Kızlar aranızda video izleyen var mı?

aranızda p*rno izleyen var mı ? ben izliyorum bazen de tiksiniyorum mast.yastıkla yapıyorum siz ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • evet ızlıyorum hemde her fırsatta zevk alıyorum ama ben ıstedıgım tarzda bulmakta cok zorlanıyorum ya ben sevısme kısımını sevvıyorum gogus emme elle oksama felan ama onuda bulmak cok zor oluyor maleseff:(((valla sert ne buldum surtunuyorum acayıp bı zevk alıyorum

    • yabancı sitelerden izlersin. türk siteleri reklamdan izlenmiyor. yabancı site kullanıcıları deli gibi bağış yapar sitelere. reklam da aldıklarından çok rahat izlenir.

      sevişmeli ararsan amateur olarak aramalısın. ya da önsevişmeyi uzun tutan japon filmlerini dene.

    • ben gidip sigara içeyim bare bu yazıdan sonra

    • hangi sitelerden izliyosunuz güvenilir virüs bulaşmayacak site varmı ki

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 16

  • anlaşıldı bundan sonra kendi yastığımızı götürücez bi yere giderken, nedir bu yastık sevdası ya?

  • bende damacanaya kerkiniyorum ya :)

  • Yastıkla nasıl oluyooo

  • erkek ruhu hissettim gibi

  • Maşallah kızlardan çok erkeklerden yorum gelmiş.

  • bazen arada ama tiksindirici şeyleri değil tabi mastı anladıkta yastıkla yapıyorum kısmını anlamadım yastıklamı masturubasyon yapıyorsun

    • yastığı bacaklarının arasına alıp sürtünüyo işte :)

  • büyük oyncak ayı al onunla yap bırak artık yastıkları :)

  • birkaç gün izlemezsem özlüyorum, insan tanımadığı bedenleri özler mi hiç demeyin.ya da bana insan demeyin. neyse işte :/

  • bence kendını gelistir yorganla falan yap :))

  • izle canım izle problem yok :)

  • yastıkla nasıl yaptığını çözemedim valla.yumuşak o nasıl oluyor?

    • bilmiyorumki.yastık yerine sıcak tazyikli suyla denedinmi?

    • hyr normalde acıyor mu

    • yumuşak yastığı sürtünce acımıyor herhalde?

    • Öncekileri Göster
  • yastıkla nasıl oluyor yahu :)

  • izlemek isteyip de ulaşamayanlara resimli anlatım yapabilirim.

  • Sizin yüzünüzden başımızı yastığa koyamaz olduk =( misafir gittiğim evlerde kız varsa yastık yüzünü değişmelerini istiyorum artık

  • izliolarmış napcan :))

  • elizabetle aramızda süper bi ten uyumu var

Kızlar Ne Diyor 11

  • Bence birde youjiz.fr sitesine gir super

  • p*rnolar çok ruhsuz hoşlanmıyorum biraz duygu olsa neyse.sadece erkek arkadşmla tatmin olabılıyorm.doyumsuzlaştım galiba:)

  • Bende yastkla yapiyorm. O daha zevk veriyo. Elle yapmadm pek. Yastign kosesini vajinaya getriyosn. Ama yastk biraz sert yunden yapildiysa sertse yani. Snki biriyle birlikte olabilioms gbi bir his yaratabiliyo.

    • sigara için geliyorum o nasıl bi cümle ya :D

  • youtube.com/watch?v=xAFzndSWhBg

  • ben de ızlıyorum. en son ızledıgımde kız ustune oturuyordu evet aynen oyleydı. ben de o anda yapay penısın ustune oturuyordum ılk kez yaptım genelde oksardım, cok yorucu bırsey mast yapmak -.-

    • mert güldüm ya :D

    • evet sevdıcegım uzakta o gelene kadar aldıgı oyuncaklarla ıdare edıyorum :'(

    • seks oyuncaklarında var öylemi arkadaşım

    • Öncekileri Göster
  • teddy bearle yapıyoruz biz

    • nassıl yani? Biraz acarmısın?

    • kesinlikle tera patrick ;)

  • evlenmeden p*rno izlemeye karşıyım!

    • ironiden anlamayan kamil seni. nicke bak hırçın gençmiş. peh.

    • evlenmeyle ne alaka mk iyice kamilleştiniz ya

    • çeyizlik dudaklarımı öptürmem !

  • Yaştıkla nasıl oluyor :D

  • Psikologa gitsene sen.

  • izliyorum ve yapıyorum ama elimle..o yastık olayını çözemedim yalnız..:)

    • hangi tarz video izliyosun arkadaşım

    • hadi bakalım sonucu haber ver :d

    • bi deneyeyim du :)

    • Öncekileri Göster
  • evet izliyorum bende elimle mast yapıyorum sürtünerek. yaptıktan sonrada pişmanlık duyuyorum mutlaka. iğrenç geliyo izlediklerim. bende çözemedim kendimi.

    • yaş kaç?

    • güzel bişey ama neden pişman olyosun ki

    • evet bu herkese gelir arkadaşlar ismi post ejeculation syndrome dur. yani boşalma sonraıs sendromu.erkekler sevgilileriyle seks yappıp boşaldıktan sonra da bunu hisseder.

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...