• Sor
  • Bence

İlk gecede ışıklar kapalı mı olur?

açık mı? Benim aklıma takıldı da gerdek gecesi erkek ışıkları açık mı ister yoksa ben kapamasını istesem kapar mı ışıklar açık olursa utanırım ben :O

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • Loş ışık iyi olur.Karanlık güzel olmaz bence.

    • Çok çekiniyorsan pike altında da yapabilirsin!Alışırsın yavaş yavaş.

Erkekler Ne Diyor 31

  • yada erkek düşünmez mi sen ışıkları kapat dediğinde ...karanlıkta kimle sevişiyom ben lan diye ?Ya kusurlu olduğunu düşünürse :D en iyisimi loş ışık :D

  • Utanacak ne var? Kocan o senin. Bir hikaye anlatayım:Yaşlı adamın biri erkek evlatlarına "Kız kardeşiniz en çok kime yakın?" diye sormuş, kardeşleri de "Biz onun kardeşiyiz, bize yakın." diye cevaplamışlar. Adam kızını ve damadını çağırmış, kızına soyunmasını söylemiş, kızı da kocasının arkasına geçip soyunmuş, adam da çocuklarına "Gördünüz mü kime yakın olduğunu?" demiş, öyle işte.

  • :))) bunamı takılıyosun şimdi haydar dümen olsa sana şunu derdi...gidişat değil sonuç:ışık kapalı veya açık o gece o iş olacak:)))))

  • nedir bu kadınların karanlık tutkusu arkadaş...

  • ışıklar açık olsun. bir otel ayarlayın. oteller ilk gece için odayı muhteşem hazırlıyorlar.

  • Bence utanıcak birşey yok sonucta o senin sende onun helalisin artık gerdekten bahsediyosun bence birbirinizin vücudundan utanmamanız lazım ama eger sen utanıyosan söyle bence anlayış göstericektir.

  • ne farkedecek he açık he kapalı sonunda iş olmayacakmı :)

    • ışıklar açık olur ama yorgan altından yürürsün fantezi çok bu durumlarda :)

    • Yani olacak kurtuluş yok...

    • yanii :)

  • Karanlık olmaz, los bir Işık kullanılmalı

  • ışık açık olacak bence

  • Bence loş ışık en güzeli. Hem loş ışığın mode sokması hem romantik ortam.Ayrıca açık ışıkta sevişemem, tam karanlıkta sevişemeyeceğim gibi.Loş bir ortam olmalı, düzgün dağılımlı bir abajur gece lambası, mum ışığı veya ay ışığı gibi..Bence mumlar yakın, biraz da kokulu mum koyun. Masajla başlayın.. gerisi gelir zaten

  • Bu konuda çok tecrübe yaşamış biri olarak şunu yazıyorum. Işık kapamak bir tarafa bir çok kız ilk seferinde kafasını yastıktan bir karış havaya kaldırıp ne oluyor diye izlemesini çok seviyor...Sonrası sansür...Yazmıyorum..

  • ne utanması yahuu :)

  • ışıklar kapalı veya açık olur diye bir şart yok. ilk gece olduğundan çekinmen normaldir. bunu eşine söylersin o da kapatır.

  • rahat ol sen:)

  • tasalanma,utanmazsın

  • ya ne hep karanlık ne ısık olsun orta bı los ısık işinizi görür

  • Valla evlendiğin insanın vücudunu görmeden sevişmek,utanmak falan bana garip geliyor. Hala kaldı mı böyle utangaçlar

  • ilk gece gerdeğe girilecek diye bir şey yok. gündüzde girebilirsin. onun adı gerdek gecesi değil gerdektir. genelde geceleri o malum iş görüldüğünden gece kelimesi yan yana anılmaya başlanmıştır.gerdeğin gecesi gündüzü olmaz. müsait bir zamanı olur. :-)

    • gece yapmayı tercih ederm :D

  • ya benım soyl bi düşüncem var otellerde u ıs sakat değilmi yanı kameraya kayı vs aha ızleseler nerden anlıcan bellı mı olur yapan yapar

    • hıı oda var dmi :)

    • Öncekileri Göster
    • saçmalama adamın işi gücü yokda senin performansını mı video ya alacak :D

    • ne bilim öyle bi paranoyaklık var :D

  • acık olsa ne olur kapalı olsa ne olur libido tavan yapmış su akar yolunu bulur

    • dimi paşa

    • hem vallahi hem billahi

  • ilk gece ışıklar kapalı olsa ne yazar gözlerınız fener gibi olur :)))

  • ben kapatırım elektrık yazmasın diye mum ısıgında yada gaz lambasıyla yaparım

    • :D

    • karanlıkta deliği göremessinki oda var

  • ne projektör isterim ne karanlık. :D loş kırmızı bi ışık. yani biraz parlak olsun. ne yaptığımı kiminle yaptığımı bileyim. belki korkacak altıma bi maymun sürecek:D

  • Elektrikler kesilmediği müddetçe açık kalması taraftarıyım :)

  • elektrik farurasını yatırmanıza baglı.

  • Yani ben ışıkların açık olmasını isterdim bir bakımdan görmek isterdim yani :D

    • mum ışığı yeter mi :P

    • Tam yanımızda olursa yeterli olabilir,yani ayrıntıların gözükmesi yeterli,nasıl giriyor nasıl sürtünüyor gibi.p

    • yanlış yere yaptık yorumu

  • Kapalı olması daha iyi ya da hafif loş ışık.

  • Adam karanlıkta fişi prize nasıl sokacak .D

    • Su yolunu bulacağı gibi, fişte prizi bulur. Havada, karada, her zaman ve her yerde...

  • ışıklar açık olmalı

  • bizim ilk gecemiz karanlıktı, ikinci gecemiz de karanlıktı, baktım olmuyor, sonra gündüz takılmaya basladık :Dbasta utanıyor insan :P

    • evt başta kapalı olması daha ii bence sonrası mühim değil :D

    • ışıklar açık olur ama yorgan altından yürürsün fantezi çok bu durumlarda :)

Kızlar Ne Diyor 4

  • ben loş ışık olsun isterim tamamen karanlık güzel olmaz görüp tahrik olmam gerek :)

  • Herşey oldu bitti de tek aklına ışık mı takıldı.:)))

  • abajuru acık tutarsınız oda hafıf bı ısık verır yeter merak etme hem utanmazsın merak etme o an aklına utangaçlık gelmezz:))

  • Yani kendinize göre ayarlarsınız durumu.Nasıl isterseniz öyle davranın rahat olun

Yükleniyor...