Bu yüze boşalma da nerden çıktı?

Yani Bu Eylem Nerden Çıktı...Erkekler Ne Hisseder.?Kızlar Ne Hisseder.?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • nayn dağvut

    • aynen bide benim adım cemil

    • o diziyi halen hatırlayan var mı yahu. Dunkof vardı bide demi :))))

Kızlar Ne Diyor 6

  • göğüs-kalça-göbek normalde yüz nereden çıktı ya hu :/ ah p*rno özentisi oldu herkes...

  • Ne igrenç fantaziler var ya bu sitede kaldikça daha neler ogrencem neler.

  • İntihar süsü gibi :(((8

  • ben hoşlanmam

  • kabul etmem

  • ben asla izin vermem böyle bişeye haz alındığını düşünmüyorum

Erkekler Ne Diyor 20

  • p*rno filmlerin giriş-gelişme-sonuç kurgusundaki sonuçların büyük bir kısmı hatalı.

  • oha. ilk defa böyle birşey duyuyorum.

  • tamam erkek olarak bize çok güzel ama. boşaldıktan sonra kızın yüzü çok kötü oluyor ya . zevk aldığını sanmıyorum. yapmak istemem ağzına neyse de yüzüne yapmambu intikam hevesiyle yapılabilir. çünkü çok zor çıkıyor vücuttan :)

  • Çok p*rno izlemiş ergen tipi...

  • haz verici erkeği olduğumu düşünmemi sağlar

  • kadını aşağılayıcı bir tavır olduğunu düşünüyorum. boşalırsın o sorun değilde yarın bir gün karşılıklı yemek yerken gözünden sarkan meninin gözünün önüne geldiğini hayal et miden bulanır.

  • kadını aşağılama.

  • sevdiğine yapamaz insan

  • sapkınlık başka bişey değil..

  • çok p*rno izleyen erkeklerin yaptırmaya çalıştıgı bişey bence bende denedim ama bişeye benzemio en guzeli korunuosa içine boşalmak

  • en sevdiğim şey sevmeyen kızlada pek ilişkim olamaz...

  • Bazı şeylerin bokunu çıkarmayı seviyoruz :/bence itici ve tercih etmeyeceğim birşey

  • zaten vardi yeni cikmadi ben tavsiye etmem ayip kacar

  • ben insanım. kadına değer veririm. yapmadım. yapmam. insanım

    • o kadar kanka :-)

    • +1

  • ben değer verdiğim birine yapamam birlikte olduğuma görede değer veriyorumdur.

  • adam insanligindan utanir yahu

  • yapma taraftarı degilim.karşidaki insana hakaret gibi algılıyorum.

  • insanın karşısındakine saygı duyması gerekir neden yüze boşalıyımki sapıklıktan başkta bişey değil

  • Cok p*rnoya bakiyonuz ! Bende bakiyom ama hala bikere aklimdan gecmedi yüze bosalmak !

    • Fantezi türü dostum biri ayak yalamakdan hoslanir biri anus yalamakdan biri icine bosalmakdan zevk alir biri yüze bosalmakdan biri vajinal sexde bosalamaz analdan hoslanir öbürü analdan nefret eder bazilari dominant kadinlari sever bazilarida hakimeyetin kendinde olmasini ister ;) daha yazmadigim binlerce fark var hangisini anlatiyim

    • P*rnoya Bakıyonuz Demişsinizde Peki Neden Orda Yüze Boşalınır.?

  • İğrenç.

Yükleniyor...