Cinselliğin menfaat karşılığı kullanılması...

masum şeylerden bahsediyorum. para karşılığı falan değil.. eşinize veya sevgilinize söylemek istediğiniz bir şeyi, veya kabul ettirmek istediğiniz bir durumu, cinsellik esnasında söylediniz mi... sonuç ne oldu... işe yaradı mı, yoksa seks de mi yalan oldu... :)


0|0
2|3

En İyi Kız Görüşü

  • Temyiz kudretini kaybettiği esnada geçici ehliyet kaybından faydalanmak yani :))) Yapar mıyım bilmiyorum :))

    0|1
    0|0
    • :)) zor şartlar altında verilen izinler, bilahare istişare edilecektır.. maddesini eklemek gerek :))

    • Mevzubahis suistimalde kanun iyiniyeti korumuyor :)))

    • HSYK'da yapılan değişikliğe göre, mevzunun nihayi karar merci Başbakanlık Cinsellik Denetim Kuruluna devredilmiş durumda. yani ferman Devletlimindür :) çok alemsiniz...

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 1

  • Sevişme esnasında alışveriş listesini okuyorum adeta.

    0|0
    0|0
    • hahaha... :) tepki nasıl geliyor..?

    • "Onaylandı"

      Devam et...

      "Tamam, onu da alırız.

      Evet, güzel.

      "Ne istersen aşkım, söz."

      Aaa, evet çok güzel.

      "Evet aşkım, onu da alacağım."


      ***


      Öyle devam eder gider haha.

    • kolayı bulmuşsun sen... tutuyorsa sözünü süper.. ama bence sen işin ... çıkarma :)) ya da çok parası var... :)

Erkekler Ne Diyor 3

  • benim bu konuda bir zaafım yok o yüzden sorunum da yok..

    Ben işime bakarım o an benim için en önemli olan şey o an içinde bulunduğum anın tadını çıkarmaktır.

    Kaldı ki Partnerim Sevişme Sırasında Kalkıp bana Soru Soracak Veya O Yaşanılan Duygusal andan İstifade Etmeye çalışacağını anladığım an ona soracağım tek bir soru olur.

    Biz Spor mu Yapıyoruz Yoksa Sevişiyoruz mu sorusu olur. Israr ederde farklı bir konu konuşmaya çalışırsa zaten tek başına sevişiyorsun demektir. ve O kadın sevişmeyi haketmiyordur. tüm cinselliğimden uzaklaştırmakla kalmam hayatımdan bile çıkarırım

    0|0
    0|0
    • haklısın... da.. ben daha masum şeylerden bahsetmiştim. bazen esprili bile olabiliyor. mesela eşinizin vaat ettiği yemek yanmıştır da .. sizde sabırsızlıkla o yemeği bekliyorsunuz dur.. veya haddinden fazla alış-veriş yapmıştır da faturaları nasıl göstersem diye kıvranıyordur.. gibi..

  • Soru güzel puanlamak için geldim.

    Menfaati zevke dönüştürebilen her türlü bunu kullanmalı.

    0|0
    0|0
  • sexı bile kanunlaştırdınız helal olsun size.:))) ya seks lişiye göre değişir zaafiyetlerin doruk noktası olduğu andır kişiler bunu o anki hissiyatına göre kullanır o anı menfaate çevirmek anlıktır haa bunu kurup işe başlayan zaten çokta iyi niyetli değildir.birinin zaafından yararlanmak çok hoş değil.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...