• Sor
  • Bence

Bir erkeği nasıl tahrik edebilirim?

Konuştuğım bir çocuk var daha öncede sex anlamında bişeyler yaşadık 2 haftadır feln bişey yapmyrz benden hoşlanyr mu hoşlanmıyor mu bilmiyorum ama onu tahrik etmeliyim ve beni arzulamalı nasıl yapabilirim ? ( adam gibi sevap vermcksn hiç verme )

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • Sorular, sorular, sorular... 16-18 yaşlarındayken ağabeyime nasıl ayarlıyorsun bu kızları diye sorup duruyordum. Zamanı gelince öğrenirsin demişti. Şimdi yaşım 28 ve boynuz kulağı geçti. Sen 1. basamağa basmadan 10. basamağa çıkmak istiyorsun malesef mümkün değil. Tecrübe etmen gerekiyor ve zaman ihtiyacın var. Yani kısaca zamanı gelince öğrenirsin :)

Erkekler Ne Diyor 17

  • kendini basitleştirme

  • Dar bi eşofman gİy ve karşısında ayaklarını açıp otur...

  • dar giy

  • açıp yala... ne bilim.

  • at elini penisini birden ondan sonra bırak gelsin gerisi

  • daha once sex anlamında bırseyler yasamıssın sımdı tahrık etmek ıstıyorsa o yasadın sex anlamında kı olaylardan hatırlat yanı eger onun penısını gorduysen dısarıda bır agaca bak veya her hangı bırseyden yanı suna bak aynı penıse benzıyor gıbı anlatabıldım mı...

  • muhabbet ederken ona dokunarak konuş... sinema, fastfood vs.. kuyrukta beklerken , asansörde falan arkanı ona değdir farkında değilmişsin gibi... yani kısaca fiziksel temas halinde ol.. konuştuğunuz şeyler de önemli tabi

  • Mini etek ve ince çorap giy ve hiç cinsellikten yana olma onun karşısında, şahsen beni en çok tahrik eden mini etek ve ince çoraptır.

  • eğil onun önünde göğüsünü görsün, arkanıda domal tanganı görsün tahrik olur.

  • her zaman söylerim sağlam frikikler vereceksin.

  • göster ama elletme ellerse sıkılır arada oynaş ama ver me başkasına tav olur yani oynaa

  • dişiliğini kullan. yani dekolte elbiseler falan giy bide seksi olup üstüne git

  • Düşüncen çok yanlış.Ne için yani bu tahrik etme isteği.Ama yine de tavsiye istiyosan.. Etkileyici bi parfüm seç.Saçını bi tarafa topla ve boynun açıkta kalsın.Bakışlarınla etkile öncelikle.Tabi aptal durumuna düşürecek kadar değil.Oranını sen ayarla.Giyinişe gelince.Çirkin görüntü vermeyecek şekilde dar giyebilirsin.Arada bi göğüs frikiği olabilir ve eline dokunabilirsin..(Şu an verdiğim cevaba ben utandım inan)

  • giydiğin kıyafetleri ve parfümünü iyi seç.çok açık kıyafetler değil ama vücut hatlarını belli edecek kıyafetler dene

  • hoslandıgından emın deılsın ama bısıler mı yasadın ?

    • Evet
      yaşamak istedm ve yaşadım

    • anladım... konusmlarınla tahrık et ıste ...gaz ver ona biraz...

  • %500 yanit sana. Mini etek giy icine de corap giy. Etegin bir karis olsun ustunu dar ve dekolte giyim hem meme belli olsun hemde onunde egil gorsun. Bacakklarini kasi. elinle kndi bacagini oksa gotunu felan goster daha da tahrik olmazsa olmaz yani.

  • Sexi giyin dudaklarını yala arada göğüs dekolteli giyin :D falan filan işte o an onu azdıracak tesadüfü kazalar çıkar;ama hemen istediğinde verme sakın gerçekten seni arzuluyor muymuş anlarsın :D

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...