• Sor
  • Bence

Kız arkadaşımı öpüşmeye nasıl ikna edebilirim?

Arkadaşlar kız arkadaşım var. Geçenlerde öpüşme konusunda konuştuk işte Daha erken dedi.. Yanaktan öptüm bi kere çok tatlı öptün falan dedi. Ama Dudaktan öpüşmeye izin vermiyor. sizce nasıl ikna ederim?

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

Kızlar Ne Diyor 6

  • Sız erkek mılletı amma da acele edıyorsunuz ya neden kızlar sabırlıdır da erkekler sabredemezler hala sorunun cevabını bulamıyorum . Bulan varsa bana da acıklasın ...

  • acele etme ve kızın çok fazla üzerine gitme

    • Zaten üzerine gitmyorum ama onunda gönlü var sanki.

  • kız bnce gayett haklı öpüşme ve var dudağın eskimez ya ..

  • Zamana bırak ya çabana yazık vallahi kız uçar gider elinden.

  • kaç yaşındasın ?

  • izin mi:)) bu şeyler anlıktır. O an kendinizi tutamaz öpüşürsünüz zaten. Saat ve gün ayarlanmaz yani :))

Erkekler Ne Diyor 2

  • hahahahahahahahahahaha çok güldüm sevgilini öpmek için izin mi istiyorsun arkadaşım bak seni öpeceğim hazır ol gibi bir uyarısı yok bu işin duygu yoğunluğu üst seviyelere ulaşır önce omzuna dökülen saçları hafifçe itersin gözlerinle onun gözlerini yakalayıp bir an için ruhunu görebilecekmişçesine gözerinin içine bakarsın sonra yavaş yavaş yüzün onun yüzüne yaklaşır dudaklar temas eder artık gerisinide ben anlatmıyayım

  • dostum hiç aceleye gerek yok anlık şeylerdir bunlar vakti gelince olur ;)

Yükleniyor...