Penisin inip kalkmasi böyle mi oluyor?

Penisi göbek izasındaydı yani (yukarıda) ereksiyon olmuştu.. Sonra hiçbisey yapmayınca dakikalar sonra penis yukarıdan yani göbekten aşağıya yavaş yavaş inemeye başlıyordu (sol taraftan).. Penisin inip kalkması böylemi olur? İlk kez şahit oldum böyle bir şeye..Sormak istediğim şunlar ;1. Ereksiyion hali bitince penisin inmesi böylemi olur ?2. Erkek o anda hisseder mi indiğini yavaş yavaş iniyor ya ?3. Testislere ne oluyor da onlarda sertleşiyor ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • 1. evet2. evet hisseder3. penis gerekli olan fiziki büyümeyi testislerdeki katlanan derilerden alarak sağlar. yoksa mübarek radyo anteni gibi iç içe uzayarak büyümüyo :)

Erkekler Ne Diyor 40

  • değişik gelir izlemesi ama öyle. 3 soru yok öyle sert yumusak olayı

  • Öyle bakmakla olmaz, içinde yaşaman lazım :)

  • Gizli olmasan havada kaparlardı seni.

    • +1 , şu an GİZLİ zanlının kimliğine ulaşılmaya çalışılıyor :)

    • niye havada kaparlardi beni?

    • Yazdığın güncelleme yeterli ;)

  • yok penisinin kalkması tam olarak o olmuyor.eğerki bir şeyin göbek izasına geldiğini görüyorsan bu penis değildir,biz buna pipi diyoruz fakat ki sağ ve ya sol ayağının yürürken yerden diz kırılmadan 50 cm kalkışlar sergiliyorsa biz buna penisinin kalkması diyoruz.bu 50 cm olayı 70 veya 80 cm olarak penisin durumuna göre değişiyor.

  • Evet o sekilde inip kalkıyor lakin testislere pek birsey olmaz ereksiyon halinde içeri doğru girerler daha sonra geri aşağı doğru sarkarlar.

  • 1. Evet penisin doğal hareketidir. Gökyüzüne bakar :)2. Pek hissetmez çünkü dikkatini genelde penise vermez inerse insin kimin canı isterse nasıl olsa kaldırır der.. 3. Ereksiyon halinde penis gerginleştiği deriyi testislerden alır o nedenle sertlesir..

  • penisi güzel analiz etmişsin takdir ettim . :)

  • nede tatlı anlatmış :)

  • hepsi doğru testisler aynı zmanda serinliktede toplanır biraz

  • böyle heyecanlı birini görmedim yani seninle tanışmalıyız adresi biliyorsun ;)

  • erkek olmak sorun değil arkadaşım.o kalktığı zaman indirecek birini bulmak sorun

  • kac atp gidiyor hücreler nasıl calısıyor bir bilsen :)

    • ben nükleer santral kurdurucam o derece. :D

  • soru super: muhendis misin bacım:)

  • 4.sağa mı yatar sola mı?

  • 1- Evet, böyle oluyor. Kan basıncının azalması yüzünden, penisin içindeki kan geri çekiliyor.2- Evet, tamamiyle hisseder. Mesela şehevi bir durumdayken bir anda durup, Ezoterik Batıni Doktrinler Tarihi gibi bir konu hakkında görüşlerini bildirmeye başlarsan, takribi bir 10 dakika sonra iner.3- Testislerin içinde spermler var. Boşaltılamadığı zaman orada birikip, kütle yaratıyorlar.

  • Senden güzel penis uzmanı olur

  • beyin penise uyartı gonderır. kalp atısı hızlanır. penıse daha cok kan gıder ve kalkar. kalktıgını ve ındıgını hısedeblıorz. testislerin sertlesmesının ereksiyonla alakası yok. o ortama ya da vucudun sartlarına gore değişir..

  • Soru bi güzel , cevaplar ayrı bi güzel :D Sevdim bu siteyi ya :D

    • bu soru sayesinde mi sevdin

    • Genel olarak sevdim , soruda gerçekten güzel :) Masumane soruldugunu düşünüyorum :)

  • sendeki özgüvene bittim böyle soru mu olur ::D

  • anladığım kaddarı ile sen indirmemissin kendi inmiş

  • gördüklerin dogru bir o kadarda tecrubelisin bakıyorumm:)

  • Önce kule'den iniş izni geliyor,sonra pilot uygun pisti seciyor göbek hizasından yavaş yavaş inişe geciyor testislere geldiği an iniş başarılı bir şekilde gercekleşmiş oluyor..

  • yanlış görmüşün o bereket tanrısı:D

  • ağaç eğiliyor:)) vayy anasını soruya bak ya..

  • görmüşsün işte ne görüyorsan o anlatınca hoş olmaz

  • 1 evet,2 de evet ama büyürken daha çok hissedilir genelde inerken insan başka şeyler düşünüyordur, çünkü penisini düşünüsen inmeyi bırakır3 onlar hep aynı, sadece genelde sıcaklığa bağlı olmak üzere, duruma göre esneyip büzülebiliyorlar. içindeki arkadaşların sertliği hep aynıdır.

  • 34 senedir erkeğim ben böyle bir soru sormadım :D

  • ilk 2 sorunun cevabı evet 3.soruda hiç bir değişiklik olmaz onlar hep serttir çok komik ya

  • o büyük ve haşmetli organın ufak bir bamya haline gelmesi gerçekten enteresan geliyor dimi :)

  • 1 evet2 evet3 testislerin ne zaman yumuşayıp ne zaman sertleştiğini bende anlamadım

  • evet aynen öyle oluyor günde bir çok defa böyle inip inip kalkıyor hele seks sırasında harcadağımız enerjiyi bir bilsen

    • ben nükleer santral kurdurucam o derece. :D

  • Testisleri testi gibi kırsaydın.

  • Bazen direk göbek hizasına gelemez. İleriye doğru ok gibi durur ve eğer kimse görmeden yukarıya kaldıramazasan füze gibi durur :(

  • meraklı taze

  • kendi kendine inmesine izin vermende baska bir sorun.

  • 1)erkek oturur pozisyondayken inmesi senin dediğin gibi olur.2)indiğini hissederiz3)testislerde bişey yok :D onlar cool takılıyor

    • cools :D

  • :-) heyecan alt taraflarda da hissedildi mi :-)

  • walla biz hergün amele gibi indirip kaldırıyoruz :-))

  • gözlemlemişsin daha üstüne söylenecek pek birşey yok :-)

  • evet indiğini hisseder. hani vücudun bir parçası ya:-)testisler hiç bir zaman sertleşmez.penisin inmesi aynen tarif ettiğin gibi.yani korkulacak bir şey yok

Kızlar Ne Diyor 6

  • kameradamı izledin

  • Gün içinde neden inip kalkıyor?

    • kendince kurban ariyor iste

    • cinsel dürtüler penis kavarnöz'e(süngerimsi iç doku)kanla dolmasına
      neden olur.Kanla dolan penis setleşir.Sönük halinden daha büyük
      bir hale gelmesini sağlar.

    • birçok nedeni var

  • Evet çok ilginç,ben de erkek olmak isterdim:.)

    • Bence eklemen gerek beni :)

    • kim istemez ki :D ufaklığa arkadaş bulması sorun oluyor ama.. :D

    • kadınların da göğüsleri sertleşiyor :) Ne var yani.

  • Ay çok güldüm, cevaplara :D

  • kalktıgı zaman dırek yukarı cıkmaz kı .anı otururken olabılır ama ayakta ıken uzerınde bırsey yoksa dırek dımdık olur.uzerınde pantolan şort vs varsa yanlara gıder diye bılıyorum

  • ben anlamadım:)

Yükleniyor...