Lezbiyen veya gay bir yakın arkadaşınız olsun ister miydiniz?

Ben gay bir erkekle arkadaş olmayı çok isterdim. Neden bilmiyorum. Ya siz ister miydiniz?

Güncellemeler:
Sevgili anlamında demiyorum, sadece yakın arkadaş olacaksınız:)

0|0
20|43

En İyi Kız Görüşü

  • Neden olmasin onlar insan degil mi? Sahsen ben oyleyim ve bicok arkadasim var kimseye arkadaslik gozunden farklida bakmam.. tum kiz arkadaslarima sadece arkadas gozuyla bakiyorum daha fazlasi aslaa.. sonucta gonul meeselesi ask baska arkadaslik baska..

    Sirf cinsel tercihleri farkli diye insanlari yargilamam yargilanmakta istemem.

    Herkes homoseksuelligi sapik kavramlarla karistirdiklari icin bu tarz kisiler hep cogu zaman dislaniyor oysa oyle hetero sapiklar var ki hey yavrum heey! :)

    6|3
    2|0

Erkekler Ne Diyor 43

  • İsteyip istemememle alakalı değil, sadece arkadaşlık olacaksa olabilir. Ama rahatsız olursam uzak dururum.

    cut.

    0|0
    0|0
  • O şekilde yakın arkadaşlarım var elbette. Dertlerini anlatırken onların da bakış açılarını aldığında, olaya çok daha farklı şekillerde bakabiliyorsun.

    1|0
    0|0
  • Lezbiyen var zaten ama gay istemem uzak dursun

    1|1
    2|1
  • lezbiyen ve gay tanıdıklarım var hiç biriyle abzürt bir durum yaşamadım arkadaşlık herkesle arkadaşlıktır zaten ve tercihleri bu şekilde olan insanlar daha eğlenceli daha zeki oluyorlar insana huzur veriyorlar onları seviyorum.

    1|0
    0|0
  • Var zaten gay arkadaşlarım :D

    0|0
    0|0
  • Ben gay arkadaşım olmasını istemezdim. Bilmiyorum şuanki arkadaşlarımdan belki gay olan vardır ama rahatsız olurum onun yanında. Frikik falan verirsem diye paniklerim :D

    1|0
    0|1
  • eski bir arkadaşımı 5 sene sonra tekrar görmüştüm misafirlikte bizde kalmıştı az daha kazaya kurban gidiyordum verilmiş sadak varmış Ucuz yırttım

    amacım onları yargılamak değil ama abi ağzım bir kere yandı aman lütfen ben böyle memnunum allah yollarını açık etsin :/

    0|1
    1|0
  • zaman değişiyor, terimler, insanlar vs vs

    eskiden i*nelere top denirdi şimdi gay ve eşcinsel diyorsunuz

    0|1
    0|0
  • gay arkadaşım var

    0|0
    0|0
  • senin cinsiyet tercihin bizleri ya da bir erkek olarak beni ilgilendirmez. arkadaş olunabilir ama senin arkadaşlık hayatında cinsel dürtülerine sahip çıkabilmen önemli. sonuçta gay bbbir erkekle arkadaş olunabilir ama durup durup karşısındakine sözlü ya da fiziksel tacizlerde veya ellemek gibi hareketlerde bulunmaması gerekir :D dimi

    0|0
    0|0
  • Gay değil ama lezbiyen arkadaşım var saygı duyuyorum fakat diğer insanlardan bir farklı yok

    1|1
    1|0
  • olabılır tabıkı lez arkadasımda olmustur her kezın tercıhı kendıne cunkı

    0|0
    0|0
  • Okuduğum bölüm gereği bazı araştırmalarım oldu LGBT ile ilgili ve emin olun çok güzel dost olabilir onlardan. Belki çok zor birşey bu toplumu değiştirmek ama umarım birgün herkesin birbirine saygı duyduğu bir toplum olabiliriz.

    1|0
    0|0
  • valla işin özü kendimi çok ayıplasam da bu konuda, fikirlerimle bağdaşmasa da hala gaylere karşı bir çekincem var arkadaşlık konusunda. ama tabi bu düşüncemi aktif olarak kıracak biri olursa neden olmasın.

    0|0
    0|0
  • Cinsel tercihi beni ilgilendirmez. İnsan olması yeterli. Olur, neden olmasın...

    0|0
    0|0
  • Lezbiyenin bana zararı dokunmaz gay arkadasta acaba ? diye bir düsünce gececegınden emin degilim Ulan ya banada yan gözle bakarsa die arkamı kollama zorunlugunda kalmak erkegi bitirir..Saygı cok ayrı bir konu secimlerinde özgürler karısmam elbette..Escinsel erkekler genelde küpe takıyor ve cok kibar konusuyor böyle biriyle bizim mahalleden gecmek sırat köprüsünden gecmeye benziyor..

    0|0
    0|0
  • İstemem ya olur mu oyle sey. Gay bir arkadasim olsa, baska bir arkadasim gelip " Olum ne geziyon bu ibbeyle :D " dese ne diyecegim ben?

    Lezbiyen arkadas da istemem. Benim arkadasim olan herkes dogasina uygun olacak abi.

    1|0
    2|3
  • lezbiyen kızlar nedensa normal kızlara göre çok güzel oluyor :(

    0|1
    0|0
  • bende lezbiyen arkadaşım olmasını isterdim :)

    0|0
    0|0
  • deist toplumun geliştiği ülkelerde cinsel kimliklerde değişiyor..inancı olan insanlar böyle sapkınlıklarla şeytanın arkadaşı olmuyor...öyle arkadaşlarım vardı allahda izin veriyorki görüşmüyoruz ..allah affetsin öylelerini yazık ..

    0|0
    0|0
  • yani öyle bir istek içerisinde bulunmadım hiç ama olursada saygı duyar hayatıma bakardım

    0|0
    0|0
  • lezbıyen olurda gay hıc olmaz

    0|0
    0|0
  • hetero olsun saglam olsun

    0|0
    0|0
  • marla o damağında ki küçük çizik.dilinle oynamasan hemen geçer ama duramıyorsun.oynuyorsun :)

    0|0
    0|0
  • lezbiyen olabilirde gay istemem bana felan musallat olur , adım felan çıkar aman aman :D

    0|1
    0|0
  • herkesin yakin cevresinde veya arkadasligimizda haberimiz olmadigi lezbiyen ya da gay arkadaslari vardir

    lol

    0|0
    0|0
  • Gay var bana da cok yakısıklısın seni istiyorum diyip duruo postu deldirmezsek iyidir de lez yok şansıma :D

    0|0
    0|0
  • ne tesadüf bende lez bir kız arkadaş isterdim :D

    0|0
    1|0
  • Olabilir . neden olmasın :D Gay değilim din , ırk ayrımı yapmam isteyen gayda olur lezde.

    0|0
    0|0
  • vardı zaten çokta iyi biriydi . bugüne kadar tanıdıklarımın hepsi iyi insanlardı .

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    13

Kızlar Ne Diyor 19

  • Gay bir arkadaşım var bir dönem aynı yerde çalışmıştık. Bir ünlüden söz ederken erkekse diğer kızlarla kapışıyordu o benim falan diye, montunun cebinde parlatıcı taşıyordu mesela:)) Hem eğleniyorduk hem de anlaşıyorduk...

    Benim için insanlığı önemli her ne kadar kız gibi tavırları olsa da adamım diye gezen bir çok erkekten daha adamdır gözümde

    2|0
    0|0
    • tamda öyle bir erkek arkadaşımın olmasını isterdim bende işte:))) Neşeli oluyorlar bence ya

    • Hepsini Göster
    • Mevzu bu olunca söylenmez tabii :))

    • hahahaahah doğru:D

  • evet var arkdsım

    1|0
    0|0
  • isterdim gay bir arkdaşım olsun

    1|0
    0|1
  • Istemezdim ama, herkesin kendi tercihi.

    Saygı duyar, geçerim.

    Salt ve temiz.

    1|1
    1|1
  • İkisi de olmasın. Uğraşamam ikisiyle de.. Sakatlar abi :D

    0|0
    1|0
  • Var zaten.

    1|0
    0|0
  • Bende her ikisindende var arkadasim

    1|0
    0|0
  • Lezbiyen bir tanıdığım var twitternda yazılanlara bakıp saatlerce gülerim :D o kadar komik espri yapan başka insan yok.

    0|0
    0|0
  • Var

    0|0
    0|0
  • İsterdim onları anlamak adına. Geçen yine biri yazmış ''Asacaksın bunları.'' diye. Şaşırmıyorum tabi ki buna da:)

    0|0
    0|0
  • Hayır yok olsunda ıstemezdım ..

    0|0
    0|0
  • aynen isterdim ben kesinlikle ilginç olurdu böyle bir arkadaşa sahip olmak ^^

    0|0
    0|0
  • Evet ya ben de bir gay erkek dostum olsun çok isterdim.

    0|0
    0|0
  • gaysen eqle pliiiiiiiiiz

    0|0
    0|0
  • Olsun tabikide farklı insanlar tanımak isterim. İnsanların şeçimleri beni ilgilendirmez..Ben içine bakarım.

    0|0
    0|0
  • Var zaten arkadaşlarım. Çok iyi insanlar

    0|0
    0|0
  • olabilir. gayet doğal. onlar da insan sonuçta

    0|0
    0|0
  • Lezbiyenim hülooooğ.

    0|0
    0|0
  • hayır istemezdim

    0|0
    1|0
Yükleniyor...