Kızlar neden penis yalarlar?

tamam sex yapmak mutlaka güzeldir ama o yalamaktaki amaç nediryani ben denedim ama yapamadım

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • partnerine zevk verip bu zevki gördüklerinde kendileri de zevk aldıkları için

Erkekler Ne Diyor 22

  • sex oncesi sevisme tenlerin birbiri ile bulusmadan once yapilan bir merasim gibidir. Bencil olmayip karsilikli zevk alisverisi sex esnasinda alinacak hazzi ikiye katlar.Haa igrenc bulmussun ama hakli olabilirsin. Oral sexde hijyen onemli. Eger hijyene onem veren bir partnerin varsa sorun yok.

  • onu yalamak erkege zevk veriri. sex de karsilikli zevk isi oldugundan partnerinin aldigi zevki arttirmaya calisiyorlar sadece.

  • Erkeklerin en sevdiği olaylardan biridir, bir erkeğe oldukça hoş bir his verir. Bunu şöyle düşün; sana cinsellikte en çok haz veren olay neyse, yapılmasını istediğin en çok şey neyse bir erkeğinde yaptırmayı sevdiği en çok istediği bir konudur.Öncelikle bayanlar bir konuyu aşmaları gerekiyor. Seks sadece yatağa yatıp erkeğin üste çıkıp git gelleriyle olacak bir şey değil. Bu şekilde bir cinsel yaşantısı olan, özellikle evli çiftlerin sonu aldatılma olaylarına kadar gitmektedir.Seks bir sanat gibidir, yemek gibidir.İster sofrayı donatır süslersin, istersen basit bir şekilde hazırlarsın. Artık şu seks konularında fantezilerin önemini anlayın ve olayları biraz aşın bence.

  • eğer partnerine değer veriyorsa bunu yaparlar zaten..ayrıca oral sexi sadece bayan yapmaz..erkek de bayana yapar..tek taraflı zevkli olmaz zaten

  • Ne yalamak ?

    • Wtf yanlışlıkla şikayet ete bastım geri de alamıyorum, neyse buraya yazayım da şoolsun.

    • Sıkıntı yok allah yanlış tuşlayan parmaklarına zeval vermesin dostum.

  • kocan 45 yaşına geldiğinde anlarsın neden yalandığın

  • erkekler neden vajina yalıyosa kızlar zevk alıyosa kızlarda o yüzden penis yalıyo erkekler zevk alıyo zaten erkekler kızlar zevk alsın die vajina yalıyo kızlarda erkekler zevk alsın die penis yalıyo bunda anlaşılmayacak bi durum yok :D :D

  • Sevişmenin içerisinde oral sexs sexs'e dahil yalamak emmek,Erkek kadına oral yapar uyarmak ve zevk alması için tabi kendiside zevk alır oral yaparken kadın içinde aynı şey geçerli.

  • Sevdikleri ve zevk aldıkları için olabilir mi ?

  • erkekler neden vajina yalarsa buda onun karşıtısen yalatsonra anlarsın

  • pis bu millet ya :))

  • HIMM BECERİKSİZLİK DEĞİL BELKİ İLK DENEME İSE ONDANDIR

  • Partnerinin zevk almasını sağlamak için.Bunu bilmen gerekirdi ama sorun değil bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp :)

    • ya arkadaşım ağzınıza alacak birsey bulamadın mı o ağzınla allaha du ediyorsun ekmek yiyorsun utan mıyormusun yazıklar olsun

    • Soruya cevap vermekle teşvik etmek arasında fark vardır.Herkes ağzına alsın demedik.Cevaptaki son cümle senin için de geçerli ;)

  • Sen yapamadın diye mi bu isyan :) Biz buna oral seks ismini veriyoruz.Oral seks özellikle , ilişkiye hazırlanmakta büyük rol ister , hele erkek için , ard arda girilecek cinsel ilişki için kaldırıcı görev üstlenir.

    • profil resmin süper kardeş çok güldüm=))))))

  • Yemeğe hazırlık için ellerini yıkarsın. O iş içinde bazı şartların kişiye göre yerine getirilmesi gerekiyor olabilir mi ?

  • harbi niye yalıyorlar zevk aldıkları yok kızların erkekler içinde aynı kızınkını yalıyor ne anlıyonuz amg yalamaktan gma öpüşün iteleşin tamam gma yalaşıyonuz pis pis amg benim görüşüm bu

  • yalanmak istiyorsan yalaman lazım her şey karşılıklı ha ben yalatmam ve yalamam dersen haklısın :)

  • erkeğini hazır hale getirmek ona zevk tattırmak aynı şeyi erkekte yapmalı bence

  • biz sizinkini yalıyoruz hosunuza gidiyor da siz bizimkisini yalayınca neden igreniyon hem bu arada deninde uyarılman gerek arkek arkadasın biraz ellesin gögüslerine yada 69 yap ikinizde ucarsınız

  • Karşı tarafı mutlu etmek ve zevk vermektir.Çünkü, karşı taraf da, kadının vajinasını yalar ve kadına zevk verir.

  • Muza benzettikleri için

  • onu bilmemde ben yalarken oh derse bayan o bana daha çok haz verir

Kızlar Ne Diyor 3

  • zevk almak ve zevk vermek için..

  • Cunku karsindaki zevk aliyor partnerimi tatmin edebiliyorsa ne mutlu bana Erkekler sana yapincada ayni duygulari sende hissediyorsun ama baszi kizlar agzina bosaltilmasindan nefret eder ki bence en guzel duygusu odur

    • sanal alemin kralicesi gelmis :)

    • Öncekileri Göster
    • Aynen senin gibi düşünüyorum. Tam benim kafadansın hele yalama işi varya benim için apayrı bir olay. Anlat anlat bitmez. Fantazilerimin hepsini uygulasan bir ay boyunca 2 kere aynı fantaziyi uygulama şansın bile olmaz. Hergün başka... :):)

    • yaladıktan sonra boşalmadıktan sonra ne anlamı kaldı kiii

  • Sevişmek seks ne dersen de değer verdiğin biriyle bi paylaşım sen onu mutlu ediyosun o seni. Karşıdakine zevk vermek bile bi zevktir

    • KESİNLİKLE KATILIYORUM

Yükleniyor...