Kızlar külotlu çorabı neden giyer?

erkeklerin ne kadarı hoşlanır bilmem ama bir bayanın çıplak olmasından ziyade külotlu çoraplı olması çok daha tahrik edicidir. özellikle opak olanları da oluyor.satışını yaptığım için detaylarını biliyorum. Fakat kızların giymekteki amacı nedir?cevaplar hayal kırıklığı yaratır gibime geliyor.

Güncellemeler:
o değil de , kızlar hiç bir zaman erkeklere güzel görünmek için güzel giyinmez (%99)
kızlar kızlara güzel görünmeyi amaçlar. o yüzden erkeklerden daha fazla bakar kızlar kızlara

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Güzel durduğu için. "Bu elbisenin altına bu çorap gider, şu eteğin altına şu çorap olur" tarzı düşüncelerle giyiyorum ben şahsen.

    • yalnız bütün hataları kapatıyor bacakta . süper bir şey.

Kızlar Ne Diyor 15

  • sıcak tutsun diye.

  • giymiyorm

  • Sıcak tutuyor.

  • Siz erkekleri tahrik etmek için giyiyoruz gerçekten.Bunu da gördüm ya artık hiç bir şeye şaşırmam.Her şeyi de hemen kendinize yorun böyle abazalık görmedim arkadaş.

    • abazan o kelimenin aslı. ayrıca herkes farklı şeylerden tahrik olabilir. benim abazanlık bir durumum yok . şu an yurtdışındayım ;)

    • Öncekileri Göster
    • bütün yorumlarımı incelemişsin . bu iyi. yurtdışında okumasaydım evet belki abazan olabilirdim. abazan cinsel ilişki deneyimi olmayan erkek demektir. abaza ise bir millettir. abazan değilim. ama bu yorumları ancak bir türk kızı yapabilir . yorumlarımı okuduysan hiçkimseye de teklif falan etmediğimi farketmişsindir sanırım. ben beni anlayanların yanındayım :) sayılarınız azaldıkça şımarıyorsunuz ne yazık ki

    • 33gün

      Buna abazalık denmiyor, fetişçilik deniyor. Ama bu fetişçiliği sen yapmış oluyorsun :D bir diğer adıda cinsiyetciliktir, kendi cinsiyetini savunuyorsun.. bu tıpkı milliyetçilik gibi, iyide olsa kötüde olsa kendini savunuyorsun. Ayrıca abazalık dediğin bütün insanların ortak özelliğidir, kimi görerek tahrik olur kimi dokunarak kimide dokunularak, bu tıpkı öğrenmek gibidir. Kimi görerek, kimi dinleyerek, kimi okuyarak. ;) Sana göre ise dokunarak ve dokunularak tahrik olarak abaza olmuyor dimi? git işine be, tek taraflı bakış açısı yaşıyorsun :D Bu arada kalın külotlu çorap giymek varken neden ince külotlu çorap giyilir: erkeklerin dikkatini çekmek için. Türkiye gibi bir yerde kadınların dikkatini çekmek için olması mümkün mü sence? :D

  • bende opakcılardanım aynen opak çoabın daha seksi bi havası var ayrıca inanaılmaz sıcak daha asil çekici bi havası var bacakları daha güzel ve düzz gösteriyo ten hiç giymiyorum anne işi gibi geliyoo

    • evet , kızların bazıları bacaklarına epilasyon yapmadığı zaman bu çorabı giyiyormuş genelde. görmek istemezdim tüylü bacakları doğrusu :) ten rengi yaşlı gösteriyor onu giyeceğine hiç giymesin.

    • :D şehir efsanelerine fazla takılma istersen

    • bu efsane değil, kız arkadaşım söylemişti :) permatik izi yara bere kıl dönmesinde hızır gibi yetişiyormuş :)

  • ben o ten rengi opaklardan nefret ederim giymem de kışın siyah opak çoraba bayılırım . Amaç ne demek ama onu anlayamadım .çok hoş yaaa

    • neden giyiyorsun demek yani :) herkes bir şeyi yaparken bir amaç için yapmaz mı?

  • Bana kalsa giymem. Mini etek giyiyosun bacak ciplakken tuhaf karsiliyolar. Opak corap giy terbiyeli oluyosun. Anlamıyorum. Millet ne der yüzünden bence.

  • götümüz üşümesin diye giyeriz sence tahrik edici mi

    • evet kesinlikle. bunu siz de biliyorsunuz sanıyordum..

    • ahahahahahhahaha...;)))

    • +1 :)

  • sex on the socks olsun maksat.

  • küotlu çorap giymem valla.

    • giyme zaten sevmem

    • Öncekileri Göster
    • daha öyle bi çorap çeşidi çıkmadı çünkü

    • değil tabi ki. ama hepimiz az çok okula gitmişizdir. ben lisede külotlu çorap giymeyen bir kıza rastlamadım çünkü başka şey giymek yasaktı oyüzden enteresan dedim.

  • havaya göre değişir güzel görünsün diye de olabilir üşümemek içinde :D

    • lisedeyken biz soğukta tir tir titrerken kızlar o çorapla bacaklar açıkta üşümez mi diye düşünürdüm hep :)

    • kumas pantolondan daha sıcak tuttuguna emin olabilirsin :D

  • sen sor diye

  • Aynn çoğu zman sıcak tutması içn.Kimi zaman bu elbisenin / eteğin altına ne renk çorap olur vs.
    Gibi durmlar.

  • Neden amaç olarak görüyorsunki.Bu bu çorap çıkttığından veri giyilen bişey.Yani etek altına çorapsız çıkma mı daha iyi yoksa bu tür şeyleri giyerekmi.Öbür türlü ne göze hitap eder nede görselliğe.Bayanın bacaklarındaki kusurları örter.İkincisi etek giydiğimizde bi nebzede olsa soğuktan korur.

  • duruşuu güzell olyuorr yada sexii diyelm kısaca ;)

Erkekler Ne Diyor 14

  • Kızlar o ince çorabı senin gibi abazanlar bakıp beğensinler diye değil sıcak tutsun diye giyerler. İnce de olsa kalın çorap gibi bacağı sardığı için soğuğu pek geçirmez ve sıcak tutar.

  • kıçları donmasın diye giyiyor olabilirler mi?

  • bana çok itici gelir sevmem kadının çıplak teni herşeyden güzel bide esmerse tamam

  • laf olsun torba dolsun diye

  • hava geçirmediği için çoraplar sıcak tutuyor kışı bol olan yerlerdeki kışlalarda askerlerde giyer üşümeyelim die kamufulaj altına baya sıcak tutuyormuş...

  • Güncellemene %100 katılıyorum :D

  • Bacaklarındaki kıllar gözükmesin diye giyiyolar ya la!

  • giyen kızları severim açıkçası :)) giymeyenleride tabi :)))9

  • eteğin altına kışın bacakları üşümesinler diye giyebilirler yada bacakalrında yara bere izi varsa görünmemesi için giyebilirler bunu düşünemeyen var mı?

    • sen yoksun mesela :varolanlarınapsak:

  • baklava desenli olanlar tercihim

  • beni tahrk eder mesela

  • külotlu corap beni pek tahrik etmez, jartiyer türü dantelli kisimli olanlar ancak tahrik edebilir.

  • lisede bn hep yanımda ki kızın bacaklarını ellerdim hep buz gibiydi :D

  • kişiye göre değişir bence :)

Yükleniyor...