Bugün okulda öyle bir şey oldu ki inanamadım ve cok ayıp ettim n'apabılrıım?

Okulda tenefüsun bitimine yakın 2 tane kız sınıfıma geldi ve diğer tenefüs benle birşey konuşmak istediklerini söylediler tamam dedim ders bitti kızlar geldi işte dedilerki bi arkadaşımız şenle konuşmak istiyomuş bende kim dedim kantinin arkasında bekliyo seni dediler bende merak ettim baya kim olduğunu hızlı hızlı gittim kantinin arkasına neyse bir baktım bir erkek beni bekliyor şaka falan zannettim sonra çocuk yanıma geldi merhaba dedi kalıplı bide benden bende ağır abi gözükmek içiin selamün aleyküm falan dedim çocuk direk konuya girdi hayır diceğini biliyorum ama ben senden hoşlanıyorum birsüredir dedi bende sinirlendim tabiki okadar erkek varken neden ben daha öncede gay 40yasında bir adamdan teklif almıştım hep sarı tuğsuzum diye oluyo bunlar of neyse çocuğa nediyosun lan şen dedim çocuğun sürati kızardı orda ağır bi kuüfür ettim yazamıyorum buraya sıktır git bidaha karşıma çıkarsan yersin dayağı dedim uzak dursun diye sonrada gittim ama çocuğun tercihleri yüzünden çok kalbini kırdım beni yanlış anlamadan haatamı nasıl düzeltebilirim ? bi yandanda sıktırsın gitsin benden uzak olsun diyorum ama zor onun içinde baya dişliyolar ccocuğu.


0|0
7|4

En İyi Kız Görüşü

  • evet biraz ayıp etmişsin.tekrar bir gidip sakin bir şekilde o gün biraz sert çıkıştım kusura bakma, benim tercihlerim aynı değil bişey yapamıcam sadece kaba davrandığım için özür dilemek istedim o kadar der ve gidersin.

    0|2
    1|1
    • denıcem bakalım neler olucak

    • Hepsini Göster
    • Şunuda ekliyebilrisin,

      ben sana nasıl saygi duyuyorsam (cinsel tercihini kast ederek) sende ayni şekilde bana saygili olmanı bekelrim, diye ekle

    • o tarz bısıler dıcegım ınsallah ters bısı söylemez cunku daha once o 40 yasındakı adam anca dayak yıyınce vazgecmıstı

Kızlar Ne Diyor 6

  • Bence birdaha konuşma. Tamam hata olmuş ama kökten çözmüşsün işi.

    1|0
    0|0
    • senın daha önce sorularıma yaptıgın yorumları dınledım ısıme yaradı bak sımdı kararsız bıraktın benı ıyımı

    • Hepsini Göster
    • konuşma

    • tamam hadı hayırlısı bu seferde senı dınlıyorum

  • Niye hakaret ediyorsun ki ?İstemiyorum diyebilirdin.

    1|1
    0|0
  • iyi yapmışsın boşver

    0|0
    0|0
  • Kalbini almanın tek yolu var.vereceksiiiiiinn :D verme verme şaka

    0|0
    0|1
    • çocuk pasif benım onu sey etmemı ıstıyor

    • Ya sen salak mısın? Birinin seni gaza getirmesini mi bekliyorsun gizli gay

    • sen gerızekalımısın cocugun kalbını kırdım napabılırım dedım böyle embesıl bı zıhnıyetten fıkır alıcagıma kendı bıldıgı mı yaparım daha ıyı sen en ıyısı kendı kendıne takıl

  • bence düzgünce istemedğini söylemeliydin. çocuğa ters tepkim için özür dilerim seni yargılamak istememiştim ama ben kızlardan hoşlanıyorum tarzı bir şey diyebilirsin

    0|1
    0|0
  • Ne kadar düsüncesiz birisisin azcık insan gibi davranmayı ögrenmelisin küfür etmen ona hakaret etmen dogru değil. Hayır ben escinsel degilim diyebilirdin sadece.

    0|0
    0|0
    • cocuk cok labalı bırı normalde guzellıkle anlatsam emınım benı rahatsız edıcektı

Erkekler Ne Diyor 4

  • git bir bahane bul ona sinirliydim ondan sana biraz sert konuştum falan de ama tercihlerinin bu doğrultuda olmadığını söyle düzgün şekilde ayrılın

    1|1
    0|0
  • iyi yapmışın sen oldugun gibi davranmışsın numara yapmamışsın yani

    0|0
    0|0
  • İyi yapmışsın boş ver ,insan böyle birşeyi nasil teklif eder,diskindirici o herif seni dusluyordurda

    0|0
    0|0
  • Ahaha ne umdun, ne bulmuşsun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...