Kızlar kalın ve uzun penis mi sever yoksa minik penis mi?

kızlar sorum size, çin işi mi seversiniz zenci işimi? Ayrıca size göre partnerinizin penis uzunluğu ve kalınlığı nasıl olmalı?

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • yorumlari okuyunca midem bulandi vallaa yok kalin yok sapkali ... hepiniz sapitmissiniz valla...

Kızlar Ne Diyor 14

  • hiç olmasa da olur

    • İşte kadın budur :)

    • erkeklik penisle mi olacak ya gülüyorum sadece, erkeklik karakterle olur kanımca...

    • işte türk kadını dediğin böyle olur:-)

  • hayalperest kız ve erkekler herkez biliyor ki türk erkeklerinin ki 14-15 cmdir.Kimse bundan daha büyük demesin çok nadir belki biraz daha uzun vardır ama oda incedir 10cm olsun ama kalın olsun gerisini salla.

    • doktorların yazısını okudum 100 erkekten 81 tanesinde 8 cm 16 cm arasında geriye kalan 19 lişin yarısı 8 cm küçük diğer yarısıda 16 büyük

    • Öncekileri Göster
    • sensin

    • saçmalayan sen olduğuna göre :D

  • ölcü veripde marangozamı yaptıracağız ölçüye gerek yok kadın içinde olduğun hissetsin yeterli

  • çok kalın at penisli olsun 18cmden dahada büyük 22-25cm sünnetli kafası gövdesinden kalın olsun doğal kokusu yoğun olsun :D

    • vay arkadaş

  • penisin güzeligi de önemli sipa penisliy se hic o adam cekici gelmezsöyle diri testileri olcak canli diri peniste 16 kibar biraz sapkali olcak kalin deymesen ozaman o kadinin zevkine

  • 17 cm yeter, ama çok kalin ve ucu kirmizi olsun. Ve kesinlikle islak penisleri severim

    • Sen uçmusun hacı.

    • Öncekileri Göster
    • nerde görülmüş kırmızı kafalı ya :D

    • sen sünnetsiz penis istiyorsun anlaşılan

  • 25 cm uzun esmer damarlı

    • uçak biletini ben aldım yarın nijeryaya gidiyorsun

    • Öncekileri Göster
    • hee oldu tamam :D

    • sankı atlarda var oylesı

  • 12 cm olsun kapkalın olsun kocaman başlı olsun :))

    • :)

    • belliki baya bi abaza varmış bu memlekette bu bunun kanıtıdır ve ıspatıdır :))...helal olsun ne diyim

  • Buu ayarlayamazsin nerden bilceksin sevgili olmadan once penis seklini? Seviyorsan sevgilinin penisi senin icin en guzelidir

  • kalın olması cok onemli. ince cok ezik bence... kısacıklardan hic bahsetmiyorum bile.. soguma sebebi direk

  • Kalın ve uzun olmalı :D şapkalı olsun tabikide bide kullanabiliyorsa eveetttt .d.d

  • Biri var bazen bulusup sex yaptigim onunkine bitiyorum cok uzun degil ama kalin ve inanilmaz sert onu icimde hissetmek beni cildirtiyo

  • okudukça gülüyorum vibratör reklamı gibi :D çoğu erkek bunların, sallamışlar:) normali iyidir herzaman, kalın blmem olabilri ama uzun olmamalı canımı çok yakıyor, acı içinde zevkli olmuyor. ama sanırım başı şakalı iyi oluyormuş bende burdan öğrendim ve çok komik şapkalı :DDD minicik bamya gibide iyi olmaz sanırım.ama lütfen kalın uzun 25-30 cm gibi saçma sapan şeyler yazıp sonrada erkekleri ellerinde metreyle akılları pipilerinin ebatlarında salaklar haline getirmeyin

  • Minik değil kesinlikle normal boyutlarda ama kalın olmalı .

Erkekler Ne Diyor 12

  • 29 cm damarlı monster penisim var kızlar memnun

  • Burda da bir çük muhabbeti almış gidiyor.

  • herkes p*rno izliyo sonra ben 20 cm yok diğeri 25 cm olsun diye buna gülünmezde napılır şimdi:))20-25 cm en fazla 200 kişiden 1-2 kişiden çıkar ayrıca kızlar açısından söylüyorum büyük penis zevk vermez acı verir hem kız için hem erkek için zor olur..

  • Uçmuş herkes valla :)

  • her ne kadar boyu ve kalınlığı önemli olsada birde onu kullanabilme yeteneği var :) devran çağlardada var ama kullanamadıktan sonra neye yarar:D:D

  • benimki kalın walla boyu da 17 cm :)

  • bayan yorumlarana bakın ya oldm gulmkten, ŞAPKALI olsun KAPKALIN olsun bunlar amma meraklıymıs mantar baslı penıslere yaw

  • kızlara sormuş beyler cevap hakkımız yokmuş :)

  • Benim kan penisi damarlı büyük başlı boyutu normal boyutu normal gören bayanlar beğeniyor ama sanırsam kalın ve uzun severler..

  • tüh be benimki de kalın 15 cm sert ama şapkasız penis başı düzgün. herkesde şapkalı seviyormuş ben mantar gibi diyip sevmiyorlar sanıyodum

  • uzun ve kalın sever her kız

  • seçmecemi bunlar yahu kadınlar aa penisi güzelmiş bunu seceyim diyecek kadar azmadı

    • :D yakında damat adayları televizyonlarda eş arıyorum diye çıkarken penis resimlerinide getirmeli

    • ilahi komedya :)

Yükleniyor...