Erkekler kadının orgam sırasında vajinasından sıvı fışkırtmasına neden bu kadar ilgi gösterir ve tahrik olur?

erkekler kadının orgam sırasında vajinasından sıvı fışkırtmasına neden bu kadar ilgi gösterir ve tahrik olur? fışkırarak orgazm olmak erkeksi bişey değil mi?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • her zaman her kadında olan sık rastlanan bir olay olmamasından sanırım ilgimiz ama birazda erkek egomuzu okşayan bir durum sanki bak ben ne hale getirdim kendinden geçti fışkırttırdım gibi bir duygu inan o an hep akılda kalıyor unutulmuyor ve kadına karşı daha farklı bir ilgi duyuluyor

    • gülüyormu valla yanılıyorsun ben gülmüyorum çok etkileyici birşey bence öyle bir kadınla kim olmak istemezki

    • bunu ben başardım duygusu tersini düşün seviştiğin erkek 2-3 metre öteye fışkırarak oluk gibi titreyerekbir bardak dolusu boşalsa bu senin hoşuna gidip seni extra tahrik edip ruhunu okşamaz mı

    • ona bende dikkat ettim. fışkırtan kadınlar hep kendilerinden geçiyor kasılıyor titriyor çırpınıyor erkek de ona bakarak gülüyor p*rnolarda

Erkekler Ne Diyor 25

  • işemekle squirt orgasm farklı şeyler. sıvıların farklı oluşu bilimsel olarak gösterilmiş birşey, iki sıvıda idrar yolundan gelmesine rağmen. Detaylar için grafenberg amcaya gidin. Ama haklısın, öyle bir boşalma (p*rnoda gösterilen saçma hali) erkeksi bir bakış açısı. Gerçekte öyle değildir olaylar. Sıvı daha çoksa da erkekteki gibi fışkırma durumu nadirdir ve birleşme durumunda göremezsiniz. Genel olarak p*rnonun bize yanlış öğrettikleri kategorisinde bir kavram.Yalnız o kadar derin orgazm olan varsa tahrik edici olması normal olsa gerek

  • ? ilgi göstermem

  • vay beee yorumları okuyunca çok şaşırdım. bu zamana kadar hiçbişey bilmiyormuşum meğerse. yazık kızcağızı o kadar zorladım fışkır diye demekki gerçekten yapamıyormuş ...

  • her kadında olmaz erkeğin penisi kadının vajinasına yaptığı baskıyla kadın kendini kasar mesaneye yapılan aşırı basınç penisin vajinadan çıkmasıyla kendini tutamaz ve idrar fışkırır. Dikkat edin squirt penisin vajinadan çıkmasıyla gerçekleşir içindeyken değil. çekici olmasının sebebide erkeğin egosunu tatmin etmesiyle ilgili bir durumdur. Nasıl becerdim ama benden iyisi yok olayı sanırım hiç denk gelmedi gelirse nasıl bir duygu buraya yazarım

  • Squirting olan kadın baş tacidir. Vajinasina çok iyi bakilmalidir.

  • değişik ve sık rastlanan bir durum olmadığı için

  • fıskırarak orgazm olunmaz orgazm esnasında erkekde kadında idrar cıkaramaz inanmayın . ve cok iğrenç bee nasıl begenen var da izliyor ilgi duyuyor bunlara anlamıyorum.

  • Kadinin bosalmasi fiskirtma yontemi ile olmaz az bi sekilde sivi gelir bunu anlamakta bile bazi zamanlarda gucluk cekilebilirFiskirarak gelen sivi o idrardir

  • erkekler kızların bizden memnun olmasından, mutlu etmekten de çok tahrik olur. özellikle sevişmede zevkten çıkarılan ohh gibi sesten falan tahrik oluruz.

  • Lesbian --> Squirt --> Female(Solo) --> Lesbian(Hard) --> Squirt and Orgasm --> Hardcore. Müthiş tahrik olurum :)

  • nereden biliyorsun tahrik olunduğunu ?ya başka soru kalmadı mı ? nedir amacınız sizin

  • İşemek mi.Tövbe Ya Rabbim Ya Rasulallah

  • Çok fazla film izlemişsin.

  • hayırlı işler bol güneşler

  • görmek işi değiştiriyo

  • yok değilde her bayanda olan bişey değil ki o zaten tahrih edici oluyor bana göre olunca ama :)

  • iğrenç.

  • erkek:hadi bakalım yukardaki lambaya kadar kim fıstırtabilecekkız:o da bise mi lambayı kim kıracak de barierkek: oha hayvanat

  • fışkırmadan çok kadının o anda titremesi ve kasılması beni tahrik eder. ama tabi bunlar genelde fışkırmayla beraber oluyor. o anda onu o hale benim getirmiş olduğumu bilmek hayal edilemeyecek bir şey.

  • ya ben inanmıyorum doğrumu bu olay kadınlar fiskiye gibi fışkırtabılıyomu ? o filmler zaten yalan dolan

    • Meşhur türk yalanı ilaç kullanıyo onlar:D

    • hayır dogru birebir uzaylıyla sevişen arkadaşım var :)

  • ulan bir kamyon icirdik, o kadar uyariya insan 2 ml fiskirtir kiz.napim iste, olmuyo mahmut. istersen direk iseyim suratina :)

  • acıkcası ben film izlerken özellikle bu videolara dikkat ediyorm kadının vajinasından sıvı gelmesi beni deliye ceviriyor.)

  • bayanın yaşadıgı o anki orgazm anını gözüyle görmüş olmak ve bunu kendinin yaptıgını bilmek mutlu eder erkegi. bu aynı bayanların erkegin boşalma anını izlemek gibi bisey

  • çok ilginç bir durum

  • orgazm esnasında bazı kadınlr çok iyi fışkırtır yalaması güzel bence

Kızlar Ne Diyor 3

  • kadınların orgazm sırasında gelen sıvı idrar değildir filimlerdeki gibide abartılı değildir evet flmlerde idrar kullanılıyor ilginç haberlerde okumuştum bi ara. ama bayanlardada belli bi oranda orgazm sırasında sıvı geliyor bu sıvının adı ise ejakulat dır biraz araştırın :D ayrıca belli bi oranda dediğimde :D 200ml falan :D bide idrar yolu deliğinin her iki yanındaki iki ufak skene bezi adı verilen salgı bezinden kaynaklanır yaaaa nasılım ama :)

    • ejakulat dediğin ejaculation yani boşalmadır. ingilizlerden aynen almışız . bu mu araştırdığın şey yani. fışkırma olayını da hiç görmedim.

    • Haklısın :D peki kadının sıvısını tekrar vajina yoluyla içine göndersek kendinden hamile kalır mı :D Biraz saçma oldu ama araçtırmak deney yapmak lazım :D

  • yorumlar cok komik:D

  • Orgazm esnasında vajinadan az miktarda sıvı gelir bunu fark etmek çok zordur p*rno filmlerde izlediğiniz fışkırtma dalgası idrardır orgazm sıvısı değil. Erkeklerde olduğu gibi bayanlarda da orgazm esnasında idrar yolları kasılarak kapanır, dolayısıyla hiç bir kadın bu esnada fışkırtarak idrar çıkartamaz. Filmlerde gördüğünüz durum, fantazi amaçlı yapılmış idrar fışkırtma olayıdır tabi bu esnada izleyene keyif vermek amacıyla kadın orgazm taklidi yapar ve izleyen onu orgazm sıvısı olarak algılar fakat o orgazm rolü yapan kadının idrarıdır:)

    • pekala kadınlar orgazm olduğunda gelen sıvı idrarmıdır?

    • evet bende böyle olduğunu biliyorum.

    • bayağı bilgilsiniz

Yükleniyor...