Günde 5 defadan fazla mastürbasyon?

21 yasındayım ergenliğe girdiğim 11 yaşımdan beri tam 10 senedir günde 4-5 defa mastürbasyon yaparım. Mastürbasyon yapmadığım gün neredeyse yok. Bunun bana bir zararı olur mu? Bu durumu yaşayan var mı aranızda?

Güncellemeler:
bugün şu saat itibariyle mastürbasyon orucu başlamıştır, bozulduğunda gene bu sayfadan haber verilecektir. MASTÜRBASYON ORUCUNDA BİRİNCİ GÜN
mastürbasyon orucunda 2.gün
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • ilk gerçek sexinde boşalamama sorunu sadece sende değil herkez yaşar, ilklerden sonra artık sınıf atlarsın, ustalaşırsın belli zaman sonra da bayanı nasıl ilişkide iken boşartırım kaç kere boşaltırım gibi soruları sorar, uygularsın, bunlar normal herkez mastürbasyon yaparak boşalır, en tat aldığım haz dır. bi sakınca yok boşal gitsin, rahatlamalı insan, sen yorucu ve yoğun şekilde hayatını yaşarsan inan bana boşalmak isteme aklından gider, çünkü enerji dolu olan bedenin yorgun olmayış vücudunda dışarı çıkmak ister ve ilk akla gelen kadın ve kızlar olur, e hali onlar olunca boşalma isteği uyanır

    • ok ben ilk ilişki oldugu için boşalamadım demek orda :S saol.

      ikinci yazdıgın cok dogru ya... ben evde boş boş oturup enerjı depoladıgımdan bu kadar yapıyom demek .d acılen sosyalleşmem lazım :D :d

Kızlar Ne Diyor 2

  • ayarı kaçırmışsın bence .

    • bencede :D nasıl fabrıka ayarlarına dönerim ? :D

  • Fabrika ileride, ben üretimi durduruyorum, harç bitti iş paydos diyebilir.. Ona göre tedbiri elden bırakma.. :D

    • :D amanAllah korusun daha elimi şeyime atamam cesaretim kalmadı bu yazdıklarınızdan sonra :D

    • Benden ithal edersin azizim. İnsanlık öldü mü yani.

    • mrlaidback; Senin haberin yok mu.? Devlet ithalatı yasakladı.? ahahahah...

Erkekler Ne Diyor 16

  • Eline mahkum kalırsın:)

    • ben elimle karı koca olmuşum gardaş :D

    • Bi yastıkta kocayın o zaman ne diyim :D

    • zuhahaa

  • Olur..

  • senin yerinde olmak isterdim:D 54 gündür mastürbasyon yapamıyorum

    • şaptan dolayı dimi?

    • evet, maalesef

    • hahahahahahaha

  • walla dostum ne denirki yapma desek de yaparsın tamam belki şimdi bi sorun olmaz ama ilerde cocugun olsun istersin felan zorlar seni sperm sayıların o kadar gerek yok bnce

    • yok öyle bir şey :D spermler sayıyla gelmiyor

    • ilerde emin ol gelen sperm bi işe yaramıyo :)

    • :S haydar abiye bi gorunsem mi

  • benm içmden gelmio lan mastrbasyon yapmak ama aklında bulunsun baba hep 1 olsun baba 1

  • Artık alışkanlık olur her dakika canın ister ya :) Bence bir zararı yok ama halsizlikte ölebilirsin hacım :)

    • bende neden halsızım diyodum :s saol ya

  • knk ben günde 8 tane rekorum var ama en az 5tane çekerim bu mesajı tek elle yazıyorum çünkü sağ elim meşgul hadi ii eğlenceler

  • E git yurtdışına bir sperm darphan... pardon bankası kur da evine üç beş kuruşluk cevizli sucuk götürürsün. link mevzusu yani.

  • Mastürbasyon orucu ne demektir ya. Allah kabul etsin.

    • :D

  • Gerçek ilişkiden zevk almazsın erken boşalma olur artı piskolojin bozulur herkese yan gözle bakabilirsin yanniii abaza olma ihtimalin var :)) Belkide olmussundur :D hata sen abazasın arkadasım yaaaaa dünde 5 defa yapılırmı halsiz kalırsın vücudun direncini kaybeder cok hasta olursun sacların dokülür

    • ben simdi mastürbasyon yuzunden mi bu yaşta kel oluyorum dersin kardeşim :S :S

    • biyerde duymustum sonucta saçta vitaminle beslenio ve öldürmeye sebebmiş gercekten. Kaybettiğin enerjiyi geri kazanamazsan hertürlü hastalık olabilir

  • hayır bir zararı yok halk arasında ortaya atılan gözlerin kör olur kulağın az duyar ise tamamen bir uydurmadır ve bilimsel hiç bir geçerliliği yoktur ayrıca masturbasyon şehveti dizginler azgınlıkları ve fenalıkları engeller

    • masturbasyon sevap mı yani :S kafam karışt

  • Erken bosalma sorunu cıkar , 4-5 kere ne demek yahu :S bizde yapıyoruzda o kadarda değil. Aşınma olur mazallah :)

    • bende boşalamama var :(

    • günde 5 defa mast. yapıyorum diyorsun nasıl bosalamıyosun anlayamadım ?

    • ya hayatımda bı kere gercek ılıskı yasadım onda da bosalamadım rezıl oldum. çok çekmekten dedi kadın

  • bu ne ya...testesteronun tavan mı yaptı senin;? bu kadar çok hızlı gidersen yarın pantolonunu indirir indirmez boşalırsın...

    • aynen o durumdayım zaten artık masturbasyondan bıle zevk alamıoyurm 1 dkda bosalıyorum :( sacma sapan bıseyde cıplak olmayan bı resımde bıle bosalıyorum :(:(

  • niye biizm toplumumuz bu kadar cinselliğe düşkün? günde 4-5 defa haftada 28-35 defa demek.. yazık değil mi vücuduna? hep mi evde takılıyorsun anlamıyorum ki. dışarı çık sosyal ol spor yap vakit geçir bu yaşta yapılabilecek bir sürü güzellik varken neden kendini masturbasyonun kölesi yapıyorsun.. şuanlık bir zararını görmezsin ama herşeyin fazlası zarar kardeşim

    • eyw akrdeşim biraz sosyalfobik bi durumum var ya pek dışarı gıtmıyorum taşındık cevre degişimi de oldu, okulu acıkogretımden okuyup işi evde yapınca hep evde kalıyoruz dogal olarak 8:

  • normal iliski de yasa yahu arada, zararli tabi o kadari, bir kez yap tam yap, ha bire bosalip 5 -10 yapmak sevisirken seni ters etkiler benden soylemesi

    • ya artık zaten sureklı bosalıyorum dokunur dokunmaz patlıyorum kotu durumdayım kısır olur muyum acaba

    • Öncekileri Göster
    • o zaman sen de lafini dinle kadinin da, az ve oz yap, uzun sursun hemen bosalma boylece suren artar

    • olmuyo :(

  • Çükün düşer fazla yapma.. :) Geçenlerde bi çocuk fazla yapmış çükü düşmüş.

    • hahaha yerlerdeyim... gerçek mi bu .D

    • Hocam şaka tabiki :) Fırat karikatürünü takip etmiyosun galiba. Fakat fazla yaparsan şişme olur. googleda masturbasyonda penis şişmesi diye aratabilirsin.

Yükleniyor...