En yakın arkadaşım ne yapıcam bilmiyorum

Arkadaşlar 2 hafta önce en yakın KIZ arkadaşımla cinsel birlikteliğe girdik

İkimiz de hala bakireyiz

Ama okulda hiçbir şey olmamış gibi gelip normal konuşuyor diğer arkadaşların olduğu yerde

Ama yalnızken beni elliyor öpüyor

Ben lezbiyen değilim o bir anlık maceraydı bunu ona söyledim ama eğer onu bırakırsam herkese anlatacağını söyledi

Bende tamam bırakmıcam dedim ama sürekli benimle ilişkiye girmek istiyor

Bugün de aynısı oldu. bir arkadaşın evinde buluştuk 3ümüz. Evinize gittiğimiz arkadaşım bize yiyecek hazırlamaya gitti 10 dk ya gelirim dedi

Sonra biz yalnız kalınca hemen göğüslerimi açıp yalamaya başladı yapma görecek dediysem de dinlemedi

Daha sonra elimi alıp vajinasından içeri soktu o sırada arkadaşın ayak seslerini duyup durduk bende erkenden eve gittim cidden çok korkuyorum bidaha yaşamak istemiyorum yardım edin


0|0
115

En İyi Erkek Görüşü

  • anlaşilan o kız arkadaşin bakire değil ve senide kendi gibi yapmak istiyo... bir an önce arkadaşliğini bitirmelisin bence...

    1|0
    0|0
    • Arkadaşım bakire eminim

    • Hepsini Göster
    • Evet

    • nasıldı peki neler hissettin o an için...

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 14

  • kız lezbiyense senı begenmıstır arzuluyordur hatta hoslanıyordurda ondan yapıyordur sende bır anlık yapınca vazgecmende zor olur ısın zor ya devam edıcen ya da baska okula gıdecen

    0|0
    0|0
  • O kız kaşınıyormuş bir oyun hazırla onun için grup yapmak istediğini söyle aramıza bir erkek alalım de görüşme olunca sen aradan sıyrıl erkekle baş başa kalsın penisin tadına bakınca seni rahat bırakır

    0|1
    1|1
  • Hmm ilginc ama sendede boyle bir egilim varmis demek

    1|0
    0|0
  • ahahaha :D tipini merak ettim :D

    0|0
    0|0
    • Ya çirkin bir kız değilim açıkcası arkadaşım da değil

      165 boyunda 50 kilo kumral saçlı ela-yeşil gözlü bir kızım

    • niye korkup kaçıyorsun seviş adabınla bir mekanda :D

    • Himmmm bayagida guzelmissin dur agzimdan akan sulari sileyim :P

  • anlamadığım bir anlık macera ne ya ben bir erkekle bir anlık macera hiç düşünemiyorum demeki sendede var kahpelik ondan sonra çeker durursun

    0|0
    0|0
  • konuş onla ama anlatırsa herkes kendisininde lez olduğunu bilecek

    0|0
    0|0
  • çok zorr ray oturmuş bir kere ama yinede onu zorla tersle felan sende onu korkut

    0|0
    0|0
  • Yuh lan yuh yaa

    0|0
    0|0
  • oğretmenıne soyle

    0|0
    0|0
  • hoşuna gidiyorsa mıncıklasın seni :)

    0|0
    0|1
  • Ok yaydan çıkmış

    0|0
    0|0
  • Zevk aldığını belli edersen bitersin, tepkisiz kalmalısın bence. Bi süre sonra sıkılır. İlk yaptığınızda zevk aldığını belli etmiş miydin?

    0|0
    0|0
  • ikiniz de hala nasıl bakire kelbildiniz ki inanılır gibi değil. Mucize bu !

    1|0
    0|1
  • Devam edersen, o yönde bir eğilim oluşur sende

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • anlatırsa kendini de deşifre etmiş olur. onun lezbiyen olduğunu çevresi biliyor mu ki?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...