Sinemada öpüşmek veya sevişmek...

Bugün sevgilimle sinemada öpüşürken biraz masumiyeti aştık kameralı bir salondu üstelik :/ hiç sinemada öpüşürken yakalanan oldu mu güvenlik görevlisine felan merak ettim;)

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Güvenliğe malzeme çıkarmışsınız

Erkekler Ne Diyor 16

  • biz hayatımızı sinemada yaşadk be ne kızın gömleği kaldı üstnde ne benim altımda pantolon düşünün artık :))

  • seneler önce kız arkadaşımla sinemadaydık önümde diz çökmüş bana oral yapıyordu baya uz<unca bi süre yaptı ben henüz boşalmamıştım kafasını bi ara yukarıya kaldırdığında arkamızda filmi oynatan elemanların pencereden bizi izledikleriini farketti. çok utandı ben de alıp onu çıkardım ordan moralini düzelttim

  • normal bişi. şimdi yiyişmek isteyip mekan bulamayanlar için güzel.

    biz de az gitmedik yani, izmir balçova palmiye en ucuzu diye oraya giderdir, bomboş olurdu zaten koca salon.

  • walla kamera çekiyorda kendileri izliyor onlarcda bir fantazi keyifli olyormuş o yüzden kimsye karışmıyorşar sadce izliyorlar

  • Gereksiz.

    Ama karşı konulmaz olduğu durumlarda yok değil hani.

    Herkes sevgilisiyle beraber olsa sıkıntı yok daa..Siz öpüşürken aşağıda sap kalanların canı çok sıkılıyordur.

  • Ben bir ara sinemada birkaç farklı gün birkaç farklı kızla gidip yiyişmiştim... görevli bayan vardı kapıdan çıkarken şerefsiz dedi bana :)))

  • ergenlerin hepsi sinemada... film bayarsa, onları seyrediyorum.

  • ben 2 defa sinemada kız arkadaşımın boşalmasını sağlamıştım elimle ama pek yakalayan olmamıştı. hatta ilkini yaparken bizim sırann oturan çift birbirinin altını üstüne getirmişti bakırköydeki sinemada :)

  • güvenlikler alıştı artık normal bişiy :)

  • olmuştur :D

  • sinemanın kuruluş amacı gençlerin sevişmesi içindir zaten, herkes bilmiyomuş gibi davranıyo :) Lannnnnnnnn :D

  • bizim bir arkadaş p*rno sinemaya gidiyor zamanında arkasında ki el hareketleri yaparken sağından önüne mermi gibi döl fırlıyor.çok tehlikeli gidin çayırda çimen de yapın sinemada yapmayın ayıp olmaz

  • Hiç sevgilimle sinemaya gitmedim. Duruma göre öpüşürdüm ama ileri gitmezdim. Film izlicem be ya.

    Güvenlik de halden anlasın ama, yani kıskançlığın gereği yok demi :D

  • Ne sevdiğimi ulu orta öperim, ne de böyle bir duruma düşerim

  • ben opusmadım hiç genelde filmleri netten izliyorum ahaha :D

  • fakirliğin alemi yok otele gidin.

    • anlıyorum ve buna cool story diyorum..

    • Ayrica bir erkekle otele girmeye utanirim ben ya opusmekten otesi olamaz zaten bugun ilk defa boyle uzun oldu biraz oda sinemadaydik diye cok utandim olmamai lazimdi

    • yok sadece onun i&#231;in diil zaten &#246;p&#252;&#351;&#252;n gerisi gelir bacım :)

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 11

  • çok yaptık hiç yakalanmadık :)

    • Genelde oral yapiliyor zaten baska ne yapilabilinirki

  • Bende genelde filmi bırakıp öpüşüp koklaşanları izlerim. Zevkli oluyor gençlik işte.

  • güzel olurdu herhalde

  • sinema dedin yakalanmak dedin.tee derinlere göndermiş olduğum salaklıklarım gün ışığına çıktı yine beynimde.D bir kere oldu öyle bişey. nasıl oldu bende bilmiyorum. sevgilimle uzun zamandır görüşmemiştik ayrı şehirlerdeydik, sinemaya girdik,sadece öpmek istemiştim,fakat daha film tam başlamadan ben başlayınca.D ve sadece öpmek dediğim üstüne çıkmama ramak kalan ateşli bi öpüşmeye dönüşünce yakalandık tabi. yüzünü konuşmasını hala unutamadığım bi kadın görevli gelip dışarı çıkmamızı söylemişti.hayatımın en en rezil anıydı.ondan sonra sinemada bu tür birşey asla yapmadım.ki zaten gerekte olmadı. o zman öpüşecek yerimiz dahi yoktu,yazında hormonların coşmasıyla olmuştu öyle bi durum işte.)

    • pekı o goruntuler kayıt oluyomukı ya sonradan ınternete falan duserse goruntuler

  • topluluk içinde ayıp ya

  • Oldu cok utanc vericiydi gerci yakalanmadik ama yinede. Koskca salonda tek 4kisiydik diger iki kisi ondeydi ve biz arkada ee karanliktada gormuyorlardi onlarda iki sevgilo birbiriyle mesguldu ve sevgilim pantolonunu az indirmisti bende kucagina oturmustum :// ama kimse gormedi.. guzeldide aslinda..

    • Seni tebrik ediyorum bu kadar cesur bayan gormedim

  • bişey olmuyo merak etme yakalamadı bu zamana kadar hiç bizi

  • Sinemada ne kadar ileri gidilebilir ki?

    • kız arkadaşına oral yaptırana sana mastürbasyon yapmasını sağlayana gömleğinin önünü tamamen açıp göğüslerini yalamaya kadar :)

    • &#199;ok ne kadar ?

    • &#231;ok =)

  • Toplum içi yerlerde o kadar yakınlaşmayı sevmem. Tamam bir kere kaçamak öpüşülebilir ama daha ilerisi hoş değil.

  • yok hiç öyle bişi olmadı zaten halka açık yerlerde yiyişmekten haz etmem

    • bende sevmem :S

  • bir kere olmuştu bir baktım görevli yanımızda birşey dememişti.

Yükleniyor...