Testosteronu fazla olan kadınlar hakkinda bilgisi olan?

Çocuk yastan beri kadın vücudu bana cok çekici gelmiştir. bir erkek nasıl bakarsa ben de öyleyim. Lezbiyen değilim Erkeklerden hoşlanıyorum erkek arkadasim var. bir kadinla iliskim de hic olmadi ama bir merak ve arzu var cinsel anlamda. Bu yüzden erkek arkadaşımi başka kadınlardan cok kiskaniyorum çünkü onlara bakarken cinsel anlamda ne düşündüğünü hissedebiliyorum. Testosteronu yüksek kadınlar diye bir şey duymuştum. Fiziksel olarak tamamen bir kadın gibi olsan da kadın vücuduna ilgi ve bir erkek gibi cinselligine düşkün oluyorlarmis. Sanırım ben de boyleym


0|0
5|11

En İyi Erkek Görüşü

  • ilk defa benden abaza bir kız görüyorum.

    senle kanka olmalıyız :D

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Sanırım, çok şanslı birisin. Ancak, neredeyse, profesyonel bir anlamda, duygularını iyi kontrol etmelisin, bu durumunu paylaşarak, böyle bir anlayışta olduğunu belli etmişsin zaten..Örneğin, cinselliğe dökmeden, bir kaç kızla kanka olup, onlarla yakın bir şeyleri paylaşabilirsin..

    0|0
    0|0
  • sevgilim de senin gibi...

    arada konuştugu bir kız arkadaşı var...

    gayet mutluyuz...

    anlayışlı bir erkek arkadaş edinirsen gayet keyifli bir hayatın olur

    kasma kendini...

    1|0
    0|0
  • reklam kokan harakeletr bunlra gençler kanmayın :)

    0|0
    1|0
  • öyleysen bunu kullan. seni doyurqbilecek bir erkekle birlikte olmaya çalış.

    0|0
    0|0
  • halimiz duman olmussssssssssssss

    0|0
    0|0
    • Öyle diyorsun ama bu doğuştan gelen bir şey. Kendimi bildim bileli boyleydim çünkü napabilirim

    • kizma ya saka yaptim erkek arkadasin sansli bence sikinti yok

  • Klitoris kısmı sen de diğer bayanlara göre daha büyük olabilir.

    Testosteron fazla salgılanan kadınlarda görülen bir durumdur genelde.

    Tercihlerine ise olumlu bakamıyorum. Umarım sadece hoşlantıda kalır.

    0|0
    0|0
  • klitoristin büyük mü ?

    0|0
    0|0
  • Ben de duymuştum evet

    0|0
    0|0
  • merak etme bişeyin yok banada kadınlar çekici geliyor :D

    0|0
    0|0
    • salağın biri yanlış anlar diye gizlendim

  • o değilde mast. yaparken hayal etmene gerek yok güzel bişe olsa gerek :S

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • dogruya erkegin neyini kisknacan kadin güzel bisey

    helde türbanli kadinla seks yaptim diyen erkekleri duynca cildiriyom

    o kapanan vücut aciliyor erkege kendini sunuyor bütün noktalrinca giriyor

    1|0
    0|1
  • güzel bir kadın vücudu kadar estetik şey yok dünyada. bir kadın olarak çok güzel bir kadın vücuduna bakmaktan zevk almak gayet normal bence. link bunun gibi bir şeye bakmaktan zevk almayan sağlıklı bir insan olabilir mi?

    0|0
    0|0
    • Buna dokunma isteği de duyuyor musun iste

    • tabiki. ama benim zaten kadınlarla bir kaç kez tecrübem oldu. ben bunu çevremdeki tüm kadınların ortak bir duygusu olarak gördüğüm için yazdım. güzel bir kadın görüp de bakmayan kadın yok. lezbiyen dürtüleri olsun ya da olmasın bu böyle.

    • one linkidi lan lanet olsun mahvetin beni ?

  • Hayr o cok farkki bisey. Sen benm gbisin kadin vucudu zana faha tutkulu daha seksy cazibeli gelior cnku öle. Daha estetik

    0|0
    0|0
  • umarım kadınlar çıplak görebildiğin bir mesleğin yoktur...

    0|0
    0|1
  • erkekimsi mi olurlar tübee .d

    0|0
    0|0
Yükleniyor...