Diyelim ki cinsellik ihtiyacı duyuyorsunuz

bi erkeğe sevişmek istediğinizi nasıl belli edebilirsiniz :D


0|0
2|22

En İyi Kız Görüşü

  • ben direkt kocamın üstüne atlıyorum :)

    2|1
    1|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • atla üstüne ;D

    1|0
    0|0
  • Cİnsellik ihtiyacı duyduğumda onu hissettireceğim kişi erkekse keser atarım o çükümü =///

    2|0
    0|0
  • bakışlarıyla belli ediyorlar

    1|0
    0|0
  • eee ne var ki bunda gayet normal bir şey direk de kulağına da söyleyebilirsin .. hal ve hareketlerinle de belli edebilirsin..

    0|0
    0|0
  • kadınları bilmemde sen gizli olmadıgın için erkekler sana nasıl belli edicek iyi seyret :)

    1|0
    0|0
  • Aynen profil resmindeki gibi olursan erkekler anlar.

    0|0
    0|0
  • Erkek yanındaysa sorun yok, Şööle şehvetli bir bakış arkasından arzulu bir öpüş yeterde artar bile sonrası direkt yatak :)

    0|0
    0|0
  • Yahu soru kızlara yönelik. Ben bu cevabı yazarken 1 bayan cevabı var 14 erkek cevabı var :) Olm siz algıda mı seçicisiniz ya :)

    0|0
    0|0
  • merak ettim arkadaşım kaç abaza sana arkadaşlık teklifi gönderdi ?

    0|0
    0|0
    • hadi yaaaaaaaaaaaaa geçmiş olsun .erkeklerimiz ne kadar saf ve salak yaaaaaaaa gülüyorum bazen insan bu kadar mı aşağılar kendisini.. vay abazalar vayyyyyyyy :DDD

  • söylerim. panpa benimki taş gibi oldu derim, bana biz kız bul derim, gel ava çıkalım derim.

    ihtiyaç varsa söylemen yeterli tipe göre karar verilir. ;)

    0|0
    0|0
  • Nerde öyle kız var mıya

    0|0
    0|0
  • bence gıdıp bıraz yanasmak nefeslerın carpısması metodunu dene bende hep ıse yaradı

    0|0
    0|0
  • bı kızın sulandıgı olmadı bılemıcem

    0|0
    0|0
  • Bana direk söyleyebilirsin :) sorun yok sevişebiliriz :D

    0|0
    1|0
  • sen nasıl belli edersin

    0|0
    0|0
  • Arzular şelale derim :D

    0|0
    0|0
  • yalnızsak ve tanımıyorsam gidip konuşurum. <3

    0|0
    0|0
  • ooooooooo erkegın dunden razı olması gerek :D

    0|0
    0|0
  • git yapıs dudagına el at alete gerisi gelir

    0|0
    0|0
  • kızların belli etmesine gerek yokki acık acık sölesin erkeklere hoşta erkekler belli edemiyor

    0|0
    0|0
  • azdığım zaman bir erkeğe aynen şunu derim " aga bir hatun bulup s i k m e m lazım"

    1|0
    0|0
  • devamlı temas et ona sürtün bacaklarını bacak arasına sok filan işte gözlerinin içine seksi bak

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • bacak bacak usune at ste attıgın abcagı salla. saçlarınla oyna. karsındakının dudaklarına bak. ve dudaklarını sıır ara ara

    0|3
    0|0
Yükleniyor...