Bir erkeği tahrik eden sözler?

Sevgilinizle mesajla falan konuşurken ve ya yüzyüze size söylediği hangi kelime tahrik etti? Ve ben sevgilime hangi kelimeleri kullansam çabuk tahrik olur ? Çok abartmadan yapıcam bunu ama. Birde o bana geçen gün evlenince ilk gün şöyle olucak faln dedi benim aklıma bir şey gelmedi bugün de ben böyle bişey konuşayım diyorum neler diyebilirm? TEŞEKKÜR EDERİM ŞİMDİDENN

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • vermeyeceksen o konulara giripte cocugu şekilden şekle sokma

Erkekler Ne Diyor 19

  • tabiki meme

  • çığlağım bekliyorum:DDof offfffffffff

  • söz yerine vücudunu kullan

  • tehlıkelı sularda yuzme, bu iş akrebin yuvasına parmagını sokmaya benzer :)

  • ben mesjdan fılan tahrık etmem ama senın sevgılın bu ne soylesen o tarz tahrık eder sevgılını sen bılıorsun basarırsın sen bunu :)))

  • mesaj at ve onu arzuladığını söyle. eger bunu kulağına fısıldarsan olduğun yere yatırır seni

  • tahrik olunca seninle seks isteyecek ,yapacakmısın ,yapmayacaksan uslu dur

  • Erkeklerin cogu kolayca tahrik olur. Haa bu olayda sevgi yoksa karşındaki kişi sevgilisi yerine yani senin yerine baska biri olsa da tahrik olur.Deli gibi sevenler ayrı

  • :::yakışıklı bir erkek olduğunu söylemeniz, ara sıra belden aşağı bakışlar...

  • "sen de erkek misin be" sözün karşısında emin ol müthiş tahrik olacaktır.

  • öp beni de

  • sesinle erotik kelimleri uzatara inceden tahrik ede bilirsinz

  • aynı soruları sormaktan bıkmadınız mı

  • daha önceki sorulara bakarsan cevap bulursun mutlaka defalarca soruldu bu soru :!

  • tahrik edersen başına neler geliceğini biliyon mu?

    • Bilmese sormazdi bence :)

  • "sesım senı tahrik ediyooor mu sevgılım" derse bir kız tahrik olurum :p

  • oh my god your cock is very big !

  • bence de çok mantıklı annem evde yok bize gidelim de tahrik olur zaten :D

  • Annemler evde yok bize gelsene de tahrik olur o.

Kızlar Ne Diyor 7

  • yaniyorum erkegim de

  • Telefon aç sesim seni tahrik etmiyor mu sevgılım falan de.

  • vermiceksen uğraştırma hiç. yazık lan:(

  • Direk yatir..

  • ben bacağımı bacağının üstüne atıyorum benim sıcaklığım onu tahrik etmeye yetiyor oda yetmezse kulağına bir öpücük kondur

  • You're dangerous I'm loving it de :d:)) sevgili senin sevgilin biraz yaratici ol

    • Ahahaha ben bile oldum söylerken :d

    • çok tahriş oldum:-)

  • kız adamı koşturma terleyecek:D

Yükleniyor...