En yakın arkadaşınız gay olduğunu söylese ne yaparsınız?

Diyelim ki en yakın arkadaşınız, sırdaşıniz, hayatta en güvendiğiniz ve zor durumlarımızda daima yanınızda olan yakın bir arkadaşınız gay olduğunu söyledi. Ne yaparsınız?


0|0
15|22

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 22

  • Puhuhahaha diye kahkaha atar hiç gitmemiş lan tipine derdim sonra ciddileşir neyse bana yavşama ne pok yiyorsa ye derdim

    2|0
    0|1
  • senin seçindir kardeşim derim. ilişkimide bozmazdım. herkesin kendi cinsel tercihidir.

    4|3
    0|1
  • doktora gıtmeye ıkna ederdım yardımcı olurdum

    1|1
    0|0
  • potansiyel rakiplerimden birini daha elemenin verdiği huzur içerisinde kendisine karamel latte ısmarlarım.

    3|0
    0|1
  • bilmiyorum çok kötü olurdum heralde açıkca empati bile kuramadım çok kötü bir durum bence

    0|1
    0|0
  • söyledi uzaklaşmak zorunda kaldım

    0|1
    0|0
  • Banane? Beni becermeye kalkmadığı sürece sorun yok.

    2|0
    0|1
  • derhal görüşmeyi keserim..

    0|2
    7|3
    • cinsel tercih falan değil bu sadece sapkınlık eksiyi basan arkadaşlar,Yaradan sadece 2 cinsiyet yarattı,kadın ve erkek,ortasıda yok esneme payıda...

  • Hiçbirşey yapmam.İnsanları cinsel tercihlerine göre ayırmam.

    1|1
    0|1
  • nasıl bi duygu, neyin peşindesin, nebiliyim ne hissediyon diye oturur sorarım. bide yanında hareketlirime dikkat ederim. güme gitmeyelim sonra:)))

    0|0
    0|1
  • en yakin dostlarimdan bir kaci zaten escinsel. bana normal geliyor, kendi ozel hayatlari sonucta.

    1|0
    0|1
  • herkesin cinsel tercihi kendine, hiç bir şey yapmam

    1|0
    0|1
  • Bsg der yoluma devam ederim.

    0|0
    0|0
  • anlayışla karşılarım

    0|0
    0|0
  • en yakın arkadaşın yada sırdaşın ya da en günvendiğin insan değildir o..

    0|0
    0|0
  • kız daha önce söyleseydinya derim, ilişkilerimi 2. katip düzeyine indiririrm

    0|0
    0|0
  • hadi lezbiyenlik tamam da gaylık harbi iğrenç bişey yaa

    0|1
    3|1
  • defol ..solıceklerım bu kada rnet ve derın.

    0|3
    7|3
  • inan ihtimal veremiyorum. yediremem döverim herhalde

    0|1
    6|5
    • ya basın şuna eksileri.

    • Hepsini Göster
    • kes tamam.

    • katie nik değişipde gelip adamı sinir etme :)) kimin cevabında kimi azarlıyorsun akıllı ol ! :D :D

  • iyi işte sana bakmaz

    0|0
    0|0
  • geldin benimi buldun :D

    0|1
    0|0
  • birdaha onunla konuşmam asla

    1|4
    7|6
    • basın şuna eksiyi.

    • Hepsini Göster
    • senin -lerin beni geçmiş kıskandım kardeşim :)

    • eksileyerek mutlu oluyolar bırak eksilesinler:D

Kızlar Ne Diyor 14

  • Cinsel tercihine karışamam ...

    0|0
    0|0
  • normal karşılarım, arkadaşlığıma devam ederim...

    0|0
    0|1
  • Bir şey yapmam.

    0|0
    0|1
  • Normal karşılarım.

    0|0
    0|1
  • Şu anda çok yakın değiliz ama lisedeki yakın arkadaşımın daha dün eşcinsel olduğunu öğrendim.Kişisel tercih bu yadırgamam asla.

    0|0
    0|1
  • Nayır, nolamaz sen benim arkadaşım olamazsın. :(

    0|1
    0|0
  • daha çok severim :)))))

    0|0
    0|1
  • poposuna bi tane vurarım zillinin:D

    1|0
    0|1
  • hemen dedikoduya baslarim :))

    0|0
    2|1
  • Bana saldırmadığı sürece sorun olmaz.

    0|0
    0|0
  • ne yapmamız gerek

    0|0
    0|0
  • Kendi seçimi.

    0|0
    0|1
  • bilmiyorum

    0|0
    0|2
  • en yakın arkadaşım eşcinsel zaten. sorun yok.

    0|0
    0|1
Yükleniyor...