Arkadan mı daha çok acıyor önden mi?

Kızlar nerden yapınca daha çok acıyor ? Arkadan mı yoksa önden mi ?

Güncellemeler:
sakin olunn :D
Benim bişey yapıcağım yok sadece her insan gibi merak edebiliyorum.. :D
lütfen sadece soruma cevap verin.. olması gerekende o ama neyse.. :D

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Erkekler Ne Diyor 28

  • Arkadan sex her zaman bayanın canını yakar ve zevk alamaz.Yapılan araştırmalara görede 100 kadından sadece 2 tanesi anal sexden zevk alıyomuş :D

  • Anal sex her zaman sakıncalıdır,acısı tatlısı olmaz,cinsel ilişkinin tek yeri vardır bellidir,ordan bir kere minik acı duaysın,analdan her seferinde,zevkle acı karışır,

  • alabilitene bağlı

  • zevke gemedigi sürece iki tarafta acır.partneriniz yeterince uyardıgı sürece iki taraftada acı olmaz.birde .kayganlaştırıcı jeller kullanıldıgında kesinlikle acı hissedilmez.bu tabi alışkanlıgada baglıdır.

  • daha once ılskıye gırmedınmı tabıkı arkadasn cok acıtıyo

  • Fazla Merak İyi Değildir...

  • ANAL SEKS ÇOK ZEVKLİDİR SİNİR UÇLARI HASSASTIR O BÖLGEDE SEKS ESNASINDA KAYGANLAŞTIRMAN GEREKİR

  • hak yolu dururken yanlış yolda ne işiniz var be yahuuuuu

  • senin en çok neren acıdı ?

  • bunun cvbını senden duymak isterim yapınca...

  • Bilmeyen biriyle, hazır olmadan her yerden her şekilde acır. Bunun önü ardı olmaz.

  • bence dar olan heryere giren büyük bişey acı yapar arkada sıkıntı olur diye düşünüyorum...

  • almana baglı

  • acısız anal sex mumkundur. aynı zmanda vajinadaki sinirler doner biçinde anusle bagıntılıdır bu yuzden zevk te alınır acısız surtunme sağlanırsa ki bu mumkun iki taraf için de zevkli oluyor.

  • Bünyeye göre değişir; denersin, test edersin öğrenirsin.

  • Sexte sınır yoktur ! Zevk almasını bilene zevktir ! İçinde hayvansal derecede bir zevk arzusu, şehvet varsa seni her yol everestin doruklarına ulaştırır..

  • o sabıt kalsın sen ustune cık ve rıtmık olarak hızıda ,sertlıgınıde sen ayarla ACI OLMAZ:)Tabı erkek bılemez acıyıp acımadıgını bu yuzdende sert davranabılır buda sende korku yaratabılır ve her erkekgı ole sanırsın ,bu yuzden sen ayarla kıvamını oke

  • arkadan acır...

  • Yediğin Zaman Anlarsın Acele Etme...

  • arkadan yaptırırsan işin zor..

    • en son ne zaman kan tahlili yaptırdın

    • valla süper oldu bıu link uykum açıldı:)

    • sevindim (:

  • Acı zevk veriyorsa git arkadan yap...Zevk alacaksan önden ;)

  • İkisi de acıyormuş gibi sormuşsun soruyu ama önden acımaz. Bekaret bozulurken acıdığı söylenir ama doğru şekilde yapıldığında hiçbir kadın o acıyı hissetmez. Kadınlar acıya dayanıklıdırlar. Her ay muayyen günlerinizde çektiğiniz ağrılar yanında lafı bile edilmeyecek bir ağrıdır.

  • e olmazkı ama denemeden bın nasıhattan bır nusubet ıyıdır bır dene kıme desen kabul eder partnerde zorlanma yanı

  • Hiç alma gibi bişi olmadı Hep Önden İçe doğru verdim acı yok sanırım zevk alıyorlar :(

  • dene anlarsın

  • arkadan acıyordur.

    • yapmış gibisin :D sajdnsajkdajskd

    • tahmin yürütüyorum :)

Kızlar Ne Diyor 10

  • hiç yapmadım ama anal acır die duyuyoruz ,vajinadan zevk alırsın, gerçi bazı kadınlar acıdığı için zevk alıyor -acıdan nasıl bi zevk alıyorlar anlamış değilim :S

    • sen hangisini istiyorsun ve yapıyorsun..

    • acısız anal sex mumkundur. aynı zmanda vajinadaki sinirler doner biçinde anusle bagıntılıdır bu yuzden zevk te alınır acısız surtunme sağlanırsa ki bu mumkun iki taraf için de zevkli oluyor.

    • zevk açısından çok güzelmiş işi bilenle harika olabilr -ama ben bu anlık zevkler için sağlığımdqn olmak istemiyorum -bide günah olan tarafı var. Ben bu zevki normal sekste yaşıyorum zaten -Bi ara yasak olduğundan mı neden çok ilgimi çekiyordu ama yorumlar o kadar kötüydü ki hemen aklımdan sildim :...

  • arkadan yapınca daha cok acıyor

  • Dene çok merak ediyorsan

  • Tabiki anal sex acıtır..

  • sen her zaman ön tarafi tercih et kizlar önden zevk alir ! ha yok diyorsan ben aci cekmek istiyorum ozaman arkadan ama aci cektiginle karirsin zevk 0 yani ;)

    • peki siz kadınların biz erkeklere verilen arkadanda zevk alırlar imajı nedir ecem:P

    • Öncekileri Göster
    • kac kere yaptında arkadan zevk alamadın :)

    • yapmam gerekmiyor zevk vermedigini bilmem gerektigini biliyorum ;) kendini göz önüne getir arkana zorla birinin girdigini düsün sen nasil zevk alamazsan bayanlarda alamaz sonucta önümüz fakli olsa bile arkamiz ayani ;))

  • Arkadan

  • arkadan daha çok acıyor az kullanıldığı için heralde

  • canım arkadan hıc denemedım ama emınım arkadan daha cok acıyordur cunku vajına esnek bır yapıya sahıp bır ıkı seferden sonra genısler ve acı hıssetmezsın artık ama arka taraf ıcın aynı seyı solıyemıcem

    • ama biz bayılıyoruz buna yaaaa :))

    • sız bayılıyorsunuz dıye bız acı cekmek zorunda degılız crea30

  • arkadan cehennemde daha çok acır. inanıosan tabi. dünyayı soruosan da ben de bilmiorm :D

  • Senin için acıması mi önemli? öyleyle memelerine mandal tak :))))) Anal ilişki ömrün boyunca cenabet olmana yarayaca! lütfen bu kötü düşünceden uzak durun..

    • fantaziye bak ))) çok güldüm ya one neydi memelerine mandal tak !

    • Öncekileri Göster
    • ,d

    • özüür dilerim kuzum :( :D

Yükleniyor...