Cinsiyetimiz nedeniyle bazı şeylerden kısıtlanan var mı benim gibi?

Ben mesela yabancı bir dizide bir erkek oyuncunun tarzını seviyorum ama bunu ne paylaşabiliyorum nede tweet atabiliyorum. Öyle bir duruma geldik ki hemen gay lığa vuruluyor. Kızlar kızlara aynı şeyi yapabilirken bizim hemen karşı görüş görmemiz ne kadar doğru? Yani düşünün hayranı olduğum erkek oyuncunun fotosunu bile paylaşamıyorum. Var mı böyle düşünen


0|0
9|4

En İyi Erkek Görüşü

  • "gaysın yabancı bir erkek oyuncuya özenilirmi oğlancımısın olum nesin sen" halk dili...

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • yabancı birinin tarzına özeniyorum bende o tarza benzer şeyler yapmak istiyorum ama ailem büyük engel.

    0|1
    0|0
  • Erkeksen ancak bu konuda engellenebilirsin ama kadınsan engelleneceğin çok mevzu var.

    0|1
    0|0
  • Hayir ben bazi bayan sanatcilari cok begenirim fizik oldun tarz olsun at gibi kadin derim simdi bende o bicim miyim karimi seviyom yok oyle bisey sen kafana cok takmisin herkesin ozendigi begendigi sevdigi biri vardir boyle dusunme

    0|1
    0|0
  • belki herkes seninle aynı durumda. neden ilk adımı atacak cesareti gösteremediğinin sorgusu daha yerinde olur.

    0|1
    0|0
  • Hangi oyuncu o :D

    0|1
    0|0
  • Kesinlikle haklısın. Erkek içinde kız içinde. Türkiye mahalle baskısı bulunan bir toplum. Cinsiyetim nedeniyle ne kadar çok şey yapamıyorum bir bilsen :))

    0|1
    0|0
  • Olmazmıııı doluuuu :D benim öyle sanatçılarla durumum yok ama mesela evden çıknca ne zaman çıkarım? nereye giderim? kiminle giderim? ne zaman dönerim? gibi hep sorular oluyor karşı cins olunca ben çıkıyorum deyince tamam deniliyor sorun olunmuyor ve bunun gibi daha çok şey...

    0|1
    0|0
  • evet haklısın, hemen karalarlar, ben bile garip karşılayabilirim, aslında böyle şeyler günümüzde azalmaya başladı ama yok olmuşta sayılmazlar

    0|1
    0|0
  • Doğru valla kızlar birbirlerine aşkım bıtanem diyebiliyo ama erkek dese olmaz:D

    0|2
    0|0
    • yakismioki erkeklere :D

    • O kadarda değil de eskiden 2 kanka dolaşabilirdi şimdi onlar gay

Erkekler Ne Diyor 3

  • bunun nedeni türkiyede ki erkek kelimesinin taşıdığı anlamın daraltılmasından dolayıdır

    0|1
    0|0
  • :D Adamlar haklı abi :D artık kimin ne olduğu öyle anlaşılıyor :D

    0|1
    0|0
    • Ne ozaman eskiden kendini jiletleyenler en ağır gay demek oluyor bu

    • Hepsini Göster
    • Abi ben oyuncu diyorum kötü karakter süper oturmuş. Bir tweet atsam hep kızlar atmış facemde paylaşsam yani bir hayranlık duyuyorsun sonuçta ama

    • link :D takip et ediyim abi :D

  • homofobik değilm ancak gayliğin farkedilme aşamasında en başlarda hemcinse olan hayranlık ve ilgi olduğu tespit edilmiş

    0|0
    0|0
Yükleniyor...