• Sor
  • Bence

Kızlık zarı bozulduğunda sonradan kanama olabilir mi?

ben 25 nişanlım 23 yaşında ilişkiye girdik ilk başta çok kastı kendini penisim bir türlü tam olarak içeri giremedi canı çok yandı kanama olmadı... Daha Fazla

Güncellemeler:
ilk başta kan gelmediğinde esnekliğinden şüphe ettik esnek olabilir dedi sonra eve gittiğinde çamaşırımda birkaç damla kan var acaba yırtıldımı dedi bende en fazla hasarlanmıştır zannetmiyorum dedim ama sonradan gayet rahat ilişkiye girdik kan falanda gelmedi bilmiyorum yalan söylemediğini söylüyor
ilk ilişkim olduğu için anlamıyorum böyle şeylerden daha önce kimseyle beraber olmadım...

En İyi Görüş

  • bildiğin bozmuşssun bakireliğini.. diye yazdımda bian öfekelendim sanki güvenmedinde böyle düşündün diye sonrada sana hak verdim o an niye olmadı diye düşünür elbetteki insan sonuçta bu konuda herkes kaç defa tecrube kazanıyor.. zorlanması, acı çekmesi falan sana nedenli gerçek geldiyse yüreğin nedenli acıdıysa söyledikleri nedenli içtense ona bak kızı yargılayıp üzme ki öyle düşünüp burda çare aramışssın, güvensizlik varsa yalan söylediğini düşünüyorsan bu zamanla çıkar zaten ortaya ve böyle düşüneceğini keşke önceden kestireydinde düğüne kadar bekleyeydin her neyse sabret biraz bu işi onu incitmeden gururunu zedelemeden ona inanarak öğrenirsin doktora göstermedikçe

Kızlar Ne Diyor 10

  • kızın günahını alma sakın eğer yapmadım diyorsa ve güveniyorsan takılma hem kan gelmiş sonuçta aklını karıştırmasınlar.güveniyorsan seviyosan bozma ilişkini.

  • yani sen de haklısın bakire olup olmadığı konusunda teredütlerin var ama nişanlına sakın sorma böyle bir şey.. güvenini kaybedersin..

  • bence güvenmemelisin o da seni seviyorsa sana anlayıs gösterecektir böyle düşündüğün için

  • belli olmaz. Zaten zorlandıysan olay olmamış demektir kasılmadanda kaynaklı. Sonra ilşkiye dirdiğinizde rahat gerçekleştiryse demmki sorun yok. Herkeste farklıdır.

    • vesvese yapma. Eğer ilk ilşkide zorlanma kasılmadan bahsetmeseydin sana ilişkideki davranışlara bak derdim.Tabi bunun kesinliği yok ama senin sevdiğin acemiliğini profesyonelliğini daha iyi bilirisn.

    • kanama ilk ilişkide olmadı ama penisimde tam girmedi çünkü korkuyordu titriyordu kasılıyordu yani tam bir ilişki yaşayamadık vajinismus gibi birşey oldu eve gittiğinde iç çamaşırımda kan var acaba bozulmuş olabilirmi dedi bende sanmam hasarlanmıştır girmeye çalıştığım için sonra yeniden deneriz dedim o gün regldi birde yeniden denediğimizde hiçbir zorlanma falan olmadan gayet normal ilişkiye girdik ilişki sırasında hiç kan gelmedi yani esnek olabilme ihtimali varmı sence yada yırtıldı kangelmedi

    • özelden mesaj at sana bir link atıcam kafandaki sorların cevabını burdan bulursun.

  • acaba nisanlim bakire degilmyidi korkusu hahaha. nisanlina sor biz nerden bilek.

    • çok hard bir cevap olmuş sevdim.

  • Kızlığı bozulmuş kan gelmiş. Sonradan neden gelsin daha?

    • hayır ilişki esnasında kanama olmadı ilk ilişkiden birkaç saat sonra kanama olmuş birkaç damla görmüş çamaşırında kızlık zarı yırtıldığında sonradan kanama olabilirmi onu merak ediyorum

  • ne sorduğunu tam olarak anlayamadım kızlığını diyorsan bozulmuş

    • ilişki esnasında kanama olmadı ilk ilişkiden birkaç saat sonra kanama olmuş birkaç damla görmüş çamaşırında kızlık zarı yırtıldığında sonradan kanama olabilirmi onu merak ediyorum birde yürürken falan acı hissettiğini söylüyordu

    • Olur heyecandan yada korkudan hissetmemiştir yada acı duymamıştır sonra ortaya cıkmış

    • acı çok hissetti titriyordu gergindi ama ilk kez duydum böyle birşeyi esnekte olabilir galiba yinede teşekkür ederim

  • Boz o nişanı kendini salak yerine koydurtma

    • peki ya esnekse o zaman sevdiğim kişinin günahını almış olmayacak mıyım...en iyisi bir doktora görünmek bu konuda beni anlayışla karşılayacağına inanıyorum

    • Öncekileri Göster
    • Terbiyesizleşme. Sonradan kan gelme gibi bir durum olamaz, kız resmen sallamış. Çok uzun zamandır evli bayan tanıyorum hala ilişkisinde zorlandığını ve kasıldığını söyleyen, deneyimli olmasına gerek yok yani. Böyle bir konuda yalan söylemişse hayatının mahvedilmesini de hakediyordur.

    • doğru söyleyene +1

  • Kız yalan konusunda profesyonel ;)

  • Kizlik bozulunca en az 1 gun filan az az kanama oluyo. Birininde 1 hafta olmustu ama bilemem yinede

Erkekler Ne Diyor 13

  • çook zor bir durumdasın inş nişanlın dogru söylüyordur

  • Çok fazla kastığı için, sende tam sokamadığın için zorlamışsın ama yırtamamışsın, yürürken falan kanaması da olmuş olabilir.Zaten güvenmiyorsan, niye nişanlandın ki. Keşke evlenmeyi bekleseydiniz. Kızın günahını da alma. Bi kaç kız arkadaşımın başına geldi. Herşeylerini bana anlattıkları için, biliyorum. Şaşırdım ama demek ki oluyormuş.

  • Gelde bir hayat boyu bu kuşkuyla yaşa şimdi

  • tabii ki evet, arada tahriş olabilir devamlı yapmadığı birşey ise sonradan ufak ufak kanamalar olabilir.ya da regline denk gelmişsindir :)

    • regl döneminde kızlık bozulduğunda kan gelmezmi yani ?

  • Kız gerçekten profesyonel yalancı. Çamaşırı gördün mü bari ? k.bakma ama içindeki o kötü ses bence haklı.

  • hocam tahminimce sen zar olayına takıntılı bi insansın kızda bunun farkına varmış seni yemeye çalışıyo bu durum benim başımada geldi kızların en klasik yalanlarından biridir kan gelicek olsa orda gelirdi aynısı banada olmustu aynı şekilde söylemişti bende hadi tak sepeti koluna demiştim :) bunun gibi bir büyük yalanları daha vardır kapak atmak isteyen kızların bi nişanlılık veya ciddi bi ilişki geçirmiştir sadece onla birlikte oldugunu söyler acındırır kendini bunları yemeyiniz :) bayan arkadaşlar hemen atağa geçmesinler zar olayına takıntılı bi insan değilim sadece doğru söylenmesi taraftarıyım hepsi bu..

    • ayrıca hocam sen evlenmeden istediğin zaman bir ilişki yaşıyabiliyoken karşındakinin de el değmemiş olmasını beklemekte saçmadır eğer sen bakirsen karşındakinden böyle bişey bekleyebilirsin

    • aşağıdaki yukarıdaki cavaba katılıyorum

  • bu konulari bir asamadik gitti...nisanlin bakire de olabilir olmayadabilir.doktor olmadigim halde tibben anlattiklarinin mumkun olabilecegini dusunuyorum.ancak bu bekaret sizin icin bu kadar onemliyse eger,ve de guvenmiyorsaniz(dediklerini burda sormaniz guvenmediginiz anlamina gelir) nisanliniza ya da sevgilinize uzatmayin bu isleri...ayrilin gitsin.guvenmediginiz insanlarla evlenmeyin,kadin ya da erkek...

    • merak etmek güvenmemek değildir sadece bilgi almak için sordum

    • sadece meraktan sorduysaniz bence en iyi cevabi size nisanliniz verecektir

  • akıllı kızmış :-)

  • içini kemiren dürtüler var ama.. nışanlın ın hal ve hareketlerinden anlardın aslında bunu

    • tecrübeli değil eminim çokta acı hissetti titriyordu birazda ama merak ettim sonradan kanama olduğunu ilk kez duyuyorum yada esnek olabilir

    • sonradan kanama olmaz genelde o anda olur

  • olabilir... neden olmasın.. ama bu konuda artık herşeye olabilir diolar .. bu yüzden ben artık şüphelenmeye başldm.. :)

  • En çok kullanılan bakire olmayan insan yalanı bu zarım esnek muhabbeti. Doktora götür hayat boyu şüphe ile yaşama

  • sonradan kanama olmaz. hele birkaç damla kanla durmaz. parmagını nasıl kesiyorsan, öyle kan akması gerek. akmadıysa bir sorun var demektir.

    • yada esnek olabilir. hemen kızı suçlayıp yanlış bişey yapma. önce sen iice bir bak oraya, biraz bilgin varsa anlarsın aslında

Yükleniyor...