Yemek videosu yarışmasıSevgiliye ne pişirilir? Videoya çek, yarışmaya katıl, 500 TL senin olsun! Kapat

Şişman veya tombul bayanlarla ilişkiye girmek zor olur mu?

şişman bir bayanla ilşkiye girmek zor olurmu veya özellikle bu soruyu kızlara soruyorum şişman olunca zor olmuyomu ilişkiye girmek


0|0
10|9

En İyi Kız Görüşü

  • Erkekler gencken mature iri sisko seviyor sonra yetiskin donemlerinde zayif ve genc bayanlara kafayi takiyor. Hep ayni dongu. Bilmiorm ama selulitli bi yaratikla sevisilmez ayrica zayif ya da kasli bayan iyi diil ancak yerinde olmali ornek poposu buyuk olmali

    0|0
    • bende olgun bayanlardan hoşlanıyorum ideal bayan sex yaşı 30-35 arası olmalı tabi benim yaşımda 23 :D

    • Hepsini Göster
    • kısa vade de şişmanlar uygun, uzun vade de ise fit bir bayan diyosunuz yani ?

    • evet adrick sana katılıyorum bu arada yanlışlıkla seni şikayet ettim umarım bişey olmaz kusura bakma

Kızlar Ne Diyor 10

  • Şişman değilim hiç olmadım. Ama mümkünse erkek hiç olmasın kafadan problem olur bir kere.

    0|0
    • Ama tombul bayanlar çok tatlı oluyo :D

  • şişman veya tombul erkeklerle ilişkiye girmek nasıl oluyor diye başlık açıcam bende =)))

    0|0
  • ben 9 aylikken esimle girmistik iliskiye zor olmamisti :))

    0|3
    • 9 aylıkken hemde.çok zararlı imiş .

    • Hepsini Göster
    • esim yabanci degil olsun artik okadar

    • Tabi sende haklısın sonuçta eşin onunla olmayacan da benimle mi olacan

  • şişmandan kastın nedir hangi kilo aralığından bahsediyorsun aklındaki şişman profiline uygun bir link koy ona göre yorum yapalım. Yoksa her hatun kendini tombiş sanar.

    0|0
    • ya normal şişman ama çok değil :D

  • sisman sisme bir bebek al dene :D

    0|0
    • elimde kalır kesin patlar :D

  • erkek olsaydm sısman bırıyle yatmazdım

    0|0
    • şişman değil balık etli canım :D

    • Hepsini Göster
    • zayıftım.. Aldım bıraz ama boyle daha ıyı oldum :)

    • ya zaten zayıf kızlarla bişey yapamıyon ki ele avuca gelmesi lazım biraz :D

  • ben 60 kiloyumm sevgilimm çok seviyor zaten çok sayılmaz kilom kemiklerimi örtüyor o kadar :D asıl zayıflardan kork sen kemik batar be her yerine

    0|0
  • kilo versinler:(

    0|0
    • bilmem en son onu yaparlar galiba :D

  • hiç şişman olmadım bilmiyorum

    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Çok zevkli oluyor tombul bayanlar (60-80 kilo arası) hem daha çok zevk alıyor hem daha çok zevk aldırıyor zayıflara göre.

    0|0
    • dediğim kilo o oaralıkta işte :D

    • Bulduysan kaçırma derim :)

    • Ya yok kötü bi yerdeyim saptan başka bişey yok :D

  • Aksine daha zevkli zayıf kızlar kuru tahta gibi yaa

    0|0
  • Kadının üstüne kusarsın filan

    0|0
  • +19 cm'se sorun yok. Aksi halde sen bitirince, partnerin hadi başla artık diyebilir:)

    0|0
  • bu arada biz erkeklerin etli butlu sevdiğide anlaşılmış oluyor sanırım :-)

    0|0
  • 100 KG ye kadar cebelleştiğim olmuştur. güç kuvvet yerinde olduğu için sıkıntı yaşamadım.

    kilo olan kadınlarla ilişkiye girerken korkmadan girersin. hem çok daha zevkli oluyor. ele avuca geliyorlar. tahta kurusu gibi olanlardan çekinmelisin.zayıflardan korkmalısın bence. bir tarafı kırılır filan diye :-))

    0|0
  • sismanla zor olur her yeri yag bagladigndan giriyomu girmiyomu hissetmzsn ve vajina yagli oldugu icin hepside girmz iki tarafta pek zevk aalamz kanimca

    0|0
    • Denemediğim için bilemiyorm

  • bu konuda çekilmiş filmler var çok da zor değil gözlemledim ama burda detay anlatamıyacağım

    0|0
  • zayıfla girmek daha zor :) kemiklerden :)

    0|0
Yükleniyor...