Kız arkadaşım lezbiyen mi sizce?

liseye giden 4 aydır tanıştığım bir sevgilim var. ilk ilişkisiymiş. bana anlattığı birkaç şey beni şüphelendirdi. bir tane samimi olduğu kızarkadaşıyla birlikte duş aldığını gülerek anlattı, birbirlerine gidip geldikleri olurmuş bazı geceler birlikte uyurlarmış çok sıkı sarılarak uyuyoruz çok seviyorum onu çok iyi bir arkadaşım dedi. arkadaş olarak düşününce normal ama duş meselesi kafamı karıştırdı kızlar birlikte duş alır mı böyle bilmem ki.

bir de sınıf arkadaşlarından biri lezbiyenmiş bunu bana gülerek anlattı yine. o kız sürekli benim sevgilimin elinden tutuyormuş. sevgilime yapışmış ondan kurtulamadığını anlatıyor bana ama gülerek. sınıf arkadaşının telefonunda ayıp resimler bulmuş onu da anlattı. sizce sevgilimin böyle bir eğilimi mi var bana mı öyle geliyor?


0|0
13|1

En İyi Kız Görüşü

  • amacına ulaşmış tipik bir liseli işte. sürekli onun bu manasız hayatına kafa yormanı sağlıyor.

    0|1
    0|0
    • mmm bak bu cevabı sevdim mantıklı olabilir benim sevgili ergen daha ona uyar bu davranış. biraz daha açar mısın ne kastettiğini ama

    • kızlar birbirlerinden etkilenmedende beraber duş alabilirler. yani ortada bir aşk olmasına gerek yok.

      sınıfındaki lezbiyen kızı götünden uydurmuş olabilir. ya da hareketlerini sana abartarak anlatmış olabilir. o yaşlarda lezbiyen triplerinde olan kızlar henüz birilerine açılmaya cesaret edemezler. gay erkekler de aynı şekilde.

Kızlar Ne Diyor 12

  • Bence bak kardesim bence bu kiz lezbiyen cunku dus aliyorr yani olmaz cok ayip bence, ve sarilarak uyuyoruz dedi .. Bir insan genelde karsisindakinin tepkisini merak eder ve kendi yaptigi seyi baskasi yapmis gibi anlatir.. Cok dikkat et boyoe bir kiz ile nasil sevgili olursun analmiyorum

    0|0
    0|0
    • kız çok güzel ve de bana çok aşık bakıyor o yüzden çıkıyorum pek bir ciddiyetlik yok zatten

    • Güzel olup içi bos olani var, sen zeki bir kiz ile bir ol bak aradaki farka :) erkekler hep gorunuse aldanir yani bak mesela ben kendimden ornek verim ben kendimi çok begeniyorum ve karakterimi'de aynen fakat etrafimda fiziki yonden guzel benimle birlikte olmak isteyen çok erkek var fakat asla ve asla kabul etmedim cunku geneli tuhafti hiç guzel ve zekisi denk gelmedi ama yani demek istedigim karaktere onem ver bu guzellik falan ergen isi ya da senin yasin cok genc o yuzden boyle dusunemiyorsun.

  • Lezbiyen olsa seninle sevgili olmazdi. Her kız arkadasi ile sarılarak uyur. Aklında suphrlerin varsa sevgiline acıkca sor. Bana biseksuel gibi geldi ama olmayada bilir..

    0|0
    0|0
    • tam da kızı seviyordum ya bu nerden çıktı. neyse beni ilgilendirmez ya ben bir koklar kaçarım artık

    • Hepsini Göster
    • :)) afiyet olsun

    • çok sevdim cevabını :D hiç yadırgamadın. öyle şeker ki öpesi geliyor insanın. geçen yolun ortasında başka yere bakıyordu haberi yokken bir öptüm yanağından ooohhhhh mis gibiydi :D

  • Biseksüelde olabilir.

    0|0
    0|0
  • evet lezbiyen sen de kızsın o zaman

    1|1
    0|0
    • :D bana aşık gibi duruyor ama. ben güzel bir kız olduğu için çıkıyorum çok da umrumda değil açıkçası. biseseksüel de olabilir bu kız nasıl anlayacam?

    • turnusol kağıdıyla :D nerden bileym yahu

  • biseksüel olabilir belki ama lezbiyen olsa seninle beraber olmazdi zaten ve bu durum senin hayatına göre tuhafken ona normal olabilir

    0|0
    0|1
  • birbirlerine gidip gelirmişler derken sürtün me mi diyorsun:/ bu çok abes yaa :/

    diğer şeye gelicek olursak bende kankalarımla sarılarak çok uyudum bunun lezlikle ne alakası var

    0|0
    0|0
    • aslkdjgalksdj :D ne sürtünmesi arkadaşım yuh. ev olarak birbirne gidip gelmelerden bahsediyorum

    • Hepsini Göster
    • için benden de kötü çıktı :D

    • ne alaka yaa konu o şekil bence böyle anlamam çok normal :/

  • Sana anlattiysa bir mesele yok yanlis anlayabilme ihtimalini bile dusunmeden anlatmis temiz kalpli olsa gerek normalde bir kiz bunlari anlatmaz yanlis anlasilir diye

    0|0
    0|0
  • biseksüel büyük ihtimal. özentilik ya da merakta olabilir..

    0|0
    0|0
  • biseksüel olabilir..

    0|0
    0|0
  • kız lisesine mi gidiyor

    0|0
    0|0
    • yok karışık lise

    • birlikte uyumaları tamam da duş işi biraz sakat

    • teyzesiyle de birlikte duş alırmış. acaba liflemek için mi bizim mi içimiz fesat :D

  • aşkım sen misin asdasdfasfd sarılma uyuma normal de duş nedir oha :D

    0|0
    0|0
    • duş nedir oha dediğine göre senin aşkın ben değilim :D teyzesiyle de duş alırmış. yalnız duş almayı sevmezmiş

    • değişik :D

  • kızlar genel olarak arkadaslarıyla uyurlar zateen ya da bir durum gerektirdiği için beraberde duş yapabilirler ama telefon mevzusunu bilemem valla

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Lezbiyen olsa senin sevgilin olur muydu ?

    0|0
    0|0
    • şu sınıf arkadaşının hem erkeklerden hem de kızlardan hoşlandığını anlatıyordu. biseksüel olmasın? ya da bu bahsettiği sınıf arkadaşı ta kendisi olmasın? :D

    • Hepsini Göster
    • ona o kadar değer verdim ama hala yalan atıyor bana bazı konularda. o yüzden ne yapılsa da o kız değişmez. ben de açıkçası çok tatlı bir kız başkası onu koklayacağına ben koklamak isterim

    • beni yanlış anladın be dostum. laf çaktın ama ben öyle bir insan değilim. durumu da bilmiyorsun. en iyisi boşver sen anladığınla kal

Yükleniyor...