Polikistik Over sorunu yaşayan var mı ?

Polikistik Over hastalığım var. Doktor progestan adında bi hap verdi. Yan etkileri olduğu için çok endişeleniyorum kullanmaktan.

Bugüne kadar bir çok doktora gittim sonuç alamadım.

Aynı hastalıktan olan ve tedavi olabilen var mı acaba ?


0|0
6|6

En İyi Kız Görüşü

  • valla ben yaklaşık 10 senedir yaşıyorum pko ile düzenli bi ilişkimiz var tek dostum yasmin yan etkisi en az olan hap yıllardır bir çok hapı denemişliğim var. hiç geçmedi benim birçok farklı doktora da gittim. hala aynı sorunu yaşıyorum. sivilcem yok yasmin sayesinde. düzensizlik var yasminle o da düzeliyo ama bırakınca yine bozuluyo o yüzden bırakmıyorum

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Öncelikle kist türü olan hastalıklarda doğum kontrol hapı veriliyor.Doktor kontrolünde aldığın için sorun olmaz.Tedavisi ile link gönderiyorum sana link

    Polikistik over sendromunun belirtileri link

    Geçmiş olsun.

    1|0
    0|0
  • Geçmiş olsun. Kardeşimde vardı. Doğum kontrol hapı ile birlikte tedavi edilen bir hastalık diye biliyorum. Ciddi depresyona girme ve kilo alma gibi yanetkileri var. Süreci aksatmazsan geçiyor. Çok dikkat etmelisin aksi halde çocuk sahibi olamama ihtimali var Allah korusun.

    1|0
    0|0
  • Kötü durum ya...Anlıyorum şimdi jinekoloji branşının gerekliliğini..Bereket erkek doğmuşuz..Hormonal bir düzensizliğimiz yada rahatsızlıgımız yok çok şükür.

    1|0
    0|0
  • kuzenımde var ama tedavi ne aşamada bimiyorum ve kendi özelleri diye sormuyorumda..

    0|0
    0|1
  • nişanlım bu sorunla uğraşıyor birçok ilaç aldı ama fayda etmedi simdi birtane kullanıyor çok iyi gelmiş adını bilmiyorum

    0|0
    0|0
    • Adını öğrenebilirseniz çok mutlu olurum..

    • söz veremem ama biraz zaman ister..aramız limoni kusura bakma lütfen

  • bende o sorunu yaşıyorum tedavideyim hala

    0|1
    2|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • pko değilim ama az çok bilgim var sivilce, regl düzensizliği yapıyoo

    muhtemelen doğum kontrol ilacı verirler ilac doğum kont ilacımı?

    küçülme olmaz ise kistleri alıyolar..

    düzenli regl olmanız lazım kistlerin patlaması geçmiş olsun

    0|0
    0|1
  • Her ilaçta olduğu gibi bunu da yan etkileri var.Kullanman grekiyor çünkü yumurtalıkların kistlerden kurtulmasına yarar sağlayan tedaviyi kolaylaştırır.

    0|0
    0|0
  • valla bende 10 yıldır var PKO ile yaşamayı öğrenmek gerekiyor ,ben ilaçsız regl olamıyorum sürekli hap kullanmak zorundayım.Kullanacağın ilaç ise büyük ihtimal 3 ay 'lık ağır bi ilaç ben kullandım sancılı bi 3 aydı ama rahim duvarını inceltmeye yarıyor,Yani doktor kontrolü altında olacağı için korkma, Geçmiş olsun.

    0|0
    0|0
  • ben de vardı o sorundan.Dr ilaç verdi.bittikten sonra dr'a tekrar gittim. kist gitmişti.

    sen de neden gitmedi acaba?DR'a söylüyormusun ne kadar uğraştığını?ne kadar dr gittiğini.söylemiyorsan söyle.

    0|0
    0|0
  • bende pkoluyum sorunun neden kaynaklanıyor senin tedavi olamadım ama kendi kendime savaş yöntemleri buldum :)

    0|0
    0|1
    • Mesela nasıl savaş yöntemi paylaş lütfen :)

    • ekle beni konuşalım istersen bu özel bir durum :)

Yükleniyor...