Kadın ve erkeğin cinsel organları hakkında bildiğiniz benzetmeler var mı?

Örneğin: Burnu uzun olan erkeklerin şeyleride uzun olurmuş gibi :)))

Örnekler verelim bakalım neler çıkıcak?


0|0
2|17

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 16

  • Muz-şeftali.

    0|0
    0|0
  • şöyle bi kanı da var sessiz sakin durgun erkelerde penisin kısa tersi durumlarda olanlarda uzun olduğu gibi bi tane hayat kadını böyle bişey söylemişti tabi kesin böyledir diye bişey yok genelde

    0|0
    0|0
  • en iyisi sen anket yap eline bir metre al çık değişik fiziki özellikteki inasanların cinsel organlarını ölç sonuçdan bizide haberdar et

    0|0
    0|0
  • topal insanın derler.. topal ayağın gücü alete kayarmış:)))))hele bizim burda topal omar dayı vardı.. 5 karıyı bitirmişş...

    0|0
    0|0
  • ayağı büyük olanın peniside büyük olurmuş varmı böyle bir sacma düsünce ya benım ayak numaram 40 ama penisimin boyunu ölctüm 19 cm boy ve 5 cm cap yani bu söylenti dogruysa ayagı kırk beş numara olanınkı eşşeğinkini gecer tahminimle :))

    0|0
    0|1
  • Orta parmağınızı bileğinize doğru yaklaştırıyorsunuz en son getirebildiğiniz yere(ama abanmadan) bir işaret koyun orasıyla orta parmağınızın ucunun arası sizin penisiniz oluyor kızlar karşıdakini böyle anlayabilir mesela :D

    0|0
    0|0
    • Ee basketbolcuların, fırıncıların, çiftçilerin elleri büyük olur ozaman onlardaki olağan üstü bi büyüklüktemi yani buda saçmaymıs :D

    • Olabilir dostum kadir kirişçi demişti :D

  • ayakkabı numarasıyla kilosunu çarp boyuna böl örneğin

    42*74/176=17.5 cm :)

    0|1
    0|0
    • Bir boy öğrenmek için matamatik işlemimi yapıcam :D

    • sen bilirsin matematik yapmaya üşeniyorsan o zamna en kolay yolu eline alıp bakacaksın :)

    • Penise merakım olmadığı için yazdıgın cevabada gerek kalmaz.

  • herkes tutturmuş 'ayağı büyük olanın' falan diye..alakası yok arkadaşlar...ben kendimden biliyorum

    0|1
    0|0
  • Kısanın a*ı kösenin y****ğı derler :D

    0|1
    0|0
  • sadece şişmanlarınkı kuculur, yaglanmadan dolayı. oda zayıflayınca gecer.

    0|0
    0|0
  • ağzı büyük olan kadının vainasıda büyük olur küçük olanında küçük ve dar olur

    0|0
    0|0
  • ağzı büyük olanın...

    0|0
    0|0
  • burnu büyük olanın başka yerleri de büyük olabilir :D

    0|0
    0|0
  • Elleri büyük olanın büyük olur derler. Ama parmakların olduğu kısım değil avuç içi kısmı :)

    0|0
    0|0
  • Erkeklerde, işaret parmağı orta parmaktan ne kadar kısaysa, ilgili uzuv da o kadar uzundur.

    0|1
    0|0
  • Ağzı büyük olan kadının vajinası küçük olur derler.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...