Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Erkeklerin organı neden bu kadar ilginç?

ereksiyon halindeyken bambaşka bir organ kocaman fakat ereksiyonu kaybolduğunda ufacık bamya gibi olan bir organ. bu nasıl bir değişimdir böyle sizce de tuhaf değil mi? :)


0|0
0|32

En İyi Erkek Görüşü

  • Benimki ereksiyon halinde bile bamya :(

    0|1
    0|0
    • sana öyle geliyordur yeterince büyüktür o sen merak e tme:)

    • Hepsini Göster
    • onu biliyorum ama gözede hitap etmeli bu yüzden hiç bir kıza göstermeyecem dalga falan geçer

    • Kafaya takma hocam kızların hiçbiri o bununki büyük bununla olayım ya da çok küçük bununla olmaz demez. Yeteneklerini geliştir. Seks-cinsellik sadece bir sopadan ibaret değildir. Dokunuşlar, sözcükler, ufak öpücükler. Sen doğru davranırsan onu kullanmadan bile bir kadını mutlu edebilirsin ;) Hemen pes etme..

Erkekler Ne Diyor 32

  • İki çeşit penis var.Biri et diğeri kan penisi.Et penisi ereksiyon halinde aşırı büyümez.Kan penisi ise ereksiyon halinde 2-3 kat büyüyebilir.Ereksiyon halinde penisin bu kadar büyümesi kan hücum etmesinden o bölgeye.

    0|0
    0|0
  • aysberg gibi..görünmeyen neler var aslında dimi?

    0|0
    0|0
  • 25 senedir kendisiyle yaşıyorum aramızda gayet iyi ama hiç ilginç taraflarını görmedim.. Onu bir çocuk gibi düşünüyorum, uyurken masum küçücük şirin birşey ama uyandığında her tarafı talan eden bir canavar.. (:

    1|0
    0|0
  • Evet tuhaf ama hep erekte durumda olsaaa nereye sığacak? Hep küçücük olsa bu seferde siz şikayet edersiniz. En iyisi böyle işte nabza göre şerbet.

    0|0
    0|0
  • çok delikanlı adamdır benimki o ufacık görüntüsünün altı bir yiğit yatıyor heeytt be

    0|0
    0|0
  • 0|2
    0|0
  • Bir balonu üfleyince bümbüyük olması gibi. Kan basıncının bamyaya poppalanması işte.Sen güzünde bu kadar büyütme bamyayıı;)

    0|0
    0|0
  • Vajianadan daha ilginç değildir. Kadın organının max. genişliğini gördükten sonra buna pek şaşırmamak gerekir açıkcası.

    0|1
    1|0
  • sünger gibi düşün süngere su dökersen şişer ordada oyle bır yapı var kan pompalanınca şişiyor işte . siz kendınızınnkın e bakın hem kokuyor hem kan geliyor hem içi delik hem ıslak :D

    0|0
    0|0
  • Tam bi güç sembolu. Bayılıyorum :D

    0|0
    0|0
  • evet tuaf valla birde sen soğuk suya girince gör nereye gitti bu küçük oğlan diyosun

    0|0
    0|0
  • hocanın elma ağacında karpuz yetişseydi ne oludusuna benzedide kızlar gerçekten büyüğünümü seviyor

    0|0
    0|0
  • Evet çok portatif. Öyle büyük haliyle gündelik hayat çok olurdu. Allah'ın bir hikmeti :D

    0|0
    0|0
    • çok zor olurdu demek istedim. Ya bu sitede neden edit yok. Kıracam azını burnunu.

  • Evet çok ilginç.Aynı hulk gibi büyüdüğünde kontrolden çıkıyor ve Kontrolsüz güç , güç değildir.

    Aaauuuuu

    0|0
    0|0
  • ee doğa en güzel yöntemi bulmus ne irdeliyorsun.

    0|0
    0|0
    • yok irdelediğimden değil ya sadece tuhaf bir durum

  • Onunda bir halsiyeti var öyle herkes için kafa kaldırmaz ;)

    0|0
    0|0
    • şuna benimki kalkmıyor desene:D

    • Hepsini Göster
    • doktora git doktora daha yaşın genç:D

    • Genç mi ;) güldürme beni erken yaşlanmaya niyetim yok :D (22)

  • bence erkeklerin ki gayet normal :) elle tutulur gözle görülür bir organ..asıl kadınların ki ilginç..hem şekilsiz hemde ucu bucağı belli değil :)

    0|0
    0|2
  • Tamamen kan pompalanması ile alakalı.Kan pompalanması ise psikolojik bi olay

    0|0
    0|0
  • evet. aslında bizimki normal . sizinki tuhaf. ağzı yüzü bir tarafa gidip duruyor.

    0|0
    0|0
  • evet çok enterasan 30 yıldır taşıyorum hala daha enterasan geiyor alışamadım bir türlü hahaha :)

    1|0
    0|0
  • tuhaf ama işte sizi de kendinizden geçiriyo :-)

    0|0
    0|0
  • hıcbır tuhaflıgı yok kadının vajınasıda kuruyken daracık ıslandımı en kalın penısı alabılıyorsa hersey bırbırıne uygun

    0|0
    0|0
  • eline bir ayna alıp kendi organını bi incele

    0|0
    0|0
  • hep ereksiyon halinde olsaydı ne yapardık hiç düşündün mü ? :D nereye sığdırırdım ben onu :D

    0|0
    0|0
    • tabi 20 cm dimi seninki nereye sığıdırırdın onu:D:D

    • Hepsini Göster
    • sevgiliminki 16 cm

    • benimkide öle. 16-17 falan .. kız arkadaşımı senin yorumlarınla daha iyi anlayabilirim o zaman =) zorlanıyo musun peki alırken ? hatta özelden mesaj atarsan daha yii olur. konsrz

  • çirkin olsaydı kadınlar yuvaya almazdı değil mi

    0|0
    0|0
  • sorun bence çok saçma ... kitap okursan anlaman kolay olur .

    1|0
    0|0
  • yanyana fotoğraf çektirecek değilsin ya.. napıcan ilginçliğini .. sonuçta girişken akışkan bir organ :)

    1|0
    0|0
  • sızın vajıonanız nasıl kabarıp eskı halıne gelıosa bızımkısıde öyle oluo ısde fazla merak ıı dııl :)

    0|0
    0|0
  • Napalım yani bamya gibiyse onu bir hıyar gibi büyütende sizsiniz küçültende

    1|0
    0|0
  • Allah'ın bir lütfu işte :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...