• Sor
  • Bence
Cinsel Yaşam

Cinsel Yaşam

Cinsel yaşamla ilgili hep merak ettiğin ancak partnerine bile açamadığın sıra dışı soruların mı var? İlişkinin cinsel boyutunu iyileştirmek adına karşı cinsin önerilerini mi almak istiyorsun? Bekaret konusuna senin yaklaşımın nasıl? Açık yürekli paylaşımlar, cinsel yaşama bakış açını değiştirebilir!

Sorular: 220.000
Benceler: 194
Gör:
pelino

Gercekten boyle misiniz?

7dak
Aşık oldugunuz kadinla sevistikten sonra ondan soguyor musunuz?
1 14
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Erkekler, erkekler sevdiniz bir kizla sevisme sirasinda kizin nasil bisey giymesini isterdiniz?

7dak
Arkadaslar hepimizde biliyozki sexste gorsellikte onemli ne o oyle bir kizla sevisiyosunuz ama kilodu nene donu gibi hic oyle sey olurmu dimi peki ya ne giymesini isterdiniz partnerinizin sadece ic camasiri degil etekmi...
6
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Neden böyle davranıyor?

10dak
Birine aşık  oldum  o da bana aşık  olmuştu  ya da ben oyle sandim belkide ve benim için şehir  değiştirip görmeye  geldi  velhasıl. Fakat  benim  geçmişimi  hiç umursamadi ben beraberlik yasadigimi soyleyince. bunla ilgili...
0 3
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Cisellikte nasıl bir teklif alsanız hoşunuza gider tanımadığınız birinden (seks dışında) Kızlar?

11dak
kimisi hoşuna gider ama utanıp reddeder. kimisi hoşuna gider kabul eder. kimide hoşlanmaz kızar? böyle teklif aldınız mı? ya da teklif ettiniz mi birine? tepkiniz ne oldu. tepkisi ne oldu?
0
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Kıllı seven erkek var mı?

16dak
Partnerinin sırtında veya başkabiyerinde kıl tüy olması hoşuna giden erkek var mı?
0 6
Görüş Paylaş
finnat

Sevgilim seks hastası yeni tanıştık biz yapmadık ama her kızla yatıyor çok yapmış napıcam?

22dak
sevgilim seks hastası yeni tanıştık biz yapmadık ama her kızla yatmış biz bir kere ayrıldık o zaman çok yatmış bana sinirinden alışkanlık haline gelmiş benlede istiyo napcam?
0 9
Görüş Paylaş
AFİLLİ_YALNIZLIKKK

Seks içerikli değil ama bak bi?

27dak
Soru soranlara bakıyorum baktığım  butün üyelerin hesabı yeni açılmış bunlar neyin nesi ;-) özellikle bayan hesapları
0 0
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Arkadasimin amaci n?

30dak
Eski hi arkadasim durup duruken benle iletisme geçti.  Dun gecd aramak istedi bende tamam dedim konsrken bana dediki terapi uygulycam sana dedi kendini cok rahat birak falan dedi. butun vücudunla hisset dedi. ben ilk...
0 5
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Kızlar, 3 sene bir erkekle sevgili olan ve uzatmali sorunlu bir iliski yasayan kiz bakire midir?

31dak
Sizce bakire midir yasi 19 uc seneeir belkide 4 senedir çıkıyorlardi vs vs.
5
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Kadını yatakta nasıl memnun edebilirim?

35dak
herkese merhaba bu konularda cahilliğimi bağışlayın yatakta bir kadını nasıl memnun edebilirim  menun olması için ne yapabilirim engin bilginize ihtiyacım var cevap veren ya da vermeyen herkese şimdien teşekkür
3 1
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Hiç böyle bişey yaşadınız mı veya başınıza geldi mi?

36dak
arkadaşlar kızlar ve erkekler hepinize soruyorum bazen çok azdığınız zaman hem cinsinize özellikle kendinizden genç hem cinslerinize ilgi duyduğunuz oldu mu?
2 0
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Hangisi size daha çok haz verir?

37dak
arkadaşlar hiç penis gördünüz mü görmedi iseniz ona dokunmakmı yalamak mı size daha çok haz verir?
2 1
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

İlk defa ilişkiye giricek kişi geciktirici kullanabilir mi?

37dak
İlk defa ilişkiye giricek kişi geciktirici kullanabilir mi? Kullanırsa bir yan etkisi var mıdır?  Kaç dakika sürer?
0 1
Görüş Paylaş
arascan6

Hava sicakligi azdirirmi?

43dak
Çok sicak hava azdirirmi seks konusunda bu konuda düşünceleriniz ne
1 6
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Kış Aylarında Mı Yoksa yaz Aylarında Mı Seks Daha İyi Oluyor Sıcakta mı yoksa soğukta mı yani?

44dak
Kış Aylarında Mı Yoksa yaz Aylarında Mı Seks Daha İyi Oluyor Sıcakta mı yoksa soğukta mı yani?
4 0
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Kızlar, Kizlar şu an masturbasyon yapmak istiyor musunuz. Hangi sekillerde yapmayı seversiniz?

45dak
Kizlar suanda?;#;#;#&#&#&&#&#&#&#&#&#&#&&#μ´μ´´μ´¬´¬´¬´´¬´¬´μ´μ៛μ·§·¥]៛´|{]´μ^§]°·§^μ{§§´°Г`¥μ^]μ·¥{₩<]§₪μ|₹¤[§´¥`¬´°[§
0
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Kızlar, bu sıcak günlerde mastürbasyon?

50dak
Bu sıcak günlerde mastürbasyon yapıyor musuz, yapıyorsanız günde/haftada kaç kez?
0
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Cok azdigim zaman vajinam sisiyor sanki sizde boyle oluyormu?

54dak
elledigim zaman ici kaygan ve sıcak oluyor  sisiyor? herkeste boyle olurmu
5 22
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Kızlar, yarin, eskiden benden hoşlanan bir kiz eve gelcek cay icmeye sizce kotu bir niyetli mi?

57dak
Eskiden benden hoşlanıyordu simdi bayadir gorusmuyoruz yuzyuze ve uzun suredir bir iliskisi vardi 4 sene kadar  hala bakire midir ve  sizce o kadar modern midir sadece cay film yapmaya gelinir mi?
2
Görüş Paylaş
xxsırdaşxx

Sanal seks seven kızlar varmı?

1saat
evli bekar yaslı olupta kendınden kucukle ya da buyukle yanı sanal seks yapan varmı?
1 3
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Kızlar, aranızda daha önce para karşılığı ilişkiye giren oldu mu?

1saat
kızlar daha önce  biriyle para karşılığı ilişkiye girdiniz mi  ne kadara para ödendi size
0
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Erkekler, Oral seks de neye onem verirsiniz?

1saat
Usenmeden siralayin. Nasil olmali. Ne yapilmali ne asla yapilmamali?
24
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Beni kullaniyor?

1saat
Bir cocukla tanistim vakti zamaninda benden hoslandigini soyluyordu her saniye benimle ilgileniyordu sonradan anladim amaci sadece seksmis. gec oldu ama onu seviyodum birakmadim. şu an cikmiyoruz. cunku cikmak istemiyor...
3 14
Görüş Paylaş
joseph34

Kızlar, Seks yaparken başınıza komik veya değişik bir olay geldiniz hiç ilk itiraf benden?

1saat
Benim Başıma iki tane çok komik olay geldi birincisi  kendim 25 yaşındaydım 30 yaşlarında bir kızla tanıştım ilk buluşmamızda arabada sevişmeye başladık hiç birşeye itiraz etmiyordu arka koltuğa geçtik alt kısmını komple...
2
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Sarkık vajina iç dudagi ameliyati günah mi acaba estetik gunah ya bu da günah midir?

1saat
Ciddi soruyorum dindar biriyim yakinda evlenicem ic dudaklar sarkik zaten zorluklarini cekiyorum adetken falan pede yapisiyo dar pantolon giyince canim. yaniyo vs esimin sorun edicegini sanmiyorum ama ben istemiyorum boyle...
0 8
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Kızlar, size göre ben sübyancı mıyım?

1saat
20 yaşındayım 15-16 yaşındaki kızlar benim tercihimdir o kızları daha çok istiyorum onlarla olmak istiyorum ben sübyancımıyım acaba yoksa normal mi bu?
3
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Kocama şu sözü söyledim ve çok duygulandı bir tuhaf oldu sizce nası demişim?

1saat
Kocama güzel bir gece hazırlamıştım. akşam yemeği, seksi bir gecelik güzel bir müzik... yemekten sonra yakınlaşmaya başladık ve ona şu sözleri söyledim. "vücudumun hiçbi yerini dudaklarından mahrum bırakma, bütün bedenime...
6 29
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Bakire olmayıp bekar olan kızlar. Korkuyo musunuz?

1saat
Yani evleneceğiniz kişiye ne diceksiniz. Nasıl açıklıcaksanız. Merak ediyorum. Yoksa umrunuzda değil mi?
5 3
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Bir çözümü varmı?

1saat
Gögüslerim çok kücük ceviz kadarlar  75 beden bile büyük geliyor. Gögüsleri büyütmek için birşeyler var mı slikon demeyin onun dışında başka bildiginiz varsa söylermisiniz lütfen dert ediyorum eşim cok kücük buluyor...
2 14
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Sevgilim cinsel olarak beni kullanıyor ama ben seviyorum ne yapmam gerekiyo?

1saat
Sevgilim cinsel olarak beni kullanıyor ama ben seviyorum ne yapmam gerekiyo? Sevişmek için görüşür olduk, nasıl bu hale geldik anlamıyorum ama ayrılamıyorum çok seviyorum  ama beni sevmediğini hissediyorum çok üzülüyorum...
3 24
Görüş Paylaş
denizdenizzdenizzz

Nasıl bir görünüme sahip olmak isterdiniz?

1saat
Yeniden doğsanız nasıl bir görünüme sahip olmak isterdiniz
1 0
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Kendi vucuduma bakinca tahrik oluyorum?

1saat
Yani bu normal mi goguslerme kalcalarma bakinca tahrik oluyorum ne anlama geliyor bu?
5 27
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Çok heyecanlıyım normal mi?

1saat
Yarın ilk defa sevgilim bize gelcek. Evde kimse olmcak. Sizce ne kadar ileri gideriz. Çok seviyoruz birbirimizi. Bakire değilim. Ve bunu biliyo.
5 21
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Kızlar, Yakışıklı ama fakir bir erkekle seks yapar mısınız?

1saat
Seks yapacağınız erkekte illa zengin olma şartını arar mısınız? Yoksa yakışıklı olması, sizi etkilemesi yeter mi?
3 0
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

İlişkide küfür olmalı mı?

1saat
Sizce ilişkide küfür olmalı mı? Biliyorum Doğru birsey değil ama ilişkiye zevk kattığını da kimse unutmasın :) bence güzel oluyor çok zevk alıyorum :-) :-) :-) :-)
7 17
Oy Ver
Gizli Kullanıcı

Erkekler beraber oldukları kızla evlenmeyi düşünmez mi?

1saat
Erkekler beraber oldukları kızla evlenmeyi düşünmez mi? Gerçekten merak ediyorum, sadece cinsel isteğini gidermek adınamı beraber olurlar? Ve evlenirken bakire kız istiyorum kafalarına girerler? 3 yıllık sevgilim...
4 11
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Bekaret konusu hakkında?

1saat
Evlenmeden ilişkiye girilmemesi gerektiğini düşünenler evlendikten sonra eşinizle cinsel problemler yaşarsanız ne yapardınız? Evlenilecek insanı her açıdan tanımayı istemek neden bu kadar ayıp sayılıyor?
2 6
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Göğüslerim çok küçük, evliyim ve eşimin bana dokunmasına izin vermiyorum napmam lazım?

1saat
Göğüslerim çok küçük, evliyim ve eşimin bana dokunmasına izin vermiyorum napmam lazım? Aşırı utanıyorum, eksik hissediyorum kendimi, öpüşürken vs. sıkıntı olmuyor ama , göğsüme dokunmasına asla izin vermiyorum,  birde...
10 34
Görüş Paylaş
Gizli Kullanıcı

Tecrübe sahibi herkes?

2saat
Kızlık bozulduktan sonra epey epeyceeee kadınların zevk almadığını duydum. yakınlarda evlenen tanıdıklarım anlatmıştı. kobay gibi birşey oluyorsun zevk yok demişlerdi. E öyleyle kadın cinsellikten soğumaz mı? Doğru mu bu?
2 7
Görüş Paylaş
ŞarapGüzeli

Kızlar, sorum size bir takarsanız sevinirim :) Damarlı penis mi ilginizi çeker yoksa?

2saat
Kızlar sorum size bir takarsanız sevinirim :) çok damarlı Damarlı penis mi ilginizi çeker yoksa süt gibi ama öyle hafif damarlı penismi ( damarlar  büyük )  Hanginizi dikkatinizi çeker   ya da şöyle diyelim hangisini...
2
Oy Ver
Yükleniyor...