Erkeklar tarafından bir kadına sorulacak en zor soru nedir?

Bir bayana erkek tarafından sorulacak en zor soru nedir?

Selülit, bekaret gibi vs sorular sorulması sizi ne derece kızdırır ya da nasıl tepki verirdiniz?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Kadınsal soruları deli gibi merak edip sorulmasından feci derecede rahatsız oluyorum..

    Çok merak ediyorsanız Google diye bir şey var.

    Nasıl regl oluyorsunuz?

    Yumurtlama süresi ne kadar yani?

    (Birde ne zaman olucağımı hesaplayan vardı tiksindim yaa)

    Ne kadar zamanda bir epilasyon olunur?

    Tüylerini neyle alıyorsun?

    Ayy size nee? Bir yemek yiyorsun diye nasıl yapıldığını bilmek zorunda değilsiniz. Otur ye yemeğini..

    • Yok artık onu da nerden çıkardınız. :)

    • hımmmm simsim bu ismi asla unutmayacağım :)) tehlikelisin sen.

    • Yap bakalım :)

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 5

  • eski sevgilinle öpüştün mü?

    • kıyamadım ki öpmeye bile ... :(

    • sormuyacam :)

  • evlılık cocuk konuları açıldımı bende ters tepıyor hayır neden açılır bu konular anlamam cunku zaten olucaksa kaderde varsa evlenılır nıye deşelıyolarkı?bıde bana maaşımı sorarsa hop dedık noluyoruz derım

    • valla bana yasım sorulsun maasım sorulmasın:)

    • maaşı sorulmayan erkek değilmiydi ya?

  • kesinlikle yalan söyleyecegim bir soru var mesela 'annemi nasil buldun' (:

  • Benimle evlenirmisin

    • Keanu :))))) alt yazı gıbı desene ahah

      kibarzorba ,muayyen günün mü yakın alındın sanki :)))

    • Doğru.. Ben söz ile söyleyemeyip kağıda yazmıştım, benimle evlenir misin diye. :)

    • Teklifin için teşekkür ederim Şimdilik evlilik düşünmüyorum :)))

    • Öncekileri Göster
  • nedir istediğin?

Erkekler Ne Diyor 13

  • ikili averajda malatyaspor mu öndeydi samsunspor mu?:))))

  • Eğer bakire değilse "Benden önce kaç erkekle beraber oldun?" sorusu. Hem sorması zor hem de doğru cevabı almayacağınız garanti :)

  • Uzun süredir dul, erkeksiz yaşayan bir kadına cinsel ihtiyacını nasıl karşılıyorsun? diye sormak.

  • Saatin kaç :))

  • Ateş almaya gitsem bile beni kırk vakit bekler misin ?

    Halbuki, kırk vakit değil saniye bekliyorlar. Bazıları o kadarı bile gereksiz görüyor.

  • Bilmem yanlış anlasılmasın ama bence "bakiremisin" sorusu sorulamaz kimse cesaret edemez. O geldi aklıma şimdi.

  • O Bıyıklarla Olmaz Güzelim Hade Bakiyim Hadee :) Dersen Bir Bayan Çok Kızar :D

  • illuminati nedir biliyormusun?

  • "Sınırlı iki ayna karşılıklı olarak sınırsız görüntüleri oluştururken başlangıç neyi anlatır ? " bunu sorun acayip afallıyorlar daha cevap veren çıkmadı. bu soruya mantıklı cevap veren bir kızla hemen evlenirim

  • abuzittin mi?

    • cevap versene soruya

    • :D haha komik

  • Seni locada bir erkekle görmüşler.

  • benimle zaten evleneceksin, kariyerin cok da onemli değil de, fena kiziyorlar...

  • En zor soru "Benimle evlenir misin?" dir :)

    • :))

    • önce sana katiliorum öyle ise ((:

Yükleniyor...