Yemek videosu yarışmasıSevgiliye ne pişirilir? Videoya çek, yarışmaya katıl, 500 TL senin olsun! Kapat

Şimdiye kadar mastırbasyon yaparken ailenizden birine yakalandınız mı?

Şimdiye kadar mastırbasyon yaparken ailenizden birine yakalandınız mı?Eğer yakalandıysanız o anda neler hissettiniz?


0|0
4|11

En İyi Erkek Görüşü

  • masturbasyon değilde bi kere okulda catıda laptopla çatıda bı ayar yapıyoduk lisede arkadslarla haberlesme mezunuyum hoca siz yapın ayarı gelıcem dedı sonra bırden bıre tabı kanlları ararken hotbirds kanalı cıktı pata kute sonra tam o sırada hocada yanımızdaydı ulan yerın dıbıne gırdık hoca güldü güldü gençlik kanalı cıktyı yav dedi bız koptuk orda ama bırazda utandık anasını satim hoca manyaktı ama ' GENÇLİK KANALI ' :d:dd:

    3|1

Kızlar Ne Diyor 4

  • teyzemlerde kalıyordum gece yatakda mast yaparken teyzemin kızına yakalandım benden bir yas büyüktü cok utanmıştım beni teselli etmeye filan calıştı baktı uanganclığım gecmedi moral olsun diye oda yapmaya basladı

    1|1
  • başıma gelecek en kötü durum bu olur ya

    0|0
  • Yakalanmadım neyse ki.

    0|0
  • anneme yakalandım ama biyerim açık değildi allahdan sdece elim onun üstündeydi :D utandım yerin dibine girdim ne hissedecem ergenlik işde .d

    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • yok yakalanmadım hiç aman allah kkorusun yakalanmayayım da=)

    1|0
  • adam gibi banyoda yapıp hemen duşunu alırsan yakalanmazsın.

    0|1
  • İÇİme Doğru Sıçmanın ne olduğunu yaşadım :) :) :) samimiyim :) :)

    2|1
  • sevgilim yakaladı masturbasyon yaparken. çok kötü oldu

    0|0
    • o duruma nasıl düştün be ağa :)

    • eceline susamış valla

    • normalde ilk posta 7-8 dakika sürüyo. boşaldıktan hemen sonra devam ettiğim zaman ereksiyonum çabuk kaybolmadığı için bu şekilde 30- 35 dakika bi çok pozisyonda girip çıka biliyorum. bunu yapayım dedim ama bizim hatun erken gelince fantazim güme gitti. :)

  • utanc verici , yerin dibine girmistim !

    0|0
  • yakalanmadım. ama ormanda yaparken arkadaşıma yakalandım.

    0|0
  • ben de kuzenle video izliyorduk ben dedim kapat enişte gelirse kötü olur dinlemedi yakalandık iyi bir küfretti kızlar dışarda siz içerde milletin yapmasına bakıyorsunuz dedi utandım

    0|0
  • yakalanmadım

    0|0
  • şeyim kaşınıyo demiştim...

    0|0
  • masturbasyon yaparken degılde . 1 defa kuzenmle yatakta anneme yakalandım birde gecen gun 3 yıllık kız arkadasım bana oral yaparken erkek kardesıme :D

    0|0
Yükleniyor...