Kapat

Acaba sevgilim gay olabilirmi ?

Sevgilimin erkek arkadaşlarının ağzı bozuk cama gel soyuncam bilmem ne diyorlar kendi aralarında erkek erkeğe evlenme şyleri söylüyorlar şaka amaçlımı yoksa gerçekten yumuşaklık var mıbunlarda ? sevgilim ağır başlı biraz yumuşak gibi biri


0|0
10|14

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 13

  • -İkon yoksa

    -Espriler yoksa

    Olma ihtimali yüksek.

    cut.

    0|0
    0|0
  • uln nerden buluyorsunuz böyle adamları anlamam o zaman seninde birçok anormal yolun değişik bir ortamın var demekki ya da bu büyük bir hata

    0|0
    0|0
    • böyle olcağını nerdn blm ayrılımı napim gerçekte gaymıdır ?

    • ne bileyim ben yavrum o senin bileceğin iş şüphen varsa hiç durma i.ne değilsede ortam gereği öyle konuşuyorsada sal gitsin öyle ortamlardan adam çıkmaz bunlar ergense o daha fena ileride pat diye erkekle basarsın arkadaşını bak demedi deme

  • Kızlardann alakasız yorumlar. O zaman bütün kızlar lezzo :) siz kızlar yolda el ele tutuşursunuz. Ni erkek Bi erkeğe canım dedi die gay oldu. Ne kadar saçma ama :) ben sevdiğim kardeşime canımda derim cicim de derim.

    0|0
    0|0
    • kızlar neşe erkeklrden beklnmyen harket gaymıdır gerçekte ne yapmalim ?

  • Şakadır onlar bizde birbirimize benzer şakalar yapıyoruz mesela yakışıklı baksana boşmusun, Canım felan deriz ama hepsi şakadan ibaret gay olduğumuzdan değil. Kızlardan hoşlandığımada adım gibi eminim. :)

    0|0
    0|0
  • yok be ne alaka bende arkadaşlarıma dalgasına söylüyorum öyle şeyler ama bir erkekle sıçmaya bile gitmem okadar heteroyum anla .

    0|0
    0|0
  • ibinelik temalı geyikleri pek severiz.

    0|0
    0|0
  • O zaman tüm kızlar lezbiyen birbirlerine neler diyorlar. Aşkım bebeğim canım cicim yerim öperim falan filan diyorlar .

    Arkadaş ortamında dalgasına olur ciddiye almana gerek yok

    0|0
    0|0
  • şaka amaçlı onlar takma boşver ama küfür etme öyle konusma diye söyleyebilirsin bence ve yapsanda iyi olur

    0|0
    0|0
  • ayol öyle konuşunca gey mi olunur be

    o zaman hepimiz geyiz ayol

    cayırt

    0|1
    0|0
  • Yok erkeklerin doğasında var o tür konuşmalar :)

    0|0
    0|0
  • kendi aralarında kullandıkları (dil)kelimeler vardır. değişik kelimeler duydun mu hiç arkadaşında

    0|0
    0|0
  • ağır başlı yumuşak ney la öyle :D

    0|0
    0|0
  • eee sen mi teklif ettin ilk ona peki

    0|0
    0|0
    • 1 aydır çıkıoz hiç patlak vermemişti :-( arkadşm tanıştırdı

    • Hepsini Göster
    • 19 öpüyo ama kafyı yicem gaymıdır midem bulanmaya başladı..

    • küpe takıyomu

Kızlar Ne Diyor 10

  • Olabilir cok ciddiyim benim basima geldi polonyali bir cocukla cikmistim 3 ay kadar ayrildik bir sene sonra falan club ta gordum biriyle beraber bir erkekle yani tanistirdi beni hatta gozumun onunde opustuler sok oldum onla yasadiklarim geldi bir an aklima biseyde soramadm bir kere daha gorsem sorucam ama

    0|0
    0|1
  • sor acikca

    0|0
    0|0
  • Gay olsa niye senle sevgili olsun :D Bazı erkeklerde biraz pçlk vardır. Bence şakasına

    0|0
    0|0
  • aralarında şaka olarak da olsa bu tür şeyler söyleyen erkekle karşılaşmadım şu yerde..olabilir bence ona sor ama güzel konuş sıcak ve güvenilir bir şekilde..sana gerçekleri itiraf edebilsin eğer öyle bişey varsa..

    0|0
    0|0
    • senle sevgili olmazdı diyenlere aldırma toplum baskısından kurtulmak için evleniyo bir sürü gey..

  • Gay olsa zaten senınle sevgılı olmaz.

    0|0
    0|0
  • Öpmeyi falan denedin mi hiç?

    0|0
    0|0
  • Şaka yapıyolar ya :DDd

    0|0
    0|0
    • böle şakamı olrya ciidye alıp ayrlcam ..

    • Saçmalama kendi arkadaşıyla aralarında malca bir muhabbet ediyolar işte. Kızla etse tamam da erkek sonucta

  • evet sevgilin gayy..ama yinede bazı erkekler gibi salak olmasından iyidir:d

    0|0
    0|0
  • Büyük ihtimalle.

    Saklamak için senle çıkıyordur.

    0|0
    0|0
  • olabilir yüksek ihtimalle

    0|0
    0|0
Yükleniyor...