Lezbiyen fantezisi olan var mi?

Lezbiyenleri izlemekten hoslanan veya lezbiyen fantezisi olan var mi?

Not:Lezbiyen degilim meraktan sordum .

Güncellemeler:
Biseksuelle lezbiyeni karistiriyorsunuz cogunuz.Bir erkek bir lezbiyenle beraber olamaz ki olsa olsa biseksuelle olur.Benim derdim biraz farkli.Sizin onlari arzulamaniz tuhaf degil ama ben hemcinslerimi arzuluyorum.

0|0
10|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Evet var hatta bir gün bunu gerçekleştireceğim filmlerdeki gibi odada iki kadın birbiri ile sevişecek ben sadece izleyeceğim dokunmak yok

    0|0
    0|0
    • Dokunmak yok diyorsan çok da zor değil bulursun iki lezbiyen :D

    • Hepsini Göster
    • :D

Erkekler Ne Diyor 20

  • film izlerken lezbiyen izlerim ama gerçek hayatta lezbiyenleri karşıma alıp onlara katılmayı istemem. filmde izlememin sebebi elalemin oscarı nımı izleyeceğim bende var bir oscar.

    0|0
    0|0
  • tabıkı anladım canım zaten gulucuk koydum sonuna :)

    0|0
    0|0
  • bende severım:) ya lezbıyenlerı anlıyom aslında kızlar sevılmez mı yaaaa

    0|0
    0|0
  • valla hoşlanıyorum açıkçası, aralarına girip ikisinin de vücutlarına boşalmak isterdim, masaj yağı niyetine kullanıp vücutlarına yaymak isterdim.

    0|0
    0|0
  • izlemeyi sevmiyorum

    0|0
    0|0
  • bir erkek olarak benim bile var yani o kadar :)

    0|0
    0|0
  • var ben cok seviyorum. ıkı lezle gruba girmek güzel olrdu

    0|0
    0|0
  • ben bennnnnnnnnnnn

    0|0
    0|0
  • evet onlar öpüşürken ben azyrm

    0|0
    0|0
  • kızlar da normal bence

    0|0
    0|0
  • ben lezlere yağlı masaj yapmak istyrum. sonra onlarda bana masaj yapsınlar...

    0|0
    0|0
  • ben çok severim

    0|0
    0|0
  • evet iki bayan tek erkek fantezim var

    0|0
    0|0
  • war ;)) herkez gibi

    0|0
    0|0
  • lezbiyenlerle beraber olmak istemişimdir :) oral falan yapsınlar bana :)

    0|0
    0|0
  • Evet.

    0|0
    0|0
  • var olmaz mı

    0|0
    0|0
  • kız arkadaşım ve onun arakdası resmen ogun ıtfayeci gibiydim:)

    0|0
    0|0
  • ben internette izlemeyi seviyorum yaa :) geerçeği çıksa yine izlerim yani

    0|0
    0|0
    • var mı senin fantazin :)

  • evet ben seviyorum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • İzlemeyi severim hoşlanırım keyif alırım lezbiyenleri yirim. Lezbiyen değilim

    0|0
    0|0
  • bir erkek bir lezbiyenle olamaz mı:D:D:D olr bir olur kı aklın şaşar<.99

    0|0
    0|0
    • Biseksuel olabilir lezbiyen olamaz ;)

    • Hepsini Göster
    • İsteyerek olacagini sanmiyorm.

    • sanmıyo olabilirsin ama öle:)

  • ben varım canım .

    0|0
    0|0
  • Yaz bana

    0|0
    0|0
  • Zaten niyeyse lezbiyen deyince bizim milletin aklına direkt fantezi geliyor.

    0|0
    0|0
  • lezbiyen olunca otomatikmen sizin fantazilerinizin allahı bizde var diyim.

    0|0
    1|0
  • Yok öyle fantazilerim tam tersi eğreliti olmuşlar gözümde sevmem ben

    0|1
    0|0
  • ya benim kafam nedendir bilinmez sürekli kadınlara kayıp duruyor acayip çekici geliyorlar biseksüel gibi bir şeyim sanırım

    0|0
    0|0
  • ben lezbiyenim

    0|2
    0|0
  • bende varr :)

    0|1
    0|0
    • bendede var izlemeye bayılıyorum o kadar ıyı aksamlar

    • Lezbiyen misin yoksa sadece videolarda mı ilgini cekiyor ?

Yükleniyor...