Erkek arkadaşla seks yapmak evlilikten uzaklaştırır mı?

Bir erkek arkadaşınız var ve ciddi düşünüyorsunuz. Ancak cinsel anlamda düzenli seks hayatı ilişkiyi ciddiyetten uzaklaştırır mı yoksa ilişkinin ömrünü daha da mı uzatır? Erkekler aynı bayandan bıkabiliyorlar bence uzun vadede, bana göre bakire olunmasa dahi evlilik öncesi seks, uzun vadedeki planları curutebilir. Sizin görüşleriniz?


0|0
5|18

En İyi Erkek Görüşü

  • tecrübeleyim bu konuda... sonra yasadığın hersey sıradan mıs gibi geliyor ben evlenmedim ama sunu farkettim, fazla çıkmıcaksın çıkıyorsanda uzatmadan evleneceksin. yoksa bisiler ters gitmeye baslıyo, istisnalarharıç, ama evlendikten sonraya bisiler kalmalı...

    1|1
    0|0
    • evet sanırım en doğru noktaya değindin. Çıkma süresi maksimum 1 bucuk sene olmalı bence. heleki 3 senelik ilişkiler falan bunlar hep yalan dolan oluyor

    • Hepsini Göster
    • yani gercekten kotu bi durum. acgozlu gunumuz insanları. ilişkilerde artık kim kimin arkasından iş cevireceğini sasırıyor, ama dısardan herkes mutlu vs.

    • kesinlikle öğle dısardan hersey güzel ama içine biraz girince öyle değil, birde sunu belirteyim kızlar çok doyumsuz ve erkeklerde sorumsuz...çevreme baktığımda istek listeleri o kadar uzun ki anlatamam, ama ne öğle bir kadın nede öylel bir erkek var herkes karsıdakini olduğu gibi kabul etse inan herkes daha huzurlu ve mutlu olur... ama malesef...

Erkekler Ne Diyor 17

  • katılıyorum evlılık öncesı ilişkı ınsanda bıkkınlık getırebılır bu %100 olmasada %80 husranla sonuclanıyor bu sıte sayesınde be hayat sayesınde bu cok acık bellı oluyor cunku bazen ınsalar sevgılı olduklarında sadece cınsellık ıcın olduklarının farkında degıller bırbırlerının kusurlarını ıyı yanlarını kötu yanlarını tanımıyorlar ustunede dusmuyorlar cınsel doyumdan sonra beyın sorguluyor bu nasıl bı ınsan evlenılırmıkı sanmam ya vs gıbı malca cevaplar verıyor sonra

    2|0
    0|0
    • evet yaşanılacak hersey hele ki seneler boyunca yaşanıyorsa kesin ayrılık oluyor. şanslı olan ise tüketilen ilişkilerden sonra tanışılan insanlar cunku bu sefer kafaya dank ediyo hersey:D

  • bence iplerin sende olması her zman iii erkek lerin bazıları vardır cinselliğe önem verir sevgi denen bi şey olmaz ben buna hayvanlasmıs erkek derim ki x% 75 i boledir .. bana kalırsa sevişme olmasını birbirimnizxi iii tanımaya yarar nden dersern biz hep hep küçüklükten beri hiç konusamadıgımız konu olarak bu konuyu goruruz bu yuzden diyorumki bu konu da konusun ve fazla ileri gitmezseniz ewliliğede bi şeyler bırakırsanız .. aranız daimi iii olacak tır tabi karsında kiseni bi zevk için senle değilse ...

    1|0
    0|0
  • Seks yapamadığım kadın beni evlilikten uzaklaştırır.:D

    1|0
    0|0
  • Daha çok yakınlaştırır aslında , tabi erkeğinde bayana sadece vajinaymış gibi bakmaması lazım, eğer durum ciddi ise zaten birbirini karakter olarak tanımış kişiler olacaktır. Cinsel birleşme ise birbirlerini daha çok tanımalarını sağlar. Bu durum daha çok yakınlaştırır.

    0|0
    0|0
  • alakası yok

    0|0
    0|0
  • evlenmeden önce yapılan seks bayanı basit miş gibi göstere biliyor.erkekle şöyle bir algı oluşuyor benimle bunları yaptıysa allah bilir daha önce kaç kişiyle böyle şeyler yapmıştır diye düşünmesine yol açıyor.

    0|1
    0|0
    • aynen, adı çıktı 9 inmez 8e durumu. madem cok iyisin yatakta, kimbilir baskalarıyla neler neler oldu diye de tepki verebilme durumu var

    • aynen öyle.

  • seni sex için seviyorsa geleceği olmaz seni sevdiği için hissetmek istiyorsa geleceği olur ilişkinin sex var sex var yani:)

    0|0
    0|0
    • evet, masumiyet her zaman kazanıyor ilişki de o zaman da seksi dusunmuyor erkekler, aşka odaklanıyor

  • Bu insanla seks yapmak güzel olurdu diyerek düşünerek evlenmez insanlar. Ters bir bakış açısıyla da bu insanla seks yaptım evlenmeme gerek kalmadı gibi saçma bir düşünce de olamaz. Öyleyse neymiş karşısındaki insanı ömür boyu yanında isteyen biri için seks aradan çıkarmış

    0|0
    0|0
  • bence cinsellik iliskinin omrunu uzatir bagliligi arttirir erkek sikilmz aslinda hatun her gun baska bi kisilige burunup giyinirse

    0|0
    0|0
    • fantazi sınırları zorlanınca da yapçak bişey kalmadı diye düşünülebilir:D bu noktada uzun mesafeli ilişki olduğunda işe yarayabilir

    • kadin dedigin erkegini elinde tutcak hergun degisik bi kisilige vuruncek sasirrtcaak davranislariyla giyimiyle faantezileriyle erkegini baskasini dusunck ve sikilcak firsat vermicek :)

  • bir erkeğin sex yaptığı kadın evleneceği değil eğlendiği kadındır.. bir süre sonra sıkılır terkeder.. bu 2+2=4 kadar kesin ve nettir

    0|0
    1|1
  • Eğer sekste mutlu olmazsa erkek o zaman uzaklaşabilir.

    0|1
    0|0
  • bence bir heycanı kalmaz

    0|0
    0|0
  • Uzaklaştırır basitlik ortaya çıkar.

    0|0
    1|0
  • istediğini elde etimiş olur seni herzaman cantada keklik görecektir

    0|0
    1|1
  • zamanla sıkılabilir bence uzaklaştırır

    0|0
    0|0
  • bir takım seyler zaten yaşandığı için bitirebilir sıkılmalar baslayabilir ama bu kişiden kişiyedeğişir

    0|0
    0|0
  • yakınlaştırır.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Ben evlenmeden beraber olma taraftarı değilim.Erkekler aynı bayandan bıkabiliyorlar bence uzun vadede'' demişsin yanlış düşünüyosun bence bir erkek gerçekten seviyorsa evlenmeyi düşünüyorsa ömür boyu sadece seninle beraber olmayı göze almış demektir.Yani madem evlenmeyi düşünüyorsun bekle herşeyi o ilk gecede yaşarsın.

    0|0
    1|0
    • o da sürpriz gibi bişey olur işte. belki cinsel tatminsizlik duyacak adam? sonra 1 ay 2 ay aşk evliliği yapıp ayrılanları goruyoruz. bir de gözü açık ve abazan olmayan seks hayatı olan bir erkeği evliliğe kadar oyalamak çok zor. anca çok loser bi tip olması lazım

  • Katılmıyorum çünkü evlilik oncesi cinsellik madem soğutuyor o zaman evlendikten sonrada soğur, hep aynı kadınla birlikte olucak yani yine sıkılır. Önemli olan çiftlerin birbirini sevmesi geri kalan sorun degil. Cinsellik aksine yakinlastirir. Aranızda kopmayan tutkulu bir bağ oluşturur.

    0|0
    0|0
  • Yaşadığı sekse bağlı vede sevgisine.kimse yokken bununla idare ediyrum diyen için evlilik söz konusu olmaz zaten . İlşkiyi bilinçli uzatır.

    0|1
    0|0
    • evet ama ne kadar iyi olursa olsun seksin derecesi, bence kaçan kovalanıyor. naz falan yapıdığnda nedense yıllar geçse ayrılık olsa dahi peşinden koşma durumu oluyor. ben yaşadım bunu. sanırım özellikle türk erkekleri bu duruma alışmış. fazlası bunlara zarar.

  • Evliliğin anlamı kalmaz, doğal olarak heyecan biter..

    0|0
    0|0
  • sanmam

    0|0
    0|0
Yükleniyor...