Parayla seks, parasız seks. Hangisi, neden?

Erkekler arasında sıklıkla gördüğüm şöyle bir durum var;İşin profesyonelleri varken erkekler bunu tercih etmiyor? Yani biriyle bir gece olayım, bir daha görüşmeyelim diye düşünüyorlar. Çoğunlukla da kadınları bu durumda incitiyorlar. Bunu bile bile neden tek gecelik ilişki yaşarsınız? Yani sonuç belli, karşınızdaki kişinin incineceğini biliyorsunuz ama umrunuzda değil. Bunun arkasında yatan psikolojiyi gerçekten merak ediyorum.

Güncellemeler:
Karşınızdakini incitme pahasına bunu yapmanızın nedenini soruyorum. Yani siz cebinizi mi düşünüyorsunuz sadece? Karşınızdakinin duygusal olarak incinmesi sizi etkilemiyor mu?
Ya beyler, ben mi anlatamıyorum anlamadım ki... Karşınızda bir kadın var, size karşı duygusal olarak ilgili... Zayıflığından faydalandınız yatağa attınız bile bile. Neden bunu yapıyorsunuz diyorum sadece?
Yahu yapan adamlar nerde, yok mu aranızda bunu yapan?

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Profesyonel olmayan birinin zayıflığından faydalanmadım ama paralı sex yaptım, masturbasyondan daha keyifli gelmedi açıkçası, duygu olmayınca sex, sex olmuyor en azından benim için...

    • Mantıklı, sana katılıyorum. İnsanın eli bile parayla kendini satanlardan daha duygusal oluyor bazen =)

Erkekler Ne Diyor 18

  • Parasız seks tabii ki. Paralı sekste profesyonel olan kadın ne kadar işinin ehli olsada, tatmin fiziksel tatminin ötesine geçemez. Asıl olan beynin tatmin olmasıdır ki bu ancak erkeğin (çabaları sonucunda ! ) karşılıksız olarak birlikte olmayı başardığı durumlarda gerçekleşir (kısa süreli ilişkiden bahsediyorum sözlerimi yanlış anlamayın). Soruda anlatılan durumu tasvip etmiyorum. Uygunsuz bir durum. Doğru ve mantıklı düşünen, insan olan erkek, zayıflığından faydalandığı kadının aslında beyin tatminini sağlamayacağını bilir. Bu şekilde sadece egosu tatmin olacaktır.

  • pskolijik degil bu mesele cinsel güçsüzlük ben erkegim diyen güzel bir kadına dayanmaz hemen zayıf düşer kadın egoist biri için zevk aracıdır

  • Hayatımda bir kerecik olsun yapmadım, yapmaya kalksam da hiç bir heyecanı olmazdı sanırım. Çünkü robot gibi ve arzu duymadan o işi yapan kadın bir gitsin uzak dursun benden diye düşündüm hayatım boyunca. yoksa rus kızları güzel allah için ama soyunsa gelse koynuma, dönüp bakacağımı sanmam

    • İşte Marquis'nin farkı burada!

    • dalga geçmeyelim lütfen:)) Çok ciddiyim yahu. Cinselliği oyun gibi ve keyif aldığı için yaşayacak, arada sımsıkışı sarılıp öyle koklamanın hissini ve yüzündeki gülücüğü yakalayabileceğim bir kadın gerçekten dışı birşeydir. Seks işçileri gerçek erkeklere göre değil, açlık gidermeye çalışanlara göredir. kaldı ki aylarca kendi kendime yapar yine de paralı cinsellik yapmam...:)

  • paralı sekse hayır diyen kızlarımız, çok rahatlıkla hediye edilmiş pırlantalara evet diyebiliyor , şimdi diyecekler, hediye ile parayı sen eş mi tutuyorsun diye, hediye erkeğin içinden gelirse güzeldir, zorla hediye istenmez.

  • bekarken evet gittihimiz bayanlar var parayla yapılır. Sonuçta sizin samimi bir ilişkiniz değil. O an yapılır geçilir ve böylece erkek çıktığı kıza zarar vermemiş olur. Bence bir ilişkide çıkılırken erkek paralı biçimde bir kadınla birlikte oluyorsa bu aslında çıktığı o kız için iyi bi sonuçtur ama evlendi mi iş değişir.

  • pardooonn yanlış anlamışım soruyu... ama yineliyorum kesinlikle tasvip ettiğim birşey değil. kimsenin günahına girmek istemem... vereceğim cevapsa yine aynı. tek gecelik ve içinde duygu alaşımı olmayan tek gecelik bir ilişki arayan birisinin karşı tarafın duygularını mühimsediğini mi sanıyorsunuz xD hiç sanmam...

    • Gerçekten bu kadar katısınız yani öyle mi, ama ben bütün sorulara kişisel cevaplar bekliyorum...

    • katilikle alakayı kuramadım. ama zaten kişisel olarak cevabımı da verdim ben şahsım adına tasvib etmiyorum ve yapmam... hatta güncellenmiş haliyle olsa bile... duygusal zaaflarından faydalanıp günahına girmem... bunu fırsat görmem yoksa bir gün beni de dış bileyen birisi fırsat olarak görür ve sevdiklerime aynı şeyi yapabilir. ilahi adalet

  • hiç yaptığım birşey değil ve kesinlikle de karşıyım. ama sebep sizin de soruyu sorarken verdiğiniz cevap olabilir... yani bir kere yapalım bir daha görüşmeyelim meselesi... rahat bulunuyor olabilir bu durum. özellikle de aranan şey bi kaçamaksa risksiz bi seçim

  • Ben cevaplayayım yapanların yerine:Parayla satın alınan cinsellikte karşı tarafın bunu para için yaptığı çok belli oluyor. Ruhsuz ve duygusuz bir ilişki gerçekleşiyor.Yok karşındaki seni seviyorsa, işte o zaman cinselliği yeni bir boyuta taşıyor...Karesini alıyor adeta. =)

    • Yani kızın sevgisi size ekstra heyecan yaşatıyor... Tapılma isteği midir ki bu?

    • Ben müzik besteleri yapıyorum, çünkü kendimi müzikle ifade edebildiğime inanıyorum. Bu benim hobim ve çok zevk alıyorum.

      Eğer müziğimi parayla satmaya başlarsam, bu benim hobim değil işim olur. Bu sefer canım istemese de yeni müzikler yapmam gerekebilir veya başka can sıkıcı durumlar olabilir.

      Seksi de bir hobi gibi düşün.

  • Karşılıklı bir istek doğmuştur. Suç sadece erkekde değil.

  • var kardeşim evet. neden olacak;1- temel iç güdü2- bu yalan söylemek gibidir. neden yalan söylersin? o da aynı.3- seks kendin içindir, karşındaki için değil.4- seks için aşk şart değil. seks insani değil, hayvanidir.5- bunu sadece erkekler değil kadınlar da yapar6- bu o kadar da merak edilecek bi soru değildir bence.

  • Ya erkeklerin tek düşüncesi elde etmek, sonra da kurtulmak. Psikoloji bu, başka bir sebebi yok bence.

  • parasız çünkü duygusuz olmuyor bi anlamı yok duyguz olanı seks değil zevkle yapılan seks

  • Parasız tabii ki!

  • erkek kadının sadece sex olabilitesini sever kadın erkeği sever ondan dolayı olabilir

  • Nuri Alço kimse çıksın meydana :) Uğraştırmayın arkadaşı...

    • :)

  • İki cevap birden vermek lazım bu soruya...Birincisi: Tek gecelik ilişki yaşanacaksa iki taraf da bunun böyle olduğunu biliyor ve böyle istiyor olmalıdır. Bazen de tek gecelik olmaz da ilişki gibi de olmaz. Sadece sekstir ve bir ilişki başlangıcı olmayacağı net biçimde biliniyor olur. Kendi adıma kimseyi, evlenme vaadiyle kandırıp kötü emellerime alet etmiyorum yani :) Bu durumda zaten kimse incinmez. Şimdi he diyeyim nasılsa ilişkiye çeviririm bunu diyorsa ve çeviremeyince de inciniyorsa kusura bakmayacak artık.Ama garip birşekilde bunu açıkça söylediğiniz zaman da sapık damgası yiyebiliyorsunuz bazen o ayrı :)İkincisi: Para karşılığı sekse karşı çok sert bir karşıtlığım var. Erkeği aşağılıyor mudur bilmiyorum ve umrumda da değil o kısmı. Sekse para veren her erkek o piyasayı besliyor demektir. Talep olduğu sürece arz olur ve arz herzaman isteyerek olmayabilir. Şu anda biryerlerde bir kız kaçırılıp ya da alıkonup pazarlanıyorsa; bu suçun büyük bölümü onunla ilişkiye girmek için para veren erkelerdedir. Ben kendi adıma bu rezilliğe destek vermem yoksa paramı zaten saçmasapan birsürü yere harcıyorum olay o değil.Bin türlü pislik dönüyor, küçücük kızların hayatı karartılıyor ve erkeklerin dediği şu "Ama bu ihtiyaç napalım, hem ben bilememki". Kimse kusura bakmasın bu mantık benim midemi bulandırıyor Şimdi biryerlerden bir telefon bulup 20li yaşlarda şöyle şöyle rus bir kadın istiyorum diyebilirim ve 2 saat sonra kapımda olabilir. Bu kadın bu işi kendi rızasıyla yapıyor da olabilir belkide. İlk bakışta güzel bir seçenek gibi duruyor belki ama çarka hizmet ettiğim gerçeğini değiştirmez. Ben bu parayı verdiğim sürece o parayı almak için hertürlü pisliği yapacak insanlar da çıkacaktır.Biraz uzattım farkındayım kusura bakmayın ama buna karşı anlayışsızım ve kadınların benden daha katı olmalarını beklerim.

    • Yok ben paralı kısmını geçtim, sorumu güncelledim...

    • Hah güncellemeyi yeni gördüm. Cevap veriyorum... Yapmıyorum :)

  • Şahsi görüşümce sevgi değil heves peşinde olanlar bunu yapıyor. Belki bazen aylarca, hatta daha uzun zamanlar, karşısındaki bayana " Seni seviyorum " diyebiliyor. Ama ne var ki hevesini aldıktan sonra, bir anda o sevgi sözcükleri yerini nefrete bırakabiliyor. Bunun tek nedeni bence heveslenmektir. Bu tip insanların uzun soluklu ililşkisi yahut evlilik gibi bir düşüncesi olmaz. Çünkü anlık yaşıyorlar. Karşısındakinin duyguları mı ...? Çok önemli değil, nasılsa evlenmek istediğinde tertemiz bir kızla evlenmek ister. Ama düşünemez acaba kendisi gibi 20 erkek bir semtte olursa, semtte göz dikilmemiş bir bayan kalabilir mi ?

  • parasız sex her zaman daha çok tercih edilir. Ama yapabilen bir erkek için çünkü paralı sex erkeğe aşağılayıcı gelir ama tek gecelik olsun diye illa ısrar etmezler.

Kızlar Ne Diyor 3

  • Parayla ilişkilendiremiyorum bile bu olayı..

  • Kimse yapmıyor kimse. hayat kadınları aç kalmış :D

  • Vay vay vay erkeklerimiz meğerse ne kadar düşünceliymiş hayret...Herkes kadınların duygularına önem veren namus abidesi maşallah!

    • Ben de onu diyorum ya, baksanıza bi tanesi bile para ile seks yapmıyor, bi tanesi bile kadının duygularını inciteceğini biliyorsa ona el sürmüyor, herşey etik..
      Maşallah bizim sitemizin erkeklerine, nazar boncuğu lazım geliyor artık değil mi? :)

    • Kesinlikle katılıyorum size , maşallah :))

Yükleniyor...