Penis ve vajina bakım gerektirir mi?

krem sürmek iyi midir ? şampunla mı yıkanması daha iyidir yoksa sabunla mı..gibi.. değişik bisoru oldu :D

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • vajınanın gırısınde,vajınanın dısardan gelen mıkroplara karsı korunmasını saglayan mıkroorganızmalar vardır.vajınayı ıcıne doğru sabun ya da sampuanla cok yıkayıp tamamen temızlemek gerektıgını dusunerek yola cıkarsak,o mıkroorganızmaları öldurup dısardan gelen mıkroplara karsı vajınamızı korumasız hale getırırız ve cabuk enfeksıyon kaparız.o yuzden vajına bolgesı ıcın pıyasaya cıkmıs likit urunlerı yuzeysel sekılde,yanı camasır citiliyormus gıbı degıl de nazıkce uygularsak bakımını yapmıs oluruz.

Kızlar Ne Diyor 6

  • penisi bilmem ama vajinaya kimysal ürünler sürmek krem şampuan gibi mantara ve buna bağlı akıntıya sebep olabiliyo.. vajina için özel yapılan şapuan ve sabunlar var ki bunlar bile bazı bayanlarda enfeksiyona neden olabiliyo

  • erkekler için cinsel bölge bakımı = temiz tutmak. temizliğe önem ver . ter ve koku oluşumuna müsade etme. her wc ihtiycından sonra temizlenmeli, sağlık olarak da ayakta yapmasanız daha iyi olur.

    • katılıyorum... erkeklerin temizliğini erkeklerden iyi anlatmışsın

  • penisi bilmem ama vajina hassas temizlik ürünleri zarar erebiliyor.Fakat bazi vajina şampuanları var kötü koku yada ince temizlik için. Onun dışındakilerin sabunda dahil fazla temas etmesi hatta çitilenmesinin sağlık açısından uygun olduğunu düşünmüyorum.

    • evet çiti hoş olmaz.

    • Bennn söliiyym penisi 40 Yıl hiç kullanma yüzünü bile görme bişey olmaz Bakım gerektirmez ama zamanla 2 el 3 el oluyor

  • Paslanmasın yağla arada bir.

  • evet ben bakıyorum ona

  • cilala arada parlasınnn :)

Erkekler Ne Diyor 12

  • Erkek adama özen gerekmezde. Hanımlar dikkat etmeli öyle çok sabun şampuan sürmeye gelmez. PH dengesi çabuk bozulabilen bir bölgedir. Ona özel şampuan kullanmak daha mantıklı. Normal şartlarda su zaten temizler.

  • ben sürekli bakıyorum kendilerine :) o yüzden halen mükemmel :)

  • testisler terden koku yapar... ama sanmıyorum ki kimse bakım yapsın... kızlarda da maşşallah iyi mide var... ben şahsen özel bakım yaparım pudralarım... maksat rahat etsin stress yapmasın :)

  • haftada bir kere iç-dış-motor temizliği yapmam yeterli :)

  • ayda bir söküp takmak lazım. bu işlemi de gözün kapalı 1 dakikada yapbiliyor olman lazım

  • olmamı yaa, iç dış yıkama, fön kuaför oo neler var neler :D

  • soruya bak ya ayda bir periyodik bakım yaptırıyorum :)

  • her yıl yada 10.000 bakımını yaptırtırım

  • Erkeklerde Ter sebebiyle kötü koku oluşabiliyor o yüzden temiz tutulmasında fayda var.Bayanlarda Vajinanın kendine has Ph dengesi var ve Vajinanı SelfClean sistemi zaten bulunmakta (Kızların tabiriyle akıntı) yüzeysel olarak Su ile temizlenmesi yeterlidir.

  • erkekler içinde bakım şart bence. ilerleyen yaşlarda ozellıkle sabıt partnerı olmayanlar dıkkat etmelı. temiz olmak esastır.

  • penisin ne bakımı olacak hacı :) ayda bir kere tüylerini kes yeter.

  • evet yıka ve şampuanla. arada bebek pudrası ile tokatlarsan, ilişkide seni yüzüstü bırakmaz ;))))))))))))

Yükleniyor...