İlişki esnasında bayanların aşırı derecede ıslanmasından şikayetçi olanlar var mı? Özellikle Oral sex'te?

Herşeyin fazlası zarar olduğu gibi bayanların fazla ıslanmasıda sorun teşkil ediyor bence ilişkide.Bu durumdan rahatsız olan erkek veya bayan var mı ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Herşeyin fazlası zarar olduğu gibi buda zarar değildir,ki bu dediğiniz herşeyde

    zarardır dıye genellemek tamamen yanlış.Şimdi biz kadınlar sizin gibi ilişki

    esnasında bir kez değil birden fazla zincirleme şeklinde orgazm yaşayabiliyoruz ,bundan

    dolayı fazla bir ıslaklık olması normal çünkü birden fazla orgazm yaşanmıstır .

    Eğer kadın zevk almıyorsa ya da kendini sexse veremıyorsa zaten fazla

    havaya giremez minumum şekılde zevk alır buda sizin dediğiniz gibi fazla

    bir ıslaklığa neden olmaz ,ama sizin şu dediğiniz kadının tabiatına çok aykırı bır durum

    her kadın ilişkıden zevk alma dercesıne göre ıslanır ,yanı bu doğal bunu engelleyebılmesı demek

    sizin ilişkıyı boşalmadan tamamlamanız lazım demek gıbı bir şey.

    Bu durumdan rahatsız olmanızın nedenı nedır ?Bildiğim erkek partnerını doyuma ulşatırdığı

    zaman bundan daha mutlu olur ,sizinde memnun olmanız lazım bu durumdan

    kadını doyuma ulaştıracak kapasitede erkek olduğunuzu görmenız açısından

    Madem oral sexte bundan rahatsızlık duyuyorsunuz yapmazsınız oral

    ve hijenık sağlıklı kadının sıvısı ,sizin sıvınızdan daha kokusuz dur.

    • :) yok ne ben sana anlatabildim ne ben sana frekans uyuşmazlığı oldu bendede bi sorun yok sendede sadece ortak noktaya varamadık ;)

    • Anlatamadım galıba ,bu ıslanma kadının kendı elınde olan bir şey değildir yanı buna kendı iradesıyle manı olamaz ,bu sexs düşkünlüğü anlamınada gelmez bu sexden gercekten zevk aldığı anlamına gelır , bunu nasıl pskolojık bozukluğa bağladınız :))))) siz sanırım şöyle olsun istıyorsunuz ,ben yapacagımı yapayım kadın robot gıbı hiç kendı arzularına veya zevklerını yaşamasın ,asıl bu pskolojık sorundur

    • sen sürekli aşırı derecede ıslansan bu sana rahatsızlık vermez mi ? sexe çok aşırı düşkün olanlara bile psikolojik açıdan rahatsız teşhisi konuyor.eğer sex konusunda ne olursa olsun ben aşırı olarak kabul etmiyorum diyosan o senin görüşün ;)

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 4

  • kadınlarda aşırı ıslanma ilişki sırasında zevk alamamaya sebep olabilir.

  • sana cevap yazayım dedim fakat diğer cevap ve yorumları okuyunca vazgeçtim. zira ne anlatsak senin anlayabileceğin kadarını anlatabilieceğiz. o yüzden yormayalım birbirimizi.

    evet evet senin dediğin gibi. çok ıslanan kişiler psikolojik açıdan rahatsız tedavi görmesi gereken seks düşkünleridir. hatta eski zamanlardaki gibi yakılarak öldürülmeleri gerekiyor. çünkü bu kişilerin içlerine şeytan kaçmıştır.

  • Saçma bır soru ben bundan rahatsız olan ınsanların penis kalınlıgı ıle sorunları oldugunu düşünürüm.

    acaba sorun bu mu?

    • Sanada etıket yapıştırdıgımı sanma sakın yormumu kişisel algılama lutfen tekrar ıyı gunler...

    • bencede...

    • Fıkrımı yazdım begenmedın senın begenecegın şeyo yazamam dedım bunuda begnemdın neyse mutlu gunler ..

      Yorumlaşmazsak daha ıyı olur..

    • Öncekileri Göster
  • erkeklerın boşalması bızı bozmuyorda bızım minnacık sıvılarımızmı erkeklerı bozar oldu

    • zaten öyle yapıyorum :)) ben zaten çok sulanmadan bahsettim...biraz olsa sorun değilde bazılarının katlanılmıcak şekilde oluyor :S

    • Aynen..

      Kadının zevk sularına katlanamıyorsan en başında yapma,

      yada iki dil at çık yukarı..

      Sonuçta kimse kimseye zorla yaptırmıyor bu işi.

      Valla çok zevkli !

    • minnacık sıvı mı :P :)))

Erkekler Ne Diyor 6

  • aksine bu iyi birşey...onu ne kadar iyi tahrik edip sekse hazırladığını gösterir...

  • bana göre bir kadının ıslaklığı çok güzel ve hoş,özellikle oral sex te...benim bundan çok aşırı zevk aldığımı paylaşabilirim sanırım...

  • çok ıslanınca ses yapıyo, blap blap blap.. :) ve bu hiçte sevilicek bişiy diil.. :)

    • :))

    • Beni o ses tahrik ediyor. Belinden kavrıyorum filan güzel o ses.

  • bnmde hoşuma gider zemzem suyu bir o iki :D

  • Ne kadar kaygan o kadar iyi. Kadının vajinasında bu tarz birşey her iki tarafında işini kolaylaştırır. Aşırısı beni etkilemez, oral seks yaparım sevgilime. Vajinada yaradılıştan mükemmel bir kendini temizleme sistemi var. O sıvı içtiğin sudan bile temiz ((= Bizzat sevgilinin üretimi ;)

    • Benim ürettiğim bana yeter. Tamamen organik, kimse kusura bakmasın. Herkes kendi başının çaresine baksın ((= Senin sevgilin üretemiyorsa senin problemin ((=

    • aynen öyle :) seri üretime geçersin yakında :))

    • şifa niyetine :) Aşkım memba suları, kaynağından şişeye ((=

    • Öncekileri Göster
  • Benim hiç bir şikayetim yok aksine bu olay beni daha da mutlu eder

Yükleniyor...