Penis boyu erkeğinizden soğumanıza neden olur mu?

Erkeğinizin penis boyu ondan soğumanıza neden olabilir mi? Çok seviyorken bile gerçekten bir bayan erkeğin penisi ufak diye durgunluk soğukluk yaşayabilir mi? Varsa size göre bu ufaklık ne kadardır? Böyle bir şey yüzünden soğumaya kimsenin hakkı var mı?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Şöyle düşünün bunu erkekler nasıl bayanlarda küçük göğüs sevmiyorsa kadınlarında erkekler için belli bir kriterleri var.Öncelikle beyin olarak insan anlaşmalı daha sonrasında bu cinselliği düşünmeli.Evlendiği zaman insan ruhende bu aşamada belli bir seviyede olmak istiyor.Olamadığında ise tartışmalara neden oluyor.Erkek ya bu konuda bir çözüm bulmalı kendisine ya da bayanı etkilemek için başka bir yol bulmalı.Kimse ben boyu önemsemiyorum gibi cümleler kuramaz kursa bile inandırıcı olmaz.Erkeklerinde bayanlarında kriterleri var.Bir arkadaş boyu değil işlevi önemli demiş aslında bu doğru.Penis boyu kısa olup kalın penisli olanlar var.Bayanın vajinası uzunluğu değil kalınlığı dolgunluğu hissediyor önce.Buyüzden cinselliğe ayrılan zaman önemli birleşimde.

    • Ben küçük göğüs severim :)

      ve evet esas olan kalındır ama genelde en boy orantılı olduğundan kalınlık için de boy gerekir. Her şeye rağmen bunu kafaya takmasın diyroum erkekler.

      yani bana öyle danışan geliyor. Abi penisim çok küçük be ne yapıcam . Ne kadar diyrum 13 diyor.

      hay diyorum.. ne istiyorsun 13 normal işte. seyrediyorlar p*rno filmleri kafayı yiyorlar ondan sonra

    • Öncekileri Göster
    • siz kadınlar küçük penisle küçük göğüslü olmayı nasıl aynı şey olarak görebiliyorsunuz? hakakten erkeklerin ne istediğinden bi habersiniz demek ki. küçük göğüs sever kimi, büyük göğüs isteyen çok az kişi vardır. ne alaka?

    • arkadaşım kişisine göre değişien konular bunlar ben bu zamana kadar çok nadir erkekten küçük göğüz sevdiğini duydum madem öyle sevmiyorunuz büyük göğüs neden manken ölçüleri akıllarınıza gelince ağzınızın suyu akıyor 90 normal ama küçük sevenler için yeterince büyük bence.

Kızlar Ne Diyor 8

  • Bilimsel genellemeler yeterli değilmi sizin için araştırmışlar deneylemişler genellemeler yapmışlar zaten.Bence evlılıklerde kadın soğuyor ister istemez. Çünkü bir zaman sonra seks bir sadece bir zorunluluk gıbı yük oluyor kadın için zevk almıyor ki .. Bunun içinde zamanla kaçıyorlar ilişkiden zaten.Boşana bılenlerde boşanıyordur. Boşanamayanlarda mutsuz yaşıyolardır.Bu yuzden ayrılan kadınları sızın suçlamaya hakkınız var mıdır.. Belkide bu penis boyu yüzündendir toplumlarda kadınlara bu kadar baskı bekaret dayatması egitim hakkı söz hakkı verilmemesi ne dersiniz.Kadınların ayrılmasıda kişisel tercih olmalıdır kusura bakmayında herşeyın sorumlusu kadın oluyor bu konuda bıle... Sizce bu haksızlık değil mi?

    • bekaret dayatması erkeğin kendine, sevişme gücüne, penis boyuna, boşalma süresine vs. güvenmemesinden yaşanır zaten. çünkü eğer o kızın hayatına önceden biri girmişse "onunki daha mı büyüktü acaba? acaba onunla daha mı uzun süre? o mu daha fazla zevk veriyordu acaba? acaba onu mu hatırlıyor? ya benimki küçükse?" vs korkular yüzünden bu dayatmalar.gözlemle etrafında. bu konuya takılmayan erkeklerin kendilerine ne kadar güvenli olduğunu fark edeceksin.

    • Düşüncelerinizi soruyorum? Bu konudaki düşüncem benim soruda yazmıyor doğrusu?

    • düşüncem bunlar @ Soran
      @sezen275 aynen bende bunu düşünüyorum.

  • bana göre soguma olmazama istedigini alamayınca zaten aldatırbuda onun için yeterli

    • evli olduğunuz halde nsl böyle yorumluysnz

  • çok ufaksa tatmin olamam doğru..ama çok seviyorsam katlanabilirim...aklı kısa bi erkeğe penisi kısayı tercih edebilirim..zaten bu orantının tam tersini denemişdim...bana uymadı.

    • aklı kısa penisi uzun biri bir süre idare edilebilir sonrada sıkılırsın sanırım:)

    • Öncekileri Göster
    • beni kaybettiğine göre baya salak olması gerek..

    • süpersin burcummm:D kendine güvenine hayranım, bence de senin gibi bi hatunu kaybeden adam salaktır.

  • Evet olur ama aşırı küçükse bana eger kalıplıysa 16 cm bile küçük durur illa santim santim degil görüşüne dikkat ederim normalse kaç santim diye sormam bile.

    • 16 cm bile :)

    • Penis boyunu sışarıdan nasıl anlarız diye bi soru sorulmuştu. Ben de dışardan değil içerden de gözle anlayamazsın. demiştim :)

      zayıf erkeklerin pipisi daha büyük görünüz zira :)

      en iyisi içeride hissetmek :)

    • Çok saçma şeyler bunlar bence sen beceriksizsen ve ön sevişmede başarısızsan 30 cmde olsa bi işe yaramaz ;)

  • bu soruyu sevgilmde soruyo hep bana. ama yeterınce iii zaten erkekler bu konuda neden takıntı yaparlar anlamıorum...olmaz ole sey penıs küçük die terkederse ben ona sevıyormus demem zaten

    • Böyle bir başlık açılmıştı. Karşı cinse sormak istediğiniz bir ahlaksız bir soru olsa ne olurdu diye bütün kızlar penisin kaç cm diye cevap verdi.

    • Öncekileri Göster
    • Tahmin yeteneğin zayıfmıdır. Veya şöyle sormak gerekir ve genelleme yaparsak erkeklerde normal oldugunu düşündüğünüz penis boyu ne kadardır?

    • neden

  • olur

    • Pekl kıstas nedir?

  • Böyle bir şey yüzünden soğumaya kimsenin hakkı var mı?Neden olmasın ? herkezın erkek anlayısı farklıdırErkekten beklentısı farklıdır.Durgunluk yaşayabılır, sonucta beklentı karsılanmıyorsasoğukluk gelebılır.Kadınlar duygusal anlamda tatmıne önem verırAma diğer kısımda olmazsa dengelı olmaz

    • Biliyorum belki haklısınız ama erkek için çok acı verici bir durum değil mi?

    • Öncekileri Göster
    • penti bence sen size queen sin:D

    • Tahmınlerınızı kendınıze saklayın bır zahmet

  • gerçekten seviyorsa sorun olmaz duygusal tatmin çok önemlidir bence

    • Peki ne kadar ufak olursa olsun seviyorsa sorun olmaz diyebiliyormusunuz?

    • Öncekileri Göster
    • ya sadece o değil duygusal tatmin, ön sevişme, ona tutumunuz, onun size tutumu hersey bi bütün olursa sorun olmaz diye düşünüyorum

    • Tebrikler diyorum.

Erkekler Ne Diyor 6

  • burda ne kadar küçükten bahsediyoruz ?

    • İşte kızlara bunu soruyoruz . ne kadar küçük buna sbeep olabilir

    • takipdeim :))

  • ya arkadaşım kızların hepsi aynı değil bazısına 20 cm bile ufak gelir. o yüzden son boşver onları. kendin araştır bak ortalamanın neresindesin gör. heryerde yazıyor zaten. eğer ortalamanın altındaysan büyütebilirsin, salak haplardan bahsetmiyorum. bazı mesaj teknikleri var araştı biraz netten. ama şunu sölim ne kadar büyük olursa olsun daha büyük olmasını hepimiz isteriz yani bu durum bütün erkeklerde var.

  • 13-14 cm bir penisde bi kadını tatmin eder ama 18-19 olursa daha iyi olur tabi bunu üzerindenin acı verdiğini söyler hep konuşduğum kızlar. bide tecrübeyle alakalı bişi büyük penisli bi adamla sex yapmış ve onun verdiği hazı bilen bi kadın küçük penisi tabiki tercih etmeyebilir. neticede kadının yatakta mutlu olması sadece penis boyuyla alakalı değildir ama küçük olmamasını istemeleride çok normal.

  • Erkeklerin 90% unun penis boyu 13 ile 16 cm arasindadir (wikipedia) . eger kadin tatmin olmuyorsa bence , baska bir yol bul. on sevismeyi uzun tut, masaj yapmayi ogren, romantik ol vs..

    • mikro penis olmadıkça sorun olmaz. ( 7 cm filan)

  • bamya gibisi işe yaramaz...kütük gibisi de çok keyifli yenmez. en iyisi ikinin ortası...

  • Seven sevdiğin her şeyine katlanır ama şimdiki aşklar hep sözde olduğu için bazı kızlar için evet sorun olur ama bence boyutu değil işlevi önemli..

Yükleniyor...