En iyi prezervatif markası?

evettt beyler bayanlar kullandığınız en iyi prezervatif markası hangisi ?

  • Durex
    29% (2)33% (14)32% (16)Oy Ver
  • O.k.
    71% (5)63% (27)64% (32)Oy Ver
  • Eros
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Trojan
    0% (0)2% (1)2% (1)Oy Ver
  • Silky kiss
    0% (0)2% (1)2% (1)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
0|18

En İyi Erkek Görüşü

  • O.k. Türkiye piyasasında çok etkin fakat bir durex değil Durex Fetherlite Ultima dan şaşma

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Bayanın ertesi gün hapı kullanması taraftarıyım sevmem kullanmayı prezervatif

    0|0
    1|0
    • sadece kendi zevkini düşünüyorsun demek.. çok bencilsin o haplar kadın vücuduna ne kadar zararlı haberin var mı ?

    • Aynen bencilim ben :=

  • Listede Fiesta'yı göremedim , hüzünlendim.

    link

    0|0
    0|0
    • en fazla 5 şık koyabildim :)

    • Fiesta mı igrencsin :( Kokuyo lan bazıları hiç kaliteli değil.

  • kullanmıyorum

    0|0
    0|0
  • çok kullandım ama hatunlara sormak lazım markasını onlar çıkarıyodu çantalarından. derdine düşen taşısın prezervatifi, ben niye taşıyım

    0|0
    0|0
  • durex pleasuremax kullanıyorum gayet başarılı,

    0|0
    0|0
  • En iyisi bence hic olmayani :) et ete degmeli bence

    0|0
    0|0
  • Okey ve Durex

    0|0
    0|0
  • hiç bir fikrim yok desem o an takmak zorundaysam markasına bakmam Takarım...

    0|0
    0|0
  • patlattınmı prezervatifi

    0|0
    0|0
  • yeşiahmet ...

    0|0
    0|0
  • Et ete deymede.ln olmAz hali hazirda yedekte var yinede nemelazim biri tak der:)

    0|0
    0|0
  • et ete değecek kanka

    0|0
    0|0
  • okeyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    0|0
    0|0
  • Hiç kullanmadım gerekte duymadım :)

    0|0
    0|0
  • ben prezervatifsiz vurduruyom daha zevkli :D

    0|0
    0|0
    • vurduruyorum derken?kendine mi slkjdfsghajfgşsag :D

    • Hepsini Göster
    • prezervatifli de denedin yani.. nasıl bir fantazi dünyanız var anlamış değilim :D

    • prezervatif olunca sıcaklığını hissedemiyorum ama tırtıklı olanları fena değil onlar zevk veriyor biraz :D

  • Durex select temptations...

    0|0
    0|0
  • durex love okey vs. bunlar en güzeli

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...