Kapat

Arkadaşlar sevgilimle birlikde oldum hamile kalır mı bir yardım?

arkadaşlar şimdi birlikde olduk prezervatif falan takmadım direk girdim ama içine boşalmadım hamile kalmasın diye acaba sorum şu içine boşalmadan prezervatif falan kullanmadan direk üstüne boşalırsak hamile kalırmı ?


0|0
3|9

En İyi Erkek Görüşü

  • geri çekme yönteminde de çok düşük bir ihtimal de olsa hamile kalma olasılığı var

    0|1
    0|0
    • kardeşim çk sagol ama içine boşalmadım üstüne

    • olabilir. vajinaya yakın bir bölgeyse eger.spermler bazan yumurtalıklara dogru ilerleye biliyor

    • hmm anladım kardeşim çok sagol

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 3

  • Hamile olma olasılığı yok denecek kadar az ama bir süprizde olabilir Allahın takdiri.

    0|0
    0|0
  • yandın sen

    0|0
    0|0
  • zevk suyuda hamile bırakabiliyormus

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 8

  • Hamile kalma orani cok düsük dostum bende pek prezervatif takan birisi degilim buzamana kadar bisey olmadi ama yinede dikkat etmek lazim

    0|1
    0|0
    • çok sagol kardeşm prezervatif takınca o zevki alamıyosun bişi olmz inş çok sagol

    • Sen sagol dostum ;) beline kuvvet :D

    • :D :D :D

  • zaman zaman zevk suyunda canlı sperm olabilyor çok düşükte olsa kalabilir

    0|1
    0|0
    • hmmm anladım kardeşim benim çk sagol

  • hıc bır dogum kontrol yontemı 100 de 100 korunma saglamaz...bunu unutmayın...tabı cok basarılı olanları var bunların basında dogum kontrol hapı ve condom gelıyor...dışarı boşalma ıse bır dogum kontrol yontemı degıldır :) bunu da unutmayalım :)

    bundan sonra ılıskıye gırdıkten sonra gıt eczaneye ve ertesı gun hapı al kız arkadasına ver

    0|0
    0|0
  • zevk suyu ile bile hamile kalabilir. garanti olsun diye hap kullandırsaydın keşke. dikkat et bu ay. adet olma durumuna. olmazsa durumunuz sakat.

    0|0
    0|0
  • iyi halt yedin zina suçu işleyenler elbet cehennemliktir.

    0|0
    0|1
  • Bir süpriz olmadığı sürece bişey olmaz.

    0|0
    0|0
  • kardes zevk suyunun (mezi) içerisine meni karışmasıyla böyle durumlar yaşanıyor düşük bir ihtimal tabiki ama olmaz diyede birşey yok önlemini almakta fayda var ;)

    0|0
    0|0
  • Allah affetsin günahını..

    0|1
    0|0
    • kardeşm özele bi gel :) bi gizliliği kaldır bişi diyeceğim :) :)

    • Hepsini Göster
    • aç gizliliğini bakayım sorularına :))

    • senin nick ne ya :D bi soru at diğer lere cevap ataym

Yükleniyor...