Bekaret ve ruh temizliği arasındaki bağlantı nedir sizce?

Bence bakire olan birinin ruhuda illaki temiz, bekaretini korumamış biri kötüdür pistir diye bir durum yok. Sizin içinde öyle mi? Yada bakire olmayan biri illaki fahişe midir, fahişe ruhlu mudur o kadar kirli midir? Karşınızdaki insanı gerçekten tanıdıktan sonra bekaret neden bu kadar önemli? Elinde sadece bekareti olan, ruhunu kirletmiş, bakire kalıp bir sürü şey yapmış üstüne bir de sizi kandırmış birini mi tercih edersiniz?


0|0
4|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Yav defalarca söyledim yine söylüyorum ki gizli ürkek kullanıcı da benzer bir şey demiş :)

    1. Sen istediğin her şeyi yap ama zarını kanatma. Bakireyim diye gezin hatta sofu modlarına gir çık seks yapanları kına falan. O inandığın yaratıcının gözünde temiz misin sence?

    2. Bir erkeği arzuladığın an bekaretin gider. Bekaret beyinde olan soyut bir durumdur. Manası cinsel istekle tanışmamış bireyin masumiyetidir. Bence çocukluktan çıkıştır. Yurtdışında genç kızlar bu nedenle lise çağında ilişkiye girerler gayet rahat bir şekilde.

    3. Ruhun fahişeliği birine ''söz verip'' ilişki yaşarken her gece başka adamlarla sevişmekten yani ''aldatmaktan'' ileri gelir. Dünyanın tek fahişeleri aldatanlardır sürekli başka başka insanlarla yatanlar değil.

    Ve son: Eğer kendinizi fahişe hissediyorsanız sevişen hanımlar; yalnız değilsiniz ben defalarca onlarca farklı bedenden geçtim fahişenin kralıyım o zaman. :) Aşalım bunlarıııı

    2|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • Kesinlikle katılıyorum kastettiğin meseleye. Tabi ki önemsizdir bakire olup olmaması o anlamda. Çok sevdiğim bir söz var benim. 'Biz de ağızdan çıkan söze bakılır.' diye. İnsanlar birşeyler yaşamış olabilirler. Sonrasında pişman olmuş ise geçmişteki hatalarından dolayı onu harcamak adaletsizce olur. Keşke sözüne o kadar güvenebileceğim birisi çıksa karşımada tek kusuru o olsa.

    1|1
    0|0
    • Pişman değilse yaşadığından?

    • Aynı durum geçerli olurdu yine de. Pişmanlıktan kastım o kişiyle birlikte olmuş olmaktan pişman olmuşsaydı.

  • Lan bırakın artık şu iki çeşit kız modelini yahu ya herşeyi yemiş yutmuş ama ruhu temiz yok önden yememiş ama arkadan postalanmıs sizin için iki çeşit kız mi var yani hiç bişey yaşamamış kız olmuyormu şu bakirlik ve bakireligi bacak arasından çıkarıp beyine ordan ruhuna koymayı bırakın temiz insan beyninden ruhuna ordan afedersin g*tüne kadar herşeyi tertemiz olacak yok ben seviştim ama yemedim veya yedim ama bi sorun bakalım niye yedim diye mazareti bırakın kardeşim kimseyede fahişe demem isterse genel evde çalışsın herkesin günahı boynuna

    3|0
    0|0
    • Ben ortaya iki çeşit kız koydum kimseyi ikiye ayırmadım

    • Demek istediğim Koyduğun kızlardan başka kızlarda vardır ayrıca her iki kız temizde bakirede değildir ikisinide seçmem ben nasıl sabretmişsem aynısını isterim en doğal hakkım

  • bir kendine saygısı olan , geleceğini düşünen kendini evliliğe saklayan, aile değerlerine önem veren kız vardır.. birde free takılan , ben bu adama aşıkım yapsamda bişey olmaz havalarında ..geleceğini umursamayan ..hayatı günlük zevklerden ibaret gören kız vardır

    1|3
    3|0
  • ya ben bu mantıgı anlamıyorum ya bakire olup herşeyi yapacak yada bakire olmayıp iyi namuslu bir insan olacak sanki başka şık yok. bakire olup namuslu olsun çokmu zor bu?

    1|0
    0|0
  • Bekaretle ruh temizliği arasında bence hiçbir bağlantı yok.ALLAH bedeninin zarı sağlam ruhunun zarı bozulmuş kızlardan korusun.

    0|1
    0|0
  • Şimdi tum bakıreler kırlı gıbı bı ımaj yaratmıssın.Açıkçası ben her sevgılısıyle yatmıs bırını ıstemem midem kaldırmaz herseyden once kabulde etmem

    1|2
    1|0
    • Herkes değil ama çoğu kişi yapıyor

    • Senin gordugun kısım oyledır cevre yani.Ancak benim gorduklerımde cıdden temız ınsanlardı.

  • bence alakası yok bakirelikten daha çok ruh temziliği vicdanda yaşadığı kendisine çevresine saygısı yaşantısı daha önemlidir benim için.

    0|0
    0|0
  • uzunca bi düşünce fırtınası yaşadımda kafamdan yazmaya erindim saygılar :D

    0|0
    0|0
  • Cinsel birlikteliklerle duygusal birliktelkler farklı şeyler bunu ayırt edelim önce. karadenizde çoğu evli erkek karıısndan tatmin olmadığı için ruslarla yatar ve eşleri biliyor hatta memnun olanlar var. yani duygusal aldatmasında gerisi gecelik diyenler çok. ama kadın için farklı olabilir. çünk erkek yattığı kadını o gece unutabiliyormuş kadın ise yattığı adama aşık olaibliyormuş bilimsel verilere göre böyle. yani bedensel ihtiyacı gidermek için birliktelik olmak aldatma gibi görmeyelim

    0|0
    1|1
  • gerçekte bakir olmayan bir erkekle, bakire olmayan kız arasında fark yoktur. (işimize gelmiyor ayrı konu) bu tür durumlarda önemli olan vicdanınıza ne kadar hesap verebildiğinizdir. gerisi andersenden masallar...

    0|0
    0|0
  • okadar değil bence bekareti saklayıp herşeyi yapıyorlar

    1|0
    0|0
  • bekaret önemli

    0|0
    0|0
  • hiç bi bağlantı yoktur :)

    0|0
    0|0
  • bence tamamen alakasız değil.

    0|0
    0|0
  • benim için önemli bir konu değil

    0|0
    0|0
  • karımda bekaret aramam

    0|0
    0|0
    • Bunu söyleyebilmek kötü bişey değil neden gizledin kendini?

    • bu siteden talip istemiyorum. şaka bir yana erkek öyle bir durumda bunu kimseyle paylaşamaz.

    • Bunu düşünebiliyor olmak güzel bişey başkalarının tepkisini de umursamayın

  • Bekaret benim için çok önemli birsey.Çünkü öyle yetiştirildim

    0|1
    0|0
  • bekaretini kaybettiğini evleneceğin kişiye söylemek

    bekaretini kaybetmemek için anal sex yapıp elime erkek eli değmedi demekten daha dürüstce olacagını düşünüyorum

    kaldı ki teknoloji o kadar ilerledi ki yapay kızlık zarları 2 tanesi 40 tl den satılıyor bakire olmayan bir kız istediği herkesi kandırabilir artık

    haberiniz var mı bilmiyorum ama bir doktorun olayda tecavüz yoksa bakire değildir raporu vermesi bile yasak su an

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Giyiceğim gelinliğimi gelinliğime bağlanan o kırmızı kurdeleyi hakkıyla takmayı nasip etsin bana rabbim.Bakirelik sadece erkekler için değil biz kızlar içinde önemli ve rabbimzin korumamız için bize verdiği en güzel en hayırlı emanet.Evlenmeden 5 dakikalık zevk uğruna bu emaneti kimseye bozdurmam arkadaş.

    0|4
    4|0
  • orantı kurmak yanlış

    0|0
    0|0
  • çoğu insana göre motorun önde gideniyim. sevgilime göre prensesim. bakire değildim onunla tanıştığımda gayet free takılan biriydim. neyseki hanzo değil canım sevgilim.

    0|0
    0|1
  • bakireyim ama aklımdan binbir türlü şey geçiyo rüyalarımda ilişkiye girdiğimi görüyorum erkek arkadaşımla oral da yaptık birbirimize şimdi bu durumda bakireyim ama ruhum fahişe sanırım

    0|0
    1|1
    • Yaşadıklarının arkasında durman değil karşındakini aptal yerine koyup kandırman fahişeliktir.

    • Hepsini Göster
    • karşımdakini aptal yerine koyduğumu düşünmen dikkatimi çekti daha çok

    • genel olarak kurulmuş bir cümleydi aslında özne kişi sıfatı olarak "sen" olasa da

Yükleniyor...