Tahrik olunca gusul abdesti gerektirir mi?

igrenc bir durum biliyorum dalga gecmeyin :D sanki icimde baska biri var.. (Allah korusun)

ama nekadar istemesemde oluyorum. Disari ciktigimda birine baktigimda bile tahrik oluyorum hemen gozlerimi diger tarafa ceviriyorum. sürekli derken arada bi oluyor.. Gusül abdesti gerektirir mi?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • iğrenç bi durum dalga mı geçcez. niye dalga geçelim ki sonuçta karşı cinsimizsin tahrik olmanızdan da hoşlanırız.

    şimdi tam bilgim yok onun için yanlış bilgi verebilirim benim hatırladığım zina beyinde olur yani düşününce bile zina yapmış olursun. zina yapınca da gusül abdesti alman gerekir tabiki.

    BENCE gerekir tam bilmiyorum.

Erkekler Ne Diyor 25

  • Sonuçta tahrik olup ıslanıyosun akıntın geliyyor... gereklidir abdest... ille o gün almasanda gün sonunda veya gün içinde evde isin alıcan...

  • merhaba tahrik olunca abdest almak gerekmez ancak boşaldığın da vajinana bir şey girdiğin de ve erkek penisi vajinana temas ettiğin de gusül abdesti almak gerekir. Dinimiz gereği her banyo yapıldığı zaman gusül abdesti almak sünnettir

  • gerekmezde sen yinede al nolur nolmaz işini sağlama al...

  • gerektirmez

  • boşalmadığın sürece gusul gerekmez. istediğin kadar tahrik ol.

  • gerektirmez, tahrik olurken ıslanıyormusun peki? guslun cınsl ılskı ıle bozulur ama tahrık olupta ıslanıyorsan abdestın bozulr tabıkı. tahrık oluyorsan mastrbasyn yap sık sık etkılnmezsın

  • sen yaninda devamli su gezdir heh

  • bence almalısın abdestını :)

  • boşalma olduysa gelir yoksa gusle gerek yoktur.

  • zevkle boşalma olmadığı veya içine bi şey girmediği durumlarda gerekmez

  • tahrik olmak gusulu gerektirebilir bazı durumlarda... link

  • tahrik olmakla cünup olmak farklı şeyler. normal olmayan bu kadar tahrik olman. o zaman yatakta seni düşünemiyorum.:)

  • abdestsız dolasılmaz bıursey yenılmez ıcılmez hepsı haram.

  • bişey olmaz tahrik oluyorsan tatmin edelim rahatla

  • Kur’an-ı Kerim’de: “Eğer cünüp iseniz boy abdesti alın” buyrulmaktadır. Arap dilinde cünüplük boşalma veya cinsel ilişkiye girmede kullanılır. Yani alman gerekmiyor, telaş etme.

  • boşalmıosan gusül gerekmez.zewk suyu abdest bozmaz.

  • eger sadece tahrik oluyorsan ve zevk suyu gelmiyorsa gerek yoktur. Ama herzaman tedbir almak gerekir. kolayı varsa her içine süpe düştügünde alman iyi olur.

  • Bende yaparım ara sıra bunu sende yap, dışarı çıkmadan önce masturbasyon yap ki dışarıda fazla isteklenip zor durumda kalmayasın :))

  • kızlar öyle kolay boşalamazlar bence ozaman çoğu zaman gerek kalmaz...yanlışmıyım kardeş?

    • hmm ozaman sen galiba biraz zor zamanlarındasın :( dönem dönem olur böle şeyler merak etme oluyor...

    • aynen.. ya icim rahatlamicak sanirim cunku ertesi gun yine alicam sonra yine alicam kafayi yicem yani.. seytan durtuyor

    • için rahat edecek ise alabilirsin tabi mahsuru yok...daha doğrusu en iyisi almak bu durumda...bana da olabiliyor bazı zamanlar..ama tam olarak boşalmadıkça almaya gerek olmadığı için ona göre davranıyorum..zaten tam olarak boşalmak yürürken falan mümkün değil pek

    • Öncekileri Göster
  • farklı şeyler düşünmeye çalış.

    • niyet bozuk bence gerektirir.

    • oyle yapiyorum, gerektirirmi bir bilgin var mi?

  • gerektirir olmazsa olmaz

  • kendini tatmin etmedikce problem olmaz arkadaşım..

  • nasıl yani,sürekli boşalıyomusun?

    • onu fetva şeklinde bir bilenden alimden almalısın bence... kızlarda nasıl olduğu hakkında pek bişey bilmiyorum sadece biraz sulanıyomuş. nekadar sulandığında almalısın onu bilmiyorum

    • hmm anladim saol.. peki abdest gerektirir mi? surekli oluyor..

    • bence doktora git,lh lth kadınlık hormonları falan fazla salgılanıyor olabilir. erkeklerde testesteron fazla salgılanırsa wücut daha kıllı olur gibi. senin wücudun bi kıza göre aşırı köseyse muhtemelen kadınlık hormonun normalden daha fazla salgılanıyordur. bu şekildeyse doktora gitmelisin bence...

    • Öncekileri Göster
  • bence gerektirmez bosalirsan gerektirir ben oyle yapiorum.

  • =) woww cok azgın biri...akıntı gelmiyosa gerek yok almana diye düşünüyorum

Kızlar Ne Diyor 2

  • canım alman gerekmese bile sonuç itibariyle tahrik oluyorsun...

    ee mutlaka akıntın olucak.. hadi gusüle gerek yok diyelim..

    mecburen duş alıcaksın.. öyle dolaşacak değilsin ya.. ee duşa girmişkende

    gusül abdesti aradan çıkarabilirsin..

  • Boşalmadığın sürece gerekmez.

Yükleniyor...