Sorum erkeklere. Bu genel ev nasıl bir ortam?

bu genel evdeki kadınlar nsl oluyo ? kaç dakka ilşkiye giriyosunz ? belrli bi süresi var mı ? vede gercektn onlarla ilşkiye grdiğinzde zevk alıyomusuzn ? hem herkes onların üstünden gectiği için cuval gibi olmazmı genital bölgesi bu size nsl zevk veriyo ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Şimdi arka arkaya birkaç soru sormuşsun.Cevaplarım şöyle: Ortam olarak değişkendir.Kimisi çok modern kimisi köy evlerinin misafir odası gibidir.İlişkiye gireceğin kadını kendin seçersin.Belirli bir süresi ve bu süreye bağlı olarak bir de fiyat tarifesi vardır.Zevk alırsın ama normal bir kız arkadaşla yaptığın sex kadar değil tabiki.Sonuçta zevk almasa millet oraya para dökmez.Kendini tatmin etmek için mastürbasyondan sonra en sık kullanılan yöntemdir.Bazılarının vajinaları tahmin edemeyeceğin kadar geniştir.Ve kendilerinin zevk işçisi olarak anılmasından hoşlanırlar.Bilgi ve rezervasyon için ... :P Şaka tabi.Sanırım yeterlidir.

    • ahahah * kahkaha atıyorum sondaki laf içinn offf :D :D

Erkekler Ne Diyor 30

  • Gerçek zevk vermez.Sadece elle ile yapılan masturbasyonun vagina içerisinde gerçek bir kadın ile yapılanıdır.Çok zevkli değildir.

  • İstanbul tarafında yerler bılıyormusunuz boyle masaj salonu tarzı :D Genel ev degıl ama escort felan varmı lınk :D

  • çok güzel ortam dırdır yok vır vır yok veriyorsun para yatırıyorsun karıyı koyuyorsun içeri oda inliyor sende sonra çıkarken kapıyada tükürüyorsun siktiminin kaşarı iyidi diyorsun hem seç beğen yapıyorsun hediye almanada gerek yok anlayacağın sex için olmasada kafa açısından çok güzel yer ve şu var daha çok genel ev açılmalı sapıklık olayı kalksın sokakta kadın kalmasın kontrol altında tedavili olsun yabancı kadın da çalıştırmalı aslında gel gelelim onlar sadece otelde çalışıyor

  • gitmedim. onlar bize geldi.

  • hiç gitmedim gitme geregide duymadım kız arkadaşlarım saolsunlar oralara yollama geregi duydurmadılar bana ama erkek arkadaşlarımdan duyumlarıma göre çok berbat vede pislik içinde bir yermiş süre ise en fala 10 dakkaymışş ıııı ıyyyyy

  • aynen hiç gitmeyeceksın manıtan neye yetmıyor :D

  • iğğğrençç bi ortam. kalkanı indiren yegane mekan bence

  • İstanbul'da yaşadığım halde hiç gitmedim ve merak da etmiyorum. Eminim ki iğrençtir :)

  • bence o ortam tam bir pislik yuvası ve igrençlik...

  • öncelikle çuval gibi olmuyor kadına 2 parmağım zor giriyordu bunu belirtmek isterim ki ilk deneyimimi ve şu ana kadarki tek deneyimimi orada yaşadım ayet güzel ortamdı tabi gittim yer masaj salonuydu o ayrı :P

  • artık keranelerin cazibesi kalmadı. sokaktaki kızlarda artık çok kolay veriyo. kim o... kim namuslu belli değil...

  • milli takıma seçildiğimiz yer

  • ben genel eve hiç gitmedim hayatımda, zaten gitsem benı tekme tokat kovarlar heralde :))) 45 dakıka sürüyo benim ilişki :)

  • öncelikle genelev denilen yer sadece erkek icin anlamlı tak fisi bitir isi mantıgı var önce 25 tl fis alıyorsun simdi nekadar bilmiyorum sonra hatuna 20 tl veriyorsun bir bes dakika üzerinde debeleniyorsun bosalıp gidiyorsun bu olay masturbasyon yapmak daha iyi zaten zevki alan erkek onu umurunda bile degil

    • her önüne cıkana para verirsen ya bill gates yada mark zuberberg gibi paran var galiba heheheh

    • 45 lira miymis ne kadar ucuz :D Walla sokakta abazalik yapanlarin yuzune bir 50 ytl atmak cok eglenceli olur bak AKsaraya git benden diye hhhaahahah :D

  • bazen iyi oluyo bi kızın nazını kaprisini çekmektense veririm parasını olur biter diyosun :)

  • Boktan bir ortam

  • Ben gittim evlenene kadarda gıderım genel evı degılde daha cok otellerde oluyolar mesela trabzon çömlekci çok gıderım mesela marmarıste atm kızları alanyada arap avni ve hep şunu düşünerek gittim bi kızın namusuyla gururuyla duygularıyla şerefıyle oynaktansa gıder 2 paralık karı ... daha ıyı ne kımsenın ahı bende kalsın ne benım ahım mıllette kalsın gıderım eşşek gıbı calısırım 2 gun calısmöadım sayarım gıderım zevkımı yaparım yalan yok dalga da gecmıyorum gayet cıddıyım...delıkanlı adama yakışmaz bı kızla oynamak kız ıstese dahı yapmam bak bunu cok ıcten soyluyorum yapmam ınanmayan ınanmasınn

  • ne keranesi piyasada hatunmu kalmadı onlar tarih olcak artık eskidi farkındaysanız eskiden aç oğlum amcaya göster pipini falan derlerdi büyükler şimdi doğar doğmaz donu geçiriyolar :D

  • şöyle diyim postaya göre 1 posta 50 tl kadından kadına değişiyo daha pahalı olanlarıda var ama dediğin gibi çuval gibi oluyo ama zevk veriyo ama boşaldıktan sonra büyük çoğunluk o kadından tiksiniyomuş zaten ama iyi para verirsen cillop gibi hatunlar düşer yanına :D :D ben şahsen hayatımda daha hiç gitmedim büyük konuşmayımda gitmemde. giden arkadaşlardan duyduğum kadarıyla :=)

  • kadınların erkek tavladığı erkeklerin utangaç utangaç gezindikleri acıklı bir ortam :) (yer:karaköy)ilk ilişkiye asla genelevde girilmemeli erkeğin onurunu yerlere seriyorlar hakaret ediyorlar. zevk mevk almıyorsun çünkü işin içinde duygu yok. adam azıp azıp oraya gidiyorsa mal derim ben ona. sevişme yok bişe yok hepsi bir kaç dakikada işini bitirip yeni müşteri avlama peşinde. bataklığı oraya tercih ederim.

  • üstüne Para verseler gitmem böğğ

  • link sex işçileri...

  • ben gittim ama yapmadım bakıcıydım:) parayı veriyosun odaya giriyosun bi posta kayıyosun duş alıp çıkıyosun herşey on dakikada olup bitiyo arkadaş girmişti ordan biliyorum:))

    • herhalde jısa sürede boşal boşalma seni yolluyorlarmış diye duydum

    • artık dus var mı vay be

  • hiç gitmedim bilmiyorum diyen masum erkek modeli olmaya çalışanlar ve napıcan adaymasın diyeceklerin haricinde bir cevabı önemsiyormusun gerçekten merak mı ettin

  • Öğğğğyk.

  • çuval gibi olmak ne demek... emin ol oralardaki kadınların büyük çoğunluğu sokakta kadınım diye dolaşandan daha düzgün vücuda sahip... genel ev nasıl bir ortama gelince, kadını beğenirsin sorumluya parayı verirsin ve genelde tek seansta işin biter çıkarsın...

  • bilmiom abla ben daha milli olmadım

    • yas kac

    • kıyma da yap bı guzllk cocuaa

    • kıyamaaaaaaaaaammmmm :)

  • hic gitmedim bilmiyorum yorum yok :)))

  • Geçmemekte kararlı olanlarda var o eskidendi

Kızlar Ne Diyor 2

  • link size ben taş masajı tavsiye ederim

  • Kızım bu toprağa sokuyor gibi bişey değilki.sokunca aynı kalsın.Genital bölge değilde vajinal bölge esnektir merak etme bişey olmaz.Hem olsa bile daraltırlar onlar.Para kazanmak için yaparlar herşeyi

Yükleniyor...