Birlikte ilk duş deneyimi. Ne yapılır, nasıl olur?

öhöhöm, şimdi efendim bu haftasonu erkek arkadaşımın sınavı var. ben de onu rahatlatmak için sürpriz yapıyım istedim. ne zamandır istediği bi birlikte duş alma durumu vardı, ben kaç zamandır erteliyodum bunu. ama bu haftasonu hem onun gerginliğini alsın hemde biraz eğlenelim diye yapmaya karar verdim. yalnız daha önce hiç bir erkekle duşa girmedim ben şimdi ne yapılır, nasıl olur, nelerden hoşlanırlar bana bi yardım edin bi fikir verin bakıyım

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • duşta her birbirnizi güzel bi köpükleyip yıkayın tertemiz oldukta sonra orala başlayın. nasıl olsa tertemiz istediğiniz gibi yalamak öpmek serbest=)

    • en güzel yanıda bu galiba

    • Öncekileri Göster
    • duşa girmek onun fikriydi,kırmıyım yazık geriliyo zaten

    • hımm o zaman duşta herhangi bir pozisyonu deneyebilirisiniz. doggy yi filan. ıslak ortamda size haz verecektir sesler filan=)

Erkekler Ne Diyor 46

  • fantastikkkkk

  • önceikle saki ol herşeyi doğal akışına bırak muhtemelen senin bişey yapmana gerek kalmaz erk arkadaşın halleder sen sadece duşa gir. evet dedikleri gibi cokta matah bişey değil duşş bunuda bil.

  • Kesele

  • Duş duş dediğin varya donmaktan başka bişey değil.İki elleme iki yalama sonradan tir tir titriyon zaten :D

  • Deneyeydik iyiydi.

    • ah canım

  • Sabuna basmayın sakın..

  • hayal kırıklıgına hazır olun. oyle aman aman bır sey degıl ama deneyın gorun. tecrube edın. 2. sefer ıstemeyeceksınız :) ben ılk denememde bu mu lan demıstım. yukardan dokulen sular altında beklenen olmuyor

  • Yere sabunun düşerse eğilip alma, lan dur yok yanlış tavsiye, sen eğil al sabunu yerden.

    • hahahahah

  • Vay beee :)))

  • yaşın daha 18,şimdiden bunları dusunuyorsan 25 ine geldiğinde neler yapcksın allah bilir

  • gir dusa fantaziniz yasayın iste

    • olur,öyle yaparız

  • head and shoulders al garanti olsun :D

    • her türlü duş jeli,köpük ihtiyacını karşıladım ben bugün

    • owwww bu bana yeterdi şahsen başka bşy yapma. soyun atla suya ;)

  • mantıklı cevap yazan yok anlaşıldı ben dicemben duş'a bi kere girdim kız arkadşımla ama böle bi fantazi için degildi :So yüzden bırak kendini ona o kadar onun rahatlamasını istiyosan o sana hüner göstersin.

    • sınavı olan o,hüner göstericek olanda benim

    • emin ol o halleder .d

  • İleanı devirmeyinde.

  • yardımcı olsam mı :)

    • haaha teklif bu galiba,sözlü olarak yardım istiyorum yalnız

    • :)

  • valla köpükleyin birbirinizi gerisi zaten gelir hele sen bi gir sabuna dikakt et ama mazallah kayar düşersiniz:):):)):):

  • önce bir dudaklarından öpüp merhaba de, iyice ıslan sonra oral makbuldür. gerisi zihninin karanlık ve aydınlık kısımlarının savaşıdır dostum iyi olan kazansın

    • oralla başla diyosunuz,tamamdır,teşekkürler

    • önce onu duşa gönder sonra sen gir ama

  • Yerleştirme Geçirme Sınavı sınavı olcak merak etme :)

  • Sevişmeyi unutmayın

    • hahahahhaaa

  • duşta sevişmek kişiye özel bir fantezidir sıcak suyun altında oral yapmak başkadır bence oraldan hoşlanabilir ikincisi alan dar olduğu için her iki tarafın pozisyon bulabilmek için çeşitli hallere bürünmeside ayrı bir zebklidir :))

  • Hayal gücüne bırak bence. Boşver ayrıntıyı... :(

  • ilklerin en kötülerinden olucak şimdiden alış.alıştıktan sonra ilki kötü sonrası güzel olucak

  • daha önce sabunlu penis okşadın mı :)

  • kopkop :)))

  • sabuna felan basmayın da :D

  • Bence girmeyin, haftaya girin hasta olur maazallah çocuk, sonra sınava giremez.

    • yok hiç hasta eder miyim ben onu,gayet sıcak olucak merak etme sen,çok yormamda zaten

    • Su veya sen sıcak olsan da insan üşüyebilir.Banyoyı önce ısıtın bence

  • Doğaçlama çok iyi gider ;)

  • Okşaşın.. :D

  • sabun yere düşerse almaya kalkışma.

  • Alışıktır erkek arkadaşın banyo fantazilerine...Acemilik çekmezsin :)

    • bence o gayet alışık,sorun bende

    • yapmaya kararlıysan; kararlısın... çok umursama rahat takıl :)

  • Çok güzel bir deneyim de olabilir. İşler boka da sarabilir o anda bu durumda biraz olurunu bırakmak gerek sanırım

  • kendin yıkanamıyormusun neden erkekle gireceksin :D

  • uww sıcak bastı bir anda burayı fantezi güzel kese at manitana:)

  • ben çok yaptım:D hiç güzel değil

  • O çocuğun sınavı kazanacağı varsada kazanamaz yapmayın etmeyin günahtır :) Ha yok beni kasmıyo derseeeen :) Yavaş yavaş girin duşa köpüğü bol olsun jakuzinin yada küvetin :) onun dışında korunmayı unutma duşda kayar mayar içinde kalır içine boşalır falan rahatlaıyım derken hamile kalma :) yavaş yavaş başlayın birbirinizi soyarak başlayın armut gibi kalıncada duşa girin oraldan başla 69 pozisyonuna geçin ordanda ver elini değişik fantezilere :) mumları ve gül yapraklarını unutma :)

    • doğum kontrol hapını hazır ettim ben hahaha,duşta 69 demek,zor olmaz mı be

    • Öncekileri Göster
    • doğum kontrol hapı oyle bırgunluk bırsey degıldır,hıc bulaşma derım,çok yan etkısı var...
      bu arada sen duş almak degıl de dusta sex moduna gırmıssın,sana tavsıyeye gerek yok bence :=)

    • İki farklı cinsin birlikte duş almalarının sebebi seksden başka ne olabilir ? tabiki seks yapacak hatun :) Ama yapma bence sınavdan önc sınavda duş aklına gelir apışır kalır :)

  • Sırtını keselemeyi unutma.

  • fakirliğin alemi yok bi jakuziye girin ama önce sen git bi eczaneden banyo köpüğü al daha güzel olur yardımcı oldm umarım

  • hayalperest ufaklıklar sizi:))

    • seninkiler hep hayalde kaldı anlaşılan,yazık

    • Öncekileri Göster
    • neyse bi cümle aklıma geldi . sakın bi aptlla tartısmayın karsıdan gören hanginizn aptl oldugunu secemeyebilir ...demiş biri ben söz dinlerim;) UFAKLIK sende dusta plastik ördeginle oynarsın anca

    • mutmelen nihat doğanın fan clubısında hadi hahaha

  • onu türk hamamına götür özel bir oda tutun hamamda seks harika bişey çıkınca insan yeniden doğmuş gibi oluyor gerçekten

  • ilk dusun siradan olmasin..ic camasirlarinizla girin,cok daha seksi olacaktir bence..nipple lar falan belli olsun :) fantazi hayal gucu yani..biraz dusun o ana gelince zaten kendiliginden olur

    • iç çamaşırlarıyla ha.. kulağa hoş geliyo,ıslanınca yapışır bide onlar uu..

    • yaaa :) nipple diyorum bosuna demiyorum :) ciplak gormekten cok daha etkili bence

  • Daha Fazla

Kızlar Ne Diyor 12

  • Sakın bunu ona bu hafta yapma bak..Çocugun aklı maklı uçar.. Bırak sınavdan sonra

  • Küveti köpürt, mumları yak, şarabı aç belki gül yaprakları da olabilir. Küvete girip çağır gerisi gelir.

    • Bi sor önce küvet var mı yok mu.. :)

    • Öncekileri Göster
    • Başka türlüsü çekici gelmiyor işin aslı zaten bana :)

    • Kız bunları yapana kadar sınav saati gelir :D

  • Akışına Bırak ::::)))Zaten duşta herşey kendi yolunu buluyor :)

  • çok güzel bi şey bu sevgilimle arada giriyoruz duşa üstümüzdekileri çıkarmadan, yavaşça soyuyoruz öpüyoruz birbirimizi neyse :D sana tavsiyem sınavdan sonra yap bunu ödül gibi. sınavdan önce yaparsan sınavda aklına gelir hep:D sonuçta sevgilin bunu uzun zamandır istiyomuş:D

    • +1 aynen

    • +1

    • o sınav batar .. :) aferin ya birileride mantıklı bişe yazmıs :DD:

  • şimdi canım ben yaptm.önce ışığı kapa vemum yakgüzel koulu bi duş jeli al. duş gülüne dök otrun duşun altına yA da üstten su akarken ayakta seni kucaklasın.köpükle mükemmel oluyooo

  • çok güzel bi başlangıç, erkek arkadaşın yön verir -sen yeterki rahat ol bırak kendini onun kollarına, istediğini yap ve istediğini yaptır.

  • bnce akısına bırak hersey kendılıgnden gelısıo

  • Hayatim beraber dusa girince hersey kendiliğinden olur biter zaten :)) masaj yapar gibi hafif dokunuslarla sabunlayarak oksa vücudunun her noktasını diyelim alla alla ;)))

    • sapıkca o soru o niyetle sorulmadı :))

    • Öncekileri Göster
    • valla sorunun alanı zaten cinsellik,bişey diyemiycem :D

    • Deme zaten saksıyı calistir :)) fantazin konuşsun ;d

  • Oha sevgilin bu soruyu sordugunu gorse terk eder seni.

    • Aramızda halledelim <3

    • Öncekileri Göster
    • bız gorduk senı. ip adresınden yerını tespıt edıp dus kopugu jelı falan gonderıcez.

      not:bir dost :P

    • tamam canım

  • Daha önce hiç sevgilimle duj almadım :(( Nasıl bi duygu biraz açar mısın?

    • bende almadımki soruyorum işte :D

    • Öncekileri Göster
    • barabar dujjj... :) o kadar da ozenmeyın, fılmlerdekı gıbı olmuyor

    • duj ne amk :D dujaa kabin gibi .D:D

  • her genç kızın hayali<3

    • hadi bakalım,ben ilk adımımı atıyorum darısı ba&#351;ınıza

    • biz de kararla&#351;tırdık haftaya cıpcıp yapcaz :)

    • hayırlısı hahha

  • dus degilde banyo yapmistikküveti doldurduk o uzandi bende onun üstündeydim onun icin güzeldi tabi sicak suyun icinde disarda kalipta soguktan donan bendim

Yükleniyor...