• Sor
  • Bence

Su içinde seks; sevişme deneyeniniz var mı?

su içinde seks; sevişme deneyeniniz var mı? illa havuz da denizde olmasa da küvet de falan hani :)

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

Erkekler Ne Diyor 19

  • havuzda olmasada deniz ve küvette yaşandı bitti saygısızca.

  • Denizde ve kumsalda var,

  • küvette denedim.çok zevkli :)

  • süper bir şey deneyin derim harika bir duygu...

  • Farklı bir duyguydu sıklıkla değil ama arada bir yapılmalı.

  • su ve asansor favori fantazilerim

  • evet denizde yapmıştım harika bi duyugu

  • küvette oldu denizde de oldu ama bayanlar iiçin çok tehlikeli bildiğim kadarıyla mikrop kapma tehlikesi filan...

  • jakuzide güzel oluyor. denizde de güzel oluyor ama gece deneyin denemek isteseniz. malum gündüz su soğuk olur ve ereksiyon problemi oluşabilir.

  • havuzda... zevkli..hareket biraz güç olsada...:)

  • Var.Denizde ve havuzda yaptım ama küvette hiç denemedim.Dar alanda rahat edemem ki ya :)

  • Egede deniz içinde bir mağarada benim hatun ve onun kocası plajda güneşlenirlerken bir alman hatunla yaptık...Uzun boylu dalyan gibi kadındı...o zevki hiç unutamadım..

  • içine su kacar mantar yapar ha dıkkat et

    • kaçacak olsa denizaltılar çalışamazdı ::)))

    • sankı denızlatı calsma mantıgııle vajınaya gıren penıs aynı vakum basınc ta ya ornegın harıka abı
      temel fıkrası geldı aklıma

  • denizde yapmayı denemiştim ama bi türlü girmedi çünkü anal denemek istemiştik :)))

  • cok zevk verıyor bana

  • var suda ii oluyor denedim tavsiye ederim

  • ben denemedim öyle bi partner bulamadım daha ygmr sen olabilirsin farketmez :D

  • denizde guzel oluyor kayalıklar varsa hele :)) ama müren balığına dikkat etceksin tabii.

  • deniz çok soğuktu.tam erekte bile olamadım.hipotermi geçiriyordum :D

Kızlar Ne Diyor 4

  • duşun altında yapmıştık mum ılıkları felan. ahh o hanıımeli kokulu komili duş jeli ahhhh...

    • orda güzel oluyor da .ortam çok sıcak olduğu için erkek için kendini tutmak zor oral sekste kısa sürede boşalma oluyor. havuzda denizde de penis suyun içinde küçülüyor. tuzlu suysa hafif yakıyor

  • Benim Havuzdada var Kuvettede Var Şevişme Daha Hoş Ve Daha Romantık Daha Heycanlı Daha Zevk Verici Oluyor Öneririm ÇOk guzel :D

  • Valla Yazimmi diye çok düşündüm ama yazim bari :)Termal bi tesiste yapmıştık :)

  • kuvette guzel oluyor kokulu dus jelı felan dokmustuk kopuk ıcındeydık delı gıbıydık yaa ama pozızsyon zorluyor bıraz buyuk kuvet gerek:))denızde yapmadım ama havuzdada yapmıstık daha once:)

    • kuvette kaç tane sex pozisyonu vardırki zaten kadın altta veya üstte

    • Öncekileri Göster
    • o zaman sen şanslısın ben daha denemedim :)

    • ee otellerdede var kasma kendını bı otele gıt sende kız arkadasınlaÇ))

Yükleniyor...