Hamilelikten Korunma Yöntemleri

sekste korunma yöntemleri Korunmanın ne kadar gerekli, hatta zorunlu bir şey olduğunu hepimiz biliyoruz. Bundan pek de keyif aldığımız söylenemez herhalde. Erkeklerin o vıcık vıcık plastikten hoşlanmadığını, kadınların zırt pırt ilaç kutusu ile selamlaşmaktan nefret ettiklerini, ayrıca bu tip ön hazırlıkların işin tüm konsantrasyonunu bozduğunu da biliyorum. Ama bu istemediklerinizi yapmazsanız, hiç ama hiç istemediğiniz şeylerin başınıza gelmesi çok muhtemel.

Azıcık korkutayım mı sizi:
Netice itibari ile seks dediğiniz şey başka bir insan ile yaptığınız bir olay. Siz temizsiniz, güvenilirsiniz ya da otokontrolünüz mükemmel... ya diğeri.

Erkekler açısından:
-Eğer neydi o öyle be! Diye geçirdiğiniz gecenin sabahına “bu ne böyle!” diye uyanmak istemiyorsanız korunun. Zira sabah uyandığınızda çok değer verdiğiniz ufaklığı kafanız kadar şişirip, balon gibi edecek hastalıklar kadınlarda mevcut.

-Eğer ben neymişim be' diye övgüler aldığınız ilişkilerin ardından “ben var ya bi zamanlar nasıldım biliyor musun?” şeklinde gençlere tecrübelerini anlatıp maskara olan bir adam haline dönüşmek istemiyorsanız korunun. Kurtamazsanız, çok ağlarsınız... Zira sizi erkek yapan en büyük etken “O”.

Hastalıkların çoğunluğu kalıcı, yani bir kere bulaştı mı bir daha ayrılmıyor sizden

-Eğer 3 kere 5 kere diye övündüğünüz arkadaşlarınıza, “3-5 senem varmış abi” şeklinde ajitasyon yapmak istemiyorsanız korunun. AIDS diye bir şey var, hatırlatırım. Hadi diyelim AIDS çabuktan götürüyor, ya götürmeyip de süründüren cinsinden birşey bulaşırsa? Bundan sonra hangi talibinize diyebilirsiniz ki tertemizim? Evlenirken bile sağlık ocağından gidip test yaptırıyorsunuz yani ona göre iki kere, üç kere düşünün.

Kadınlara gelince:
-Çocuk mevzusunu hiç açmayayım isterseniz. Kariyer, mariyer, gelecek hedefleri.... Peah... unut gitsin! Ha bir de güzelim yurdumda öyle evlenmeden de hamile kalınmaz zaten.

-Kürtaja hiç güvenmeyin, o bi kere olur, EN FAZLA iki kere olur. O doktor jeton atınca düşmüyor o bebek dışarı güzellerim, kazım kazım kazıyor haberiniz olsun, Birkaç denemeden sonra poşet içinde “hanımefendi bunlar da arttı” diyerek bir iki de iç organınızı vermesinler yanında...

-AIDS sadece kadınlarda yok, bilesiniz. Ne güzeldi derken, “Ne güzeldim...” olmasın sonra...

Yukarıdakiler yetmediyse biraz daha bilimsel bakalım olaya zira AIDS’e gelene kadar bir o kadar daha kötü hastalıklar var cinsel yolla bulaşan. Maksat doktorluk yapmak değil, biraz gözünüzü korkutmak:

Cinsel Yollardan Bulaşan Hastalıklar

Genital Siğiller (Warts)
Genital Uçuk (Herpes)
Genital Yara-Frengi
Hepatit B
Bel Soğukluğu (gonore)
Pelvik Enfeksiyonlar
Vajinitler
Şankroid (yumuşak yara)
Granuloma inguinale
Mikoplazma
Molluskum
AIDS


Bu hastalıkların çoğunluğu kalıcı, yani bir kere bulaştı mı bir daha ayrılmıyor sizden. Başkalarına bulaştırmak da cabası! Ayrıca bazıları doğum sırasında tekrardan hortlayabiliyor, ve hatta çok yüksek bir ihtimalle de çocuğa geçebiliyor.










Peki nasil korunabilirsiniz?

Doğum Kontrolu İçin:
Haplar
İğneler
Deri Altı Kapsülleri
Rahim İçi Araç
Prezervatif / Kondom
Kadın Kondomu
Diyafram
Sperm Yok Ediciler
Kadında Tüplerin Bağlanması (Tüp Ligasyonu)
Erkekte Kanalların Bağlanması (Vazektomi)
Doğal Korunma Yöntemleri

Cinsel Yolla Bulaşan Hastalıklardan Korunma İçin:
Prezervatif / Kondom
Kadın Kondomu











O kadar da zor değilmiş di mi?

Kulağınızı çekin, üç kere tahtaya vurun, hadi şimdi de gidip bir şapka takın. Mazhar’ın dediği gibi şapkasız çıkmayın!

Benden söylemesi...