Erkeğin penisi ne gibi durumlarda havaya kalkar ne gibi durumlar onu tahrik eder?

erkeğin penisi ne gibi durumlarda havaya kalkar ne gibi durumlar onu tahrik eder?

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • çok sinirlendiğinde,yağmur yağdığında,ev ödevini yapmayıp öğretmenden azar işittiğinde,aşırı trafikteyemeği tuzsuz yemek zorunda kaldığındabu örnekler çoğaltılabilir

    • yağmurda neden

    • Öncekileri Göster
    • hadi be bugun yağmur yağdı onlayken:)

    • hah :/

Erkekler Ne Diyor 33

  • Bu kızlar nereye dogru gidiyor arkadaş :D

    • hiç iyi yerlere gitmiyo;D

  • güzelsen 2 metre yakınana yaklaşınca kalkar değilsen özel çaba harcaman lazım kaldırmak için :)

    • güzellik grecelidr ama bn kendimi begenr gvnrm de ne yapmak lazm sarılmak falan yetyo mu ki

    • gezelsen karşındakide senden etkileniyosa yakınlaşmanda yeter sarılmanda hatta sözlerin bile yeter.

    • vay be ben sanrm kalktığını grdm bunu anlayablrm demi

  • sanki apollo 110 ne havasi yaf

  • Benim kobra devamlı uyanık sadece karşı tarafın arzusuna kalmış

  • okulda bana yazan bi kız koluma girdi yapıştı biraz.benimki de uçuşa geçti hemen.

    • o kadar yani

    • Öncekileri Göster
    • bende onu merak ediyorum ama bilmiyorum.ben boğa burcu erkeği olduğum için mi böyle bilmiyorum.zaten bu aralar biyolojik zaman mı geldi ne başka bi delirme var.on santim çeliği delebilecek gibiyim sanki.

    • ufff benim erkk arkadasımda byleyse ki byledr yandım :)

  • Tamamen düşünsel bir şey...Yeri gelir striptiz yapan kadına bile kalkmaz..Yeri gelir diz altında etek giyen bir kadına kalkar.

  • benimki küvete girince kalkıyor otomatikman..suyun kaldırma kuvvetindenmiş, bilemedim..

  • Walla kredi kartı borcu yada kira derdi yoksa her anlamda kalkar... Stres yanardağın en büyük düşmanı

  • bakımlı kadın ...

  • hormonsal bişe o an canı sex yapmak istemiosa sixteen sene kalkmaz ama hormonlar aktifse aşkım demen bile yeterli :D demene bile gerek yok mesajla özledim de o bile yeter yani hormon durumuna bağlı yani :D

  • ota boka kalkıyo işte..

  • onu tahrik et. optuğunde boynunda başla etkisini gor :D

    • suratım boynunda gezindiğinde:)senn dediğin gibi öpersem ne olur

  • fındık fıstık diye tabir ettiğimiz enerji verici şeyler bunda etkili olur aslında önemli olan erkeğin enerjik olmasıdır,hangi yolla olursa olsun,enerji hissettiği vakit ufak bir temas veya aklından geçen eski görüntüler yeni görüntüler kısacası herşey erkeğin penisini harekete geçirir

  • bazen herşeye kalkar

  • sadece ilham gelsin yeter:) her durumda kalkar ve indirilemez :P

  • hüzünlendiği zaman korktuğu zaman falan :D

    • hüzünlenince benimki hayata küsüyo o da benim gibi inik oluyo.seninki pek seni takmıyo herhalde.)

  • kişiden kişiye göre değişebilir.bazen dokununca anca kalkar bazen bir kelimesiyle.

  • sımsıkı, taş gibi, dimdik dimdik ;)

  • frikik durumlar bunu tetikleyebilir yada güzel bir temas uyuyan devi uyandırmaya yeter

  • bakımlı hatları düzgün yüzü düzgün ise sesi çekici ise havaya kalkar

    • tatlı ve çocuksu ses :)

  • Arkadaşlar sizde normalde inmeniz gereken durak yerine bir sonraki durakta indiniz mi hiç :Dbenim en çok dikkatimi çeken şey 24 saate yakın sınav çalışıp hiç uyumadan gittiğim sınavlarda belediye otobüsünde saklicam diye canım çıkıyo

  • bizim cadır hep kurulu :)))))

  • Kalkmasi icin hosuma giden ilgimi ceken biri olmali

  • çiftleşen hayvan görüldüğünde. ve ya film falan izlerken.

  • televizyonlarda ünlülerin kalçalarını göğüslerii gördüğü zaman

  • Cevaplara baktım yazan olmamış hayret. Uzun zaman boşalmamışsa hava akımından bile etkilenerek erekte olabilir.

  • kadın eti gördümü olur.+

  • ya arkadas nasıl bı sorudur bu bı bayan olarak cok saçma buluyorum ama yınede cvap verim karsı cıns tarafından uyraıldıgında tabiki doğal olarak bi hareketlenme olur bazen sabah kendılıgnden olabilir

  • Bazen durduk yere kalklar. Öyle birini görmekle pat diye olacak şey değil de, ufak bir düşünce geçiverir aklında ve o lanet şey insanı sinir eder :Dyolda gördüğün dekoltelere kalkmaz, oturup da fanteziler kurmazsan. Ama işte, biraz da kendi beyni var gibi başına buyruktur, biz bile kontrol edemiyoruz efendim kendilerini :DD

  • belli olmaz, mesela benimki olur olmadık zamanda kendi kafasına göre kalkıyor ;) ama illaki duymak istiyorum diyosan; güzel bacaklar, güzel bir kalça veya güzel göğüsler gördüğümde kalkıyor, kalkıyor hadi kalkıyor...1...2...;)

    • bunlar yoksa açıkta değilse

    • Öncekileri Göster
    • tayt gerçekten tahrik edici, göğüsleri belirgin olarak ortaya çıkaracak dar bir body olabilir mesela ;) ha birde etek giymiş bayanlar çok çekici özellikle ince seksi figürlü çoraplar ile inan müthiş olurdu o zamanda tabi kaldırana büyük görev düşer ona göre ;)

    • bak mesela şimdi kalktı bile ;) dedim ya olur olmadık zamanda kalkıyor ;) anlatamadım sana

  • Daha Fazla

Kızlar Ne Diyor 11

  • bu soruyu okuyunca olabilir

    • Buda doğru :)

  • havaya kalkmak,rüzgarla la olabilir

  • Açık saçık gıyındıgın zaman erkegın penısı kalkar havaya. hatta erkeklerın çogu Allah kahretsın şmdı sırası dgl der ındırmeye çalışır :Dyavaş yavaş konuşmalardada azarlar. mesela. aşkımm benı s'k. yada aşkmm butun bedenımı sana teslım edıyorum vs:)

  • Tahrik olduklarında.

    • külotlu çorap giyince de kalkıyor .

  • Alttan çıtçıtlı bady gördüğünde şahlanır :(

    • neden ki

    • Öncekileri Göster
    • ben hiç giymedim benimde 1 sny mi alıyor :) ama ben lisedeyken önümde oturan mehtapın kopçalarından çok şey kazandım

    • hahahah +1 :D

  • en ufak harekete dahi diye biliyorum

  • bazen en ufak bir dokunuş bile kaldırabilir sanırım.

    • her durumda kalkar. hatta kalkması tamamen erkeğin kontrolü dışındadır. çünkü tahrik edici herhangi bir şey olduğunda beyne direk sinyal gönderilir. artık yapacak bir şey yoktur. zaten hiçbir şey olmadan sönerse ardından içinden hafif bir sıvı da gelecektir. aslında olay bir nevi penisi kandırmaktır . ilişki olacakmış gibi penis her seferinde kendini hazırlar.

    • açıklayıcı yorumun için sağol.

  • o havaya mı kalkıyo ki :)

  • havaya kalkıyo :D :D

  • eften püften şeylere havalanıyo:)

  • Benim sevgiliminki mesajda tahrik edici bişey söleyince bile kalkıyor.. bişey söylüyorum tamam sus kaldırma gece gece diyor :)

    • grdnmu hç ole çıplak değil belli olduu oldumu pantolondan

    • evet onunki kalın olduğu için belli oluyor

Yükleniyor...