• Sor
  • Bence

Erkeklerde cinsel istek kaç yaşında başlar?

Bu soruyu sorma sebebim çevremdeki bazı veledler :))Yani bana gelip gizliden öyle şeyler söylüyorlar ki onlardaki o ateş cehennemi bile kül eder bence :))Çok merak ediyorum ey erkeklerBunlar sizin normal gelişim evrenizin bir parçasımı. Kaç yaşında tık tık kimo ben kapıcı memo ;)

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • 7 yaşımdayken köyün ambarında hacerle sevişmiştim. Birşeyler yaptık ama ne yaptık bende tam anlayamadım . Vala bende çok erken başladı .. Başkalarını bilemem...

    • 7 mi? yuh... hormonların aşırı fazla heralde :))

    • evet fazla halada öyle:d

    • ambarda yedin bitirdin demek haceri :)

Erkekler Ne Diyor 24

  • 5-6 yaşlarında kimliğinin farkına varıyor ama istek olayı sanırım 12-13 yaşlarında başlıyor yavaş yavaş, 16-17 yaşlarındaysa zirveye vuruyor. :)

  • 9. Yoksa 8 miydi? O arada bişeydi işte.

    • hayırdır ne yaptın o aralar ;)

    • Öncekileri Göster
    • saklambaç mı oynuyoruz :))

    • Yok ben saklanmam. Yiğidin malı meydandadır demiş atalarımız.

  • orta okul vardı eskiden, ilkokul bitince başladı bende.. 11 yaşındaydım.. :)

  • Çocuk gelişimci varsa aramızda onlara sorsan daha iyi. Ama daha 4-5 yaşlarında hem kızda ve erkekte başladığını duymuştum. cinsel organını halıya sürtünmeler, kızların objeleri kukularını sürmeleri yada büyüklerin bacaklarına sarılmaları falan filan. Ama şimdi buluğ çağım aklıma geldi, gece kamyonu devirdi mi kalkınca çok kötü oluyor. Ben okula gitmiyorum, deyip battaniyenin altından çıkamıyor insan :)

  • erkekler bu konuları 10 yasında iyice bilmis oluo 14 dede kafaya dank edio :DDD

  • ben ana sınıfında kızların eteğini kaldırıyodum öğretmen velini çağır yarın dedi :D :D

  • 12 de başlamıştı benim. Yaklaşık o yaşlarda başlıyor.

  • 11 de başladı benim

  • internet sosyal şartlar vs. daha erken tanışıyolar cinsellikle.Gördüğünü uyguluyor kapıcı memo tatilde olsa bile. geçen mahallede çocuklar oynuyordu fındık kada sıpa kızlara abuk subuk şeyler yapıyodu kızlar anlamıyodu yani.velhasıl kelam kalkmasa bile fikir sahibi sıpalar

  • 14 yaşında boşalmaya başlar yani ergenlik döneminde

  • 9 yada 10 yaşlarında başlıyo ben 10 yaşında 31 çekiyodum mesela okulda arkadaşlar arasında konuşuluyo ve bizim zamanımızda bide p*rno dergiler vardı şimdi p*rno cd internet falan artık daha rahatlar

  • 13-14 de başlar yani liseye başlamadan 1-2 sene önce Garanti başlar ama söliyim...onlara sakın çocuk gözüyle bakma güzel bir kız karşısında heleki vücudunun bir yerlerini görüyor veya hatlar çok belliyse dipleri düşer...

  • valla bende 13,dayımın oğlu benden 3 yaş büyüktü.oturmaya gittiğimizde len senden geliyormu diyordu,bende ne gelcekki dedim,açtı benimkini oynamaya başladı,baktım benimki şahlanmaya başladı,çok şaşırmıştım noluyoruz diye,dayı oğlu oynadıkca içim gıdıklanmaya başladı ve sonunda olan oldu maalesef,maalesef diyorum çünkü o günden sonra günde 5-6 kez takıntı yaptı ve hala da öyle devam ediyor:) tabi yaş ilerledikce sayıda düstü simdi:D

  • 10-11 de farketmeye baslarsin kizlari o anlamda :) oncesinde de karsi cins ilgi ceker ama cocukcadir, 12-13 de baslamistim ben halt yemelere

  • 12 yaşinda başlar gerçi bu o insanın bünyasiyle ve metobolizmasıylada alakalı

  • valla ben ilkokula bile gitmiyorken kadın bulvar gazetesi vardı o zaman onu bulursam falan bakıyordum hoşuma gidiyordu anlamıyordum bile niye baktığımı,

  • 11-12 yaşlarında bir şeylerin farkına varırlar ;) 16-17 yaşında artık istemeye başlarlar ;)

  • Şöyle diyeyim.Boşalacak kabiliyetim yokken, yaklaşık 7 yaşındayken(okumayı çok önceden söktüm), evdeki sağlık ansiklopedilerini kurcalardım. Dolabın üstünde 'eşim ve ben' diye bir cinsel sağlık ansiklopedisi vardı. Allah için bana çok faydası oldu. Oradaki yazıları okuyup resimlere bakardım. Ama aklımda hiç canlanmazdı. Vulva resimine bakıp bu nasıl birşey diye düşünür, anlamaa çalışırdım ama hayal edemezdim. O yaşta yumurtanın spermin ne olduğu bilir ama aralarındaki ilişkiyi bilmezdim. Pozisyonlara bakar ama nasıl birleşiyorlar algılayamazdım.Bunlardan çok çok önce de ilkokula gitmeden önce, penisimle oynardım. Sünnet derisinin içini dışına çevirirdim. Dokunur, oynardım. Büyürdü de ve güzel de duygular verirdi. En sonda değişik birşeyler olduğunu hissederdim ve küçülürdü sonra.Yine her zamanki gibi oynarken penisimle, 12yaşında, yatağa sürterken renksiz birşey geldi. Çok korkmuştum. o kadar şey okumanın bir faydası yokmuş, çünkü anlamayınca öğrenilmiyormuş. Öyle korkmuştum ki birşey oldu sandım. Bir daha yapmayacağım dedim yemin ettim. Ama sözü tutan kim. Devam ettim. Zamanla sıvı arttı ve beyaz meni de gelmeye başladı. Bir şekilde artık o ansiklopediyi okurken anlatılanları algılamaya başladım. Kendimi keşfettim. Hala da keşfedecek çok şey olduğuna inanırım.Sonuç, ergenliğe giriş 8-14 arası yaşlarda bir yerlerde erkeklerde. Fakat çocuklarda temel cinsel kimlik 3 yaş civarında gelişiyor ve kolay kolay bir daha değişmiyor, çocuk gelişimi kitaparından hatırladığım kadarıyla. O çocukluk yaşlarında genital organlar keşfediliyor. Bu olgunluğa erişmeden görsen de okusan da fayda etmiyor.Şimdi merak ettim, kızlarda süreç nasıl oluyor? Kız arkadaşım süreci anlatmadı, masturbasyon da yapmadığını, bi kez kendine dokunduğunu, rahatsız olduğunu ve yemin ettiğini, yapmadığını anlattı. İlk adet olduğunda da annesinin külodunu görüp ona bazı şeyler anlattığını(hatrlamıyorum detayları) söyledi. Asla derine girmek istemedi, bende sormadım, zorlamadım. Kendinde olan değişikliği nasıl hissediyorsun? kaç yaşında farkına varıyorsun? Annen ilk adet öncesi anlatıyor mu? Sadece kanamadan korkmamanı mı anlatıyor yoksa başka seylerde anlatıyorlar mı? Gögüslerin belirginleşmeye başladığını kaç yaşında fark ediyorsun. Kızlar daha erken gelişiyor ama bu süreç nasıl işliyor bilmiyorum. Sende nasıl olmuştu?

    • ben erkeklerden çok etkilenmiyordum bana çok salak geliyorlardı o yaşlarda erkekler :))
      ama bizim komşunun oglu ile oynardık hep o zaten benim ilk arkadasım 2 yasımdan beri arkadasız onunla. biz onunla sürekli zaman geçirirdik ve ben onu kıskanıyordum
      cidden çok kıskanıyordum
      başka kızlarla oyun oynaması konuşmasın bir benimle konuşsun istiyordum.

      vucudumu çok zor kabul ettim
      erkekler beni artık aralarına almadılar çünkü
      sen başkasın bizden değilsin diye

    • Öncekileri Göster
    • :) 12si gibi fark etmeye başlarlar çevredeki kızları, tabi değişebilir kişiye göre Ondan öncesinde kelimeler falan bilselerde neyin ne olduğunu anlayamazlar :) Çocuklar her şekilde komik, senin çevredki veletler de maşallah zamane çocuğu, tam fırlamalar :D kaç yaşınaki bu veletler?

    • çok küçükler abisi :S

  • 12 yaş en normali

  • 4 yaşında cinsiyetini tanımaya başlar.Fakat hormonal tepkilerden çok meraklı tepkiler verir. Mesela eller ama niye ellediğini bilmez, sadece elleyebildiği için kendinde bi Hero enerjisi hisseder. Güler oynar.Sen kalk da bir 20 yaşlarındaki veledin eline geç... İşte o zaman vahim.Cinsel güdüler ise, benim yaşadığım durumdan çıkardığım izlenime göre.11 yaşında etrafındaki herangi bir kızın vücut değişiminin başladığını farkettiği anda erkeğin hormon kesesinin kapakçığı asitle erir gibi erir. Sonra da hormonlar birden atılıma geçerler ve okulda müdürün sabah konuşması sırasında bir anda popo geri çekilir ve pantolonda bir şeyler saklanmaya çalışılır. Ondan sonra da dur durak bilmez ve kafada sadece çiftleşme arzusu yer alır. Bu nedenle lisede hemen hemen her sınıfın en akıllısı bir kız olur. Erkek milleti beynini 2 kat bu işe 1 kat derslere harcar ve 1 kat çalışması gereken beyin 3 kat çalışınca sivilceler patlak verir :DTeorim nasıl?

    • ama erkek bazen erkek olacagım diye kendini yanlış ifade etmiyormu sence
      mesela biz ilkokulda iken 7 arkadastık. 6 erkek 1 kız bende onların lideriydim.
      benim medyum memişler çıkınca onlar bana sen kızsın biz senden daha güçlüyüz daha bilmem neyiz diyip
      beni dinlememeye başlamışlardı
      benim ergenlik döneminde erkeklerden nefret etmiştim o yüzden
      neden erkekler daha o yaşta kendini üstün görmeye başlar
      nasıl bir toplum yönlendirmesidir bu :s

    • Öncekileri Göster
    • iyide bizim sınıfta biz hiç ayrılmadık ki 7 sene aynı kişilerle idik
      ilkokulda iken aynı yerlerde soyunuyorduk zaten
      bana birden tavır değiştirmeleri hoşuma gitmemişti
      arkadasken birden düşman olmuşlardı
      hani kızsın diyorlardı tamamda bana sarkmıyorlardı ki sonuçta
      cidden biz kardeş gibiydik
      başka bir sebebi var bence bunun

    • Bir çocuğum kişiliğinin büyük bölümü okul öncesi evrede oluşur. Cinsel likli ise 3 yaş civarında belirir. Çocuk o dönemleri hatırlamaz ama çevresinde görüklerinden bir sosyal kimlik edinir. Toplumumuz erkekleri güçlü kızları güçsüz göstermiştir. Bir erkekle bir kızın, bütünün iki yarısı olduğunu, kimsenin kimsedn güçlü olmadığını, birbirlerine nasıl yaklaşmaları gerektiğini anlatmıyorlar. Çocuklar kötü örnekler alarak büyüyor. Ve işte sendeki gibi oluyor. Dişi aslan avlanır ve güçsüz de değildr!

  • 14-15 yaşında başlar genelde

  • 13 yaşında falan başlıyor

  • 17 ile 18 arasinda

  • deliye bak ya :) veletler cinsel taciz de bulunuyor onların neleri bilip bilmediklerini bize soruyor:)

    • yokya taciz değil hem onlar taciz yapsa ne yapmasa ne :))
      ama çok ateşliler :))
      ergenlik dönemi desen onada girmemişler ki
      yani benim çocugum olma potansiyelleri var eger 13 ümde veled peydah etseydim :))

    • Öncekileri Göster
    • çete çete:) dikkat et hepsinin yaşını toplarsan sıkıntı olur:)

      Şaka bir yana onların o hali çok komik.Bilmedikleri şeyi biliyor gibi satmaları bide bunu kendinden çok büyük kızlara yapmaları harbiden komedi:)

    • Ah az bir kafam çalışaydı da o yaşlarda kızlara sarkaydım. Bu yaşta yapınca sapık o yaşta yapınca tatlı olunuyor. 2. kat ne kadar zarar verebilir acaba?

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...