Cinsel isteğim çok fazla arkadan birlikte oluyorum korkuyorum?

İlk arkadan birlikte oldum sonra bir müddet sonra tekrar sonra bir arkadaşım var şimdi onla sevişiyoruz ama ben bakire olduğum için arkadan birlikte olduk 1hafta geçti tekrar birlikte olduk arkadan zavk alıyorum ama korkmaya başladım bir zararı olur mu diye dün birlikte olduk şuanda bile hafif bir ağrı gibi bişey hissediyorum o kısımda zararlı mı arada sırada arkadan yapmanın zararı olur mu ?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • ooo alışmış olman lazım kuzum

    • yemeye arkadan

    • Neye

Erkekler Ne Diyor 28

  • 25gün

    Arkadan alışın kuvvetliyse problem yok sadece bir müddet sonra abdestini tutamamaya başlayacaksın oda hiç önemli değil ! :D

  • 25gün

    Korkunun ecele faydasi yok kanka olumu gelen kopek cami duvarina isermis seninkide o misal artik sen zevk almaya bakacan yedigin kadar yemissin artik takma kafana derim ;)

  • 51gün

    zararlı tabiki araştırsana internetten bağırsak kansesi ve basur olursun sen şimdi bakiresin diye namuslumu oluyorsun yani?

  • 1ay

    Hoşuna gidiyosa yap ama nasıl boşalıyorsun

    • 25gün

      Nasıl rahatsızlığın düzeldimi alıştınmı

    • 43gün

      Diliyle anüsünü çok güzel yalayıp alıştırması lazım

  • bence güvenilebilir sana saygı duyacak dikkatli biri ile yaşayabilirsin ;) istersen yorum bırak biraz konuşuruz anlaşırsak belki takılırız. okuyan kültürlü insanım, vazgeçtiğini söylediğin anda da seni tekrar rahatsız etmem :)

  • Zarralı olur ve bence iğrenç.

  • zamanla bağımlı olcaksn bence.d

  • Normal arkadasınla mı sevişiyosun?

  • Çok sık olmadığı sürece problem yaşamazsın. :)Bunun dışında iki tarafta hijyene çok dikkat etmeli o kadar.

  • belli bir aşamadan sonra tuvaletinizi tutamama sorunu yaşayabilirsiniz

  • Burada analın A sından anlamayan onu bırak daha bir kadınla cinsel ilişkiye bile girmemiş tipler atıp tutmuş yok şöyle zararlı yok böyle zararlı diye anal seks bilinçli ve kuralına uygun yapılırsa asla zararlı değildir ve bu konuda hem deneyimli hem de iddaalıyım...

    • gerekli değil iyi bir gözlemci olmak yeterli..

    • Iddialı olmak için giren çıkan olması lazım !

  • yarasın balıma kocasınada yutturucak bakıreyım bışı yaşamadım dıye vıcdansız senı :P

    • doğru diyosun korkmak lazım bunlardan

  • arkadan doğurursun bunun dışında bağırsakların genişler

  • kesinlikle zararlıdır al oku link

  • Evlenince bırakırsın analı.Geçiş sürecinde idare edeceksin artık.

  • Arkadan ilişki kesinlikle haramdır!...

  • Korkma birsey olmaz bakire misin

  • Farklı partnerle anal ilişki yaşamaya neden istek fazlalığınsa, sonuçlarınada katılırsın. Doğal olarak nemlenmeyen bir bölgede tahriş fazla olacaktır bundan dolayı enfeksiyon ihtimali artar. Kalın bağırsakta yani kolondaki sorunlar ileride ciddi sağlık sorunlarına neden olabilir.

  • büyük tuvaletini tutamamana neden olur ileride. istersen işin inceliklerini öğretebilirim.

    • ekledin arkadaşlara, sonra da sildin kötü bişey demedim ki :S

    • halen gelmedin :)

    • tamamdır mesaj panomu yak o halde.

    • Öncekileri Göster
  • kakanı tutamazsın ileride falafoş olursa. zararı yok diyorsan senin bileceğin iş...

  • sen temizligini yap pek olmaz

  • saçmalama çok zararlı..zamanla anüs kasların deforme olur büyük sıkıntı yaşarsın..

  • Arka arkaya yapma sıkıntı olmaz :)

  • Cok sik ve asiri olman sikinti olur

  • O kısmdn pk falzla bısey olmaz zevk alıyrsan sıkıntı yok :) devAm size koly gelsın .d

  • got deliğin genişler tuvaletini tutmakta zorlanırsın fazla yapma

  • acıyı ve hijyeni görmezden geliyorsan zararı olmaz kısa vadede

    • ya ne diyim şimdi buradan:) gereğinden büyük kalın şeyler sokarsan bağırsak sorunları yaşayabilirsin,wc de temizlik normalden uzun sürebilir.onun dışında bişi olmaz.o kadar p*rnocu var onlara bişi olmuyorsa sana da olmaz

    • Nasıl yani

    • sanmıyorum saçma sapan şeyler yapmazsan bişi olmaz.

    • Öncekileri Göster
  • allahım ya ne alemsin günah be günah ebbedi cehennemliksin daha ne olcak

Kızlar Ne Diyor 4

  • Fazla anal seks yapmak sağlık açısından tehlikelidir . Hiç yapmamak en iyisi de illa yapacağım diyorsan yılda 2 -3 defadan fazla yapma .

  • alışınca doğumu da arkadan yapmaya kalkarsın sonra

  • Asla kabız olmazsın ama yapma bence :)

  • yaşın kaç kızım bu yaşta deforme olmasın sonra kaçak yapar

Yükleniyor...