Çıkmazdayım uzun oldu ama lütfn okuyun yardm edin

Ark ben sizle bir derdimi paylaşmak istiyorum. Lütfen okuyun uzun oldu ama. Çıkmazdayım. 2 yıl önce babam beni sevdiğimden ayırdı. Babam kişilik olarak sinirli biri. Bilg bagımlısı sabah 5 e kadar basında. Annemi aldatıyo. Sapk videolar izlio. Annemi kullanıyo. Kendi suclarını örtmk icin ben annm ve abmn acıklarını arıo hep. Srkli bna okumazsn satarm sni dio ciddi olrk aöl mezunuym bn. Nyse svglmi Ögrendigi gün telefnmu istedi vermdm. Msnmi aldı faceme baktı. Okula geldi bni okuldn almya kalktı sevdgm cocugu mahkmye verckti. Bna bakire msn dktora götrcm ddi. Ortalık or... Msn sen ddi. O cock bir mtre bile yaklasmayack yanına ddi. Dediğini yaptı ayrdı bzi. Ayrıldıktan sonra o kişi yanıma geldi iki ay snra tbi bu sıralar hp servs bekledgm yerden gecip uzaktan bakıo ama bakamıo gibiydi. Her gün bni grmk icin geciydu. bir gün geldi yanıma bni sevdgni söledi. Beklycgni söledi. Üni de birlkte olacktık. O end mslkte. Ama karakter olrk ciddn cok ii biri. Ama bn yüz vermedim korktm. Ama onun gzlerindki sevgyi hissettim. Bni cok sevdgi bllydi. Snra bir gün bir kız buna yapstı bırakmadı. Öpüp bıraktı kzı kız ayrılmadı. Babasına flan sölems ailesi onaylayınca rhat rahat bulustular. Öpüştüler. Kız kapalı bu arada ama sigara içiyo. ? Baya uzun zamandır cıkıylr. Ben vazgecmstm ilk baslarda sonra duydum ki hala beni seviomus ama imkansız oldgna kendini inandırmıs. Pes etmis. Facesne bktm ymn ederim allah görüyo tüm sarkılar bni anlatıo. Hala bni gördgnde bakslarnı yakalıyorm bazen byke öyle üzgün öyle masum bakıo ki anlatamam. Kimyasllara baslamıs yni esrardı flan filan sürekli kullanıyomus. Bnden snra. Onu sevdgmi bilio. O da bni sevio ama bnle baslayamaz baslasa bile konusmycz haberlesemycz yne bunları yasıycaz sonu yok. Ben ondan baska kmseyle cıkmadım. Kac sene oldu sevglsi oldgu halde beklyrm. Cok dua ettim allah a cok yalvardım aglayarak sabahlara kadar uyumadım dua ettim ama faydasız. Sizce ne yapmalıyım o da sevio bnde sviorm birleşmemiz icin? Allaha soz verdm eger bzi kavusturursa benim yzmden basladgi o kotu aliskanlklari biraktrcan ona. Allah dualarimi kbl eder mi. Cok ozledm. Cok seviorm onu? Üstelik sınava hazırlanyrö üni snavına kendimi vermyrm derslere ev ortamım zaten cok kötü


0|0
7|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Sen takılma oralara... Hayatını bir düzene sokmak için elinden geleni yap... Senin olan sana gelecektir eninde sonunda,değilse zaten üzülmene gerek yok senin değilmiş...

    1|0
    0|0
    • Nasıl üzülmeyim kac sene oldu hala ağlıyorum sabahlara kadar hıckıra hıckıra

    • Hepsini Göster
    • Çok teşekkür ederim çok iyisinn. İçimi ferahlattın çok çok saol

    • Sende sağol... :)

Erkekler Ne Diyor 3

  • sorunlu bir aileye sahip olan çocuk, dışlanmayı öğrenir hepsinin yanında ve bu yine "tek başına ayakta kalabilmesini besler, insanlığın geri kalanından uzak hissetmesini besler". zaman zaman "onlar" gibi "öteki" olmaya çalışır. ama olmaz, eksik kalır bir şeyler.

    0|0
    0|0
  • Uzun mesajına kısa cevap vericem.. Bu çocuk sadece aklına geldiğinde seviyor seni..

    derslerine odaklan, daha yolun başındasın

    1|0
    0|0
  • ilk önceliğin sınavlara odaklanman sonra ver cezasını...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • derslerine odaklan kendini kurtar ev ortamı kötüymüş :( inş kazanırsın.ondan sana hayır gelmes sonu yok.bişiler yapma çapasına girsen bunlara kafa yormak yerine.herşey senın elinde.tek yapman geren şey derslerine çalışman.üzüldüm yaaa...esrara.başlamış boşver herşey güsel olucak tabı buda sana bağlı abuk sabuk ınsanlarla muattap olma bence cidden o kişiyle evlılık yapma ılerde cok mutsuz olursun.pişman olcagı seyler yapma birdeeeeeeeeee sakın kaçmak gibi düşüncelerin olmasınnn..yenı ortam yenı ınsanlar tanışırsın onu unut.anlattıklarına gore sorumsuz biri gıbı anımsadım.sevgin mantığın önüne geçmesine izin verme..hakkında hayırlısı olsun..onun senı sevdıgını sanmıyorum alışkanlık takıntı dıyelım..sevıyor olsaydı kendını onla bunla avutmazdı.neolursa olsun seven ınsan herturlu bekle bunun bekleme kabılıyetı boylemı?

    sevgine ihanet etmiş yenılır yutulur şey deıl bekleme sende.hayatın akışına bırak.aslında imkansız diye bişi yok...kaç kurtar kendini derim bennn hayat senın karar senın allah dualarını kabul etsın TEVEKKÜL ET herzaman dualarını eksık etme.allah yardımcın olsun.kendine iyibak

    0|0
    0|0
    • Dogru söylüyorsun ama bu ortamda ders calısmak gerekten cok zor...

    • Hepsini Göster
    • Dersaneye gidiyorum. Dersanede calısırım olmadıı. Dua et benim icin olur mu lütfen...

    • uzun lafın kısası hayatta herşey kısmet...üzülme...tm...canım...

  • O nasi bir baba oyle laflar ediyor sana :(

    Sen gene iyi dayaniorsun..

    Sevdigine gelince insallah kavusursun ama eger dualarin kabul olmucaksa uzulme..belki boylesi daha hayirli senin icin..

    Sen oyle bir babaya dayanabiliorsun..inaniorumki gun gelcek yuzun gulcek mutlu olcaksin :)

    1|0
    0|0
    • Tsk ederim cok saol. Simdi senden bir sey istesem benim icin bzm icin dua edermisinnlütfen...

    • Hepsini Göster
    • Aminn tsk ederim:)

    • Sende saol :)

  • zaten ailen sorunlu, sevdigin sorunlu. Beni dinlersen biraz disini slk derslerine odaklan kendini yetistir. Esrar veya baska bir madde kullanan birini allah sadece canini alarak biraktirabilir allahin sihirli deyneyi yok sen agladin diye biseyin degisecegide yok akilli olun. Bende 17 yaslarimda senin durumundaydim ailemden kurtulacam diye kendimi beni hiç hak etmeyen birine bulastim sonu hüsran..

    0|0
    0|0
    • İste bende allah a o sekilde dua ediyorum. Onu tertemiz imanlı bir kul olarak kavustursun bizi. O körü biri değil onunda aile ortamı benim ki gibi. İsterse düzelebilir ama her seyin düzelmesi gerek anladın mı...

    • Hepsini Göster
    • Nasıl unutucam nasıl atlatıcam? O zaman yardım et unutmama. Tamamen ama. Beniö için o da herkes gibi olsun nasıl yapıcm bunu?

    • onu ben yapamam ancak sen yapabilirsin, gerekirse piskologa git anlat o sana yardim edebilir tam gereken sözleri bulabilir.

  • ah be canım .. böyle baba olucagına olmaz olsun daha iyi .. bu tipler yüzünden kızın bozulmayacagı varsada bozuluyo .. zorla dinden imandan namustan eder bunlar ... derslerine çalış üniversteni kazanmaya bak sonra düşün aşkını meşkini bu pederden acilen kurtulmaya bak ..

    0|0
    0|0
  • başını okudum devamını okumadım sen öyle birine hala baba diyorsun... polise şikayet etsenize

    0|0
    0|0
    • Ne diye sikayet edicez ki?

    • şiddet uyguluyorsa direk uzaklaştırma kararı çıkar

    • Bana uyguluyo anneme bir sey yapmıyo ki

  • Onunla konuş hiçbişey olmasa bile denemiş olursun ve için rahat olur. Olmicağını görürsn ama üzülceksin konuştuktan sonra. Fakat olmicağını kabullenmen daha kolay olur. Hakkında hayırlısı. Derslerini sakın ihmal etme, sınavlari geçip , kendine bir düzen kur ve şuanki sıkıntından kurtul.

    1|0
    0|0
    • Kabullendim ama cok özlüyorum gercekten cpk özlüyorum. Ben bunları hak etmiyorum. Babamın günhalarınıneden bn cekiyorum ben namaz kılan sürekli iman eden bir insanım ama her sey benim basıma geliyo. Degmeyen insanlat mutlu oluyo ben mutsuzm...

    • Hepsini Göster
    • Saol canım benim iyi ki cevpladın... Allah ne muradın varsa versin :)

    • Amin canm seninde :)

  • Liseyi bitirmişsin bak ne güzel, üniversite kazanmak için hiçbir engelin yok. Ben de aol de okuyorum ve bitmesine az kaldı. Önümde ki lise engeli kalksın istiyorum bir an önce. Sana tavsiyem önceliğin okulun olsun. Seni okulun, ilerde yapacağın mesleğin kurtaracak. Kendi ayaklarının üzerinde durmaya bak. Aşk,sevgi sonradan gelir zaten. Baban için bişey diyemiyorum, dünyada böyle babalar var malesef. Kendisi her türlüğü pisliği yapıp senin bekaretini sorgulaması büyük çelişki. Onunla aynı çatı altında kaldığın sürece hem psikolojin bozulur hem hayatını yaşayamazsın. Bu yüzden şehir dışında bir üniversite kazan ve kurtul.

    1|0
    0|0
    • Evet bende bu yüzden calısamyrm. Babam destekcim olacagı yerde bana engel oluyo hayatımı mahvediyo. Kendimi derslere vermem icin bir önerin var mı?

    • Hepsini Göster
    • Destegın icin cok tsk ederim dediklerini ypmaya calısacgm. Vakit ayrdgn icin ayrıca tsk ederim amdi senden son bir istegm olacak. Bzm dua eder misin

    • elbette

Yükleniyor...